Friday, November 23, 2012

Doa Hancurkan BN Dalam Khutbah Jumaat Hari Ini Di Selangor.

Berita baru diterima

Ajaran Pas mula menular.

Hari ini 23 Nov 12 bertempat d masjid al- falah ulu yam bharu, kuala kubu Bharu bacaan doa yg di bacakan pd penghujung khutbah jumaat imam di masjid tsebut mengandungi doa hancurkan kerajaan BN.

Di antara intipati doa beliau adalh spt brikut,

" Ya Allah hancurkan kerajaan yang penuh kezaliman tumbangkan kerajaan Barisan Nasional pada Pilihan Raya yang akan datang turunkan bala dan kehancuran pada kerajaan yang zalim ini".

Berikutan doa tersebut Mohamad seorang jemaah telah bertanyakan kepada imam tsebut kenapa membaca doa tsebut dan telah blaku sedikit ptengkaran mulut di antara mereka.

Insiden ini telah bjaya dleraikan oleh jemaah yg hadir . laporan polis sedang di buat di balai polis ulu yam baru. di fahamkan beberapa laporan polis lg akan dbuat .

Hancur beb....hancur islam dilacurkan oleh Pas. Tengoklah kalau tak percaya, esok lusa, minggu depan atau bulan depan akan bertambah-tambahlah doa seperti itu. Semuanya kerana ulama-ulama Pas dah beri lampu hijau.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

36 comments:

Anonymous said...

sebenarnya doa itu boleh dibalikan dengan membaca doa ini "Ya Allah ... engkau hancurkanlah kemungkaran dan kebatilan dan mereka yang mempertahankan kemungkaran dan membela kebatilan ... mereka yang menganiayai orang yang teraniaya dan bersekongkol dengan orang yang menganiyai ... yang menggunakan
mimbar jumaat untuk mempertahankan peliwat ... penzina ... hanya kerana kerakusan mereka untuk mendapatkan kuasa semata-mata. mereka yang bersikap munafik ... mereka mengamalkan asobiyah ... dengan mempertahankan kebatilan dan kejahatan yang puak mereka amalkan ... mereka mempertahankan peliwat, mereka sanggup bersama kumpulan yang mengamalkan seks bebas ... sedangkan engkau telah laknat kumpulan peliwat dan pengamal seks bebas ... engkau bangkitkanlah mereka dihari perhitungan bersama-sama dengan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu kerana perlakuan mereka itu yang mahu menjadikan peliwat sebagai pemimpin negara Malaysia ini ... engkau musnahkanlah mereka sebagaimana engkau musnahkan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu ... amin ya rab..."

To Live Again said...

Mmg dh byk kes mcm ni RBF..Kalau area pandan in dah 2 jgn ckp la.Masjid Al-azim 2.Bukan main cntik dn lawa lagi UMNO yg bina.Tp siang mlm pagi ptg maki hamun umno.Kalau khutbah jumaat 2 berjela2 maki hamun umno.

1 lg juga area pandan indah ialah Surau Ubudiah area Cempaka.Terang2 doa kononnya LINDUNGI KERAJAAN SELANGOR YG BERKEBAJIKAN dari fitnah KERAJAAN YG ZALIM...Puuuiiii..

Jokiden said...

Pertama, amacam pencacai pakatan terutamanya Nik Razi, apa pendapat kalian dengan doa yang Anon 4.38 tuliskan tersebut. Ada berani nak membacanya selepas setiap solat fardu.

Keduanya khatib yang membaca doa di masjid al falah Ulu Yam ini, apa dia yang kerajaan ini zalim?? ser citer sikit, supaya budak=-budak sekolah dapat menilai maksud kezaliman tu..

Anonymous said...

Itulah dia sikap bodoh pencacai pas pis pus yg ikut tok guru mereka membabi buta. Patut hari jumaat ni doakan yg terbaik utk umat islam seluruh dunia terutama di Palestine yg sedang menderita. Nak tunggu bila pas nak hantar unit amal mereka utk gempur tentera yahudi. Jgn jadi hero tak da telur berani cabar polis Malaysia yg tak buat apa2 pun kat mereka. Cubalah buat camtu kat polis israel kalu berani baru boleh dpt syurga

Anonymous said...

Sikap penganut totok PAS yg donia mrk hny terbatas di klngn puak mrk shj...wlpon di zaman dunia tanpa sempadan mrk ttp mmbataskn minda mrk utk mng'input' sgl berita/maklumat dr yg bkn puak mrk...

Kata2 pemimpin mrk mrupakan 'wahyu' yg akan di patuhi wlpon org luar menafsirkn sbg 'bangang' atau songsang...

Sbb itu wlpon hakikatnya HUDUD & ngr Islam tlh tiada dlm perjuangan PAS namun,kepimpinan mrk mmprgunakn ketaksuban dan kebodohan mrk utk membuai penganut2 TOTOK ini dgn lagu2 lama...

Kepercayaan tanpa batas di iringi dgn keBODOHan yg mnggunung mmbuat mrk hidop2 di kelentong oleh pemimpin...

Penganut masih di buai dgn perjuangan Islam dan HUDUD PAS zaman pra sejarah, namun di belakang penganut PAS..kepimpinan mrk terkinja2 menari GANGNAM JAHANAM style DAP negara berkebajingan...

Dan skrg mrk di input pula dgn tohmahan UMNO zalim & sgl mcm kejahatan yg ada di donia di miliki oleh UMNO...

Hakikatnya disebalik serban melilit, jubah melorot dan tudung labuh..adalah gerombolan makhlok yg mmprgunakn agama utk meraih sokongan rakyat marhaen yg naif..mmprgunakn kenaifan mrk utk mncapai hasrat politik mrk..

Selagi golongan2 yg mmprdagangkn agama ini xdibenteras , retak dikalangan umat Islam di Malaysia akan mnjadi belahan dan terus terputus...

Sy sayangkn agama,bangsa dan negara sy..sy bersyukur dgn keamanan dan kemakmuran yg kite kecapi skrg ini..semoga pihak pemerintah bertindakla sblm terlambat...

Anonymous said...

Masjid kota damansara ada skali tu terang terang khatib tuduh PM bunuh altantuya atas mimbar..

Anonymous said...

Inilah bahananya lantik imam or khatib yg tak mendalami atau menghayati ajaraan Islam secara total. Mereka ini hanya Islam pada pakaian tapi hati amat busuk dan penuh dgn hasad dengki bila melihat org lainberjaya. Tengok aje negeri kelantan di bawah pimpinan nik aziz, hancus danhampas sbb hampir tak ade pembangunan memakmurkan ekonomi rakyat kelantan. Begitu juga terengganu masa haji hadi was the MB, habis anak syarikat dan lembaga pengarah dirombak semata-mata utk beri ruang pada kroni. Masa tu mustafa ali jadi the de-facto timbalan MB, hancurberkecai sbb morale was very low and finallyalmost all stste owned agencies bungkus and gulung tikar di bawah tampuk pemerntahan PAs hadi awang, mustafa ali dan harun taib.

Anonymous said...

Hari ni masjid kLcc baca khutbah ttg zalimnya yahudi..pastu rakaat kedua ada qunut nazilah..pas smayang jumaat ada smayang hajat utk palestin....
Selain doakan buruk2 utk kerajaan,Masjid dlm sngor n tpt2 lain ada wat camtu ke hari nie??

usin said...

sikit je aku nk ckp. kalau benar la kerajaan yg ada sekarang ini zalim, belum sempat kau berdoa mcm tu, kau "DAH GHAIB"...tok imam ooooo

Anonymous said...

bro rbf tlg wat ulasan tentang penjualan minyak sawit felda ke israel...mazlan n geng wat hal lg ptg td di felda...sblm menjadi fitnah disebar kn pade org kg yg xtau cerite sebenarnye....

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Orang orang UMNO kena Faham dan jangan ambil hati bila pemimpin dan ulamak PaS mengkafirkan orang orang umno selama ini.Pas menyembah dan beribadat pada islam yang jauh berbeza dengan UMNO.Dan ada kemungkinan juga tuhan dan rasul orang orang pas juga berbeza dengan Allah yang orang orang islam diMalaysia .Memang betulah kata pemimpin PAS haram memakan sembelihan orang orang UMNO dan juga berkahwin dengan orang orang UMNO

Anonymous said...

Zalim bendanya? Kot duduk dkt rusia dulu zaman komunis yelah..... Masjid tak der langsung, nak praktis islam pon x bulih.... Tak tau bersyukur langsung!!!!!

Anonymous said...

kalau minta dihancurkan bn/umno..aku takut Allah makbulkan doa tu..dihancurkan sama malaysia ni, berserta dengan puak2 pas/pkr dap sekali.
kot2 tak sompat ke putra jaya pulak.
hati2 bila berdoa.
dan khatib yg baca doa tu..dah tentu ada otak tak pikir..

Anonymous said...

dah celaru, dah haru biru, caca merba di buat oleh pas kerana GILA nak ke putra jaya. dulu kata nak lelong putra jaya sekrg tak sabar2 nak gi putra jaya. sekrg ni bilo tanyo org pas mu nak gi mano? dio akan jawab nak gi putra jaya. ambo nasihatkan org pas bukan susoh nak gi putra jaya, boleh ikut hiway max atau mrr2. pergilah jalan2 kat putra jaya tengok bagaimana kerajaan BN bangunkan sebuah mercu tanda mlaysia yg indah dan di kagumi dunia. org pas boleh buat ke mcm tu? nak buat masjid pun tak mampu. jadi org pas bolehlah melawat je keliling putra jaya, lepas tu ...tak faham lagi ke? baliklah

Anonymous said...

Setakat pemahaman aku yg jahil ni..orang Islam selalu dianjurkan untuk berdoa kebaikan kepada saudara seagama maupun kepada yg bukan beragama Islam selagi mereka tidak memusuhi Islam seperti Israel/Yahudi. Adakah UMNO/BN itu tergolong dalam orang yg memusuhi Islam dan mahu menghancurkan Islam??? Aku fikir jika dibuat perbandingan antara PAS dan UMNO/BN, banyaknya sumbangan UMNO/BN dalam memartabatkan syiar Islam, berdakwah dan mengislamkan ramai rakyat negara ini berbanding PAS. Hanya akal yang cetek dan hati yang buta sahaja yg tidak melihat segala sumbangan UMNO/BN menegakkan agama Islam yg suci ini. Mungkin sebab itu ALLAH SWT sentiasa melindungi UMNO/BN daripada musuh-musuhnya yg sentiasa cuba untuk menghancurkan UMNO/BN. Buat pejuang-pejuang tulin dalam UMNO/BN teruskan perjuangan menegakkan agama ALLAH SWT ini. Jangan gentar dengan siapa jua musuh Islam.

Anonymous said...

Bengong punyer PAS...

Kalo BN/UMNO hancur..ko igt Putrajaya tuh akan kekal mcm skrg...

Kat putrajaya skrg yg ada cuma masjid...nnt kalo pr yg mmrintah mst gereja akan di bangunkan mcm cendawan tumbuh,,..tgk apa jadi kat Selangor...

Habis sgl hak org Melayu akan di gadaikan xpon kene lelong mcm yg Khalid buat kat Selangor...

Org Melayu kene halau jauh dok dalam hutan mcm kat Pulau sana tuh...

Apa yg PAS akan buat? mrk akan berTAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER...

PAS mmg lahanat...

Anonymous said...

kita boleh tak ambil kisah tentang doa hancurkan Bn dan Umno oleh saudara Nik Aziz beberapa hari sudah, kerana kita boleh menganggapnya akan senyap semula di kemudian hari.

Namun sebaliknya, apa yang pemimpin mereka lakukan tadi akan menjadi ikutan oleh ahli-ahli di akar umbi. Maka ia tidak pula berkesudahan, sebaliknya berterusan dan berantaian..Ini masalahnya sekarang.

Anonymous said...

PAS itu satu kecelakaan pada ISLAM. sama seperti iblis dan dajal

Anonymous said...

inilah akibatnya mengunakan agama utk berpolitik...keburukanya akan datang dikemudian hari..itu pun orang islam buat2 tutup mata...orang kafir disana ketawa berdekah dekah melihat kebodohan org islam yg mengaku partinya memperjuangkan islam tetapi dalam masa yg sama mengunakan agama utk menguatkan parti..makin hari makin berpecah umat islam...

Anonymous said...

Pas rosak sebab anuwar. Dalam UMNO pun dia merosakan juga. Dia kata masul lubang taik seban nak bersih n.ajis dari dalam tapi sebenarnya dia memang suka lubang taik. Hairan sungguh ana dengan orang pas. Apa anuwar tak kata pada mereka dulu... Macam2 tapi hari ini orang pas jilat anuwar.

Anonymous said...

Aku rasa diorg doa cmtu sbb nk tunjuk je,..klu la pru 13 ni nnti umno btul2 kalah,diorg akan kata yg doa tu dh dimakbulkan tuhan..maka lagi kuat la bdk2 akan terpengaruh dgn pas,maklum la diorg sume kn ulama2 je kononnye.. Tpi klu pas kalah lak,tlg siar kn cite ni balik..biar diorg igt blik yg doa dia xjdi..tgk ape yg diorg ni nk wt pastu,jdi gler ke ape.....hehe susah klu jdi parti ajaran sesat ni,diorg aje yg btul..

Anonymous said...

Dari satu ceramah agama yang saya dengar, sesiapa yang menjadi pemula kepada satu perbuatan yang baik, dan perbuatan baik itu seterusnya di ikut oleh orang lain, maka orang yang pemula itu akan mendapat pahala yang berpanjangan selagi perbuatan baik tersebut dilakukan.Sebaliknya, sesiapa yang menjadi pemula kepada perbuatan yang keji, dan perbuatan keji itu diikut oleh orang lain, maka pemula tersebut akan menangung dosa perbuatan keji selama perbuatan itu berterusan. Dalam perkara doa menjahanamkan UMNO/BN, maka adik TG Nik Aziz akan berterusan menanggung dosa mereka-mereka yang meniru doa beliau. Tahniah kepada adik TG Nik Aziz. Tunggu balasan, di dunia dan di akhirat.

Anonymous said...

Ntah ape yg umno ni zalim xtau la..bkn nye puak2 pas ni makin miskin,makin kaya ade la..mkn pakai sume ckup..lu jgn poyo la pas,guna ayat sensitive yg wt rakyat bleh keliru..wa benci pas!!

Anonymous said...

Boleh didakwa atas akta hasutan jika ada bukti..gunakan cara ini sahaja..

Anonymous said...

Semenjak dua menjak PAS bersetongkol dalam Fuckaton haramjadah, perangai dan gelagat mereka menjadi musibat. Rakyat semua tahu ketua umum Fuckaton haramjadah adalah agen Yahudi zionist Neocons, pejuang keselamatan Israel, peliwat terkutok, kuat melakukan zina, suka melanggani pelacur tak kira jantan2, mak nyah atau Cina Doll, Siam Doll atau Keling Doll. Bapa Korupsi, Bapa Tak Bermoral, Bapa Jubor. Itu sebab permikiran mereka pun jadilah, pemikiran Yahudi Zionist Neocons.
Kita tahu Islam dan Rasulullah tidak mengajar kebencian terhadap orang2 yg seagama dan sebngsa. Islam dan Rasullullah tidak mengajar doa kehancuran, doa pecah perut, doa KO, doa celako x3, dan azab menimpa seagama dan sebangsa. Tidak ada dalam Islam dan ajaran Raulullah. Tetapi doa2 yg begitu, Doa pecah perut, Doa KO, Doa yg jijik2 itu semua adalah doa2 Yahudi zionist terhadap negara2 Islam, yg sekarang diamalkan oleh puak2 berhati busok PAS. Kiblat PAS sekarang sudah bertukar kepada Tel Aviv, itu sebab perangai dan gelagat orang PAS sudah menjadi sperti Yahudi zionist, menzalimi dan pembersihan etnik rakyat Palestina, kerana terlalu kebencian, sakitnya hati mereka terhadap UMNO dan BN, sampai begitu sekali meluap luap, sampe waktu berdoa harus terjerit jerit macam kena rasuk.
Harap ahlul2 yg sedar, insaf dan bertaubat, hendakalah dgn segera bermufarakah dan jauhi dari bersetongkol dan menyokong PAS, kerana sudah terang mereka sudah jauh menyimpang dari ajaran Islam.

Anonymous said...

Saya cadangkan umno buatlah solat hajat dkt semua bhgn, doakan supaya Allah bukakan pintu hati penyokong2 pas dan pkr utk kebenaran..... Tak perlu balas balik.

Anonymous said...

Doa orang yang dizalimi tidak ada hijab disisi Allah. Soalan kepada PAS dan ahli2 taksub mereka: Berapa banyak solat hajat dan doa khusus yang kalian pohon kepada Allah SWT? Adakah Allah SWT telah makbulkan doa anda? Siapa yang sebenarnya zalim? Tidakah Merampas tanah yang telah diusahakan oleh rakyat bertahun2 lamanya dan dijual kepada tauke Cina itu bukan perbuatan zalim? Menafikan hak rakyat untuk mendapatkan air bersih bukan zalim? Menipu rakyat dengan janji2 palsu itu bukankan zalim? Terus menerus memperbodohkan pengikut PAS juga adalah perbuatan zalim. Jadi apa yang PAS mahu banggakan lagi?

Ingatlah doa dan fitnah kalian telah dan akan dikembalikan kepada anda sendiri. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

aku org PAS dr Besut(Hardcore...dulu laa ) malu lah mcm ni, dgn kawan2 aku dr UMNO d Besut. Kepartian x memutus kan silatirrahim, kepartian sepatut nya x melemahkan ummah. Adoiiiiiiiiiiii.....

Anonymous said...

Ya,

UMNO sentiasa kena buat Solat Hajat untuk kebaikan orang2 PAS di dalam setiap majlis/ mesyuarat.

Tak perlu lawan atau kutuk mereka

Anonymous said...

Semoga Iman kita sentiasa teguh...

Dr. Gary Miller - A very important Christian missionary converted to Islam and became a major herald for Islam, he was a very active missionary and was very knowledgeable about the Bible. This man likes mathematics so much, that's why he likes logic. One day, he decided to read the Qur'an to try to find any mistakes that he might take advantage of while inviting Muslims to convert to Christianity. He expected the Qur'an to be an old book written 14 centuries ago, a book that talks about the desert and so on. He was amazed from what he found.
He discovered that this Book had what no other book in the world has. He expected to find some stories about the hard time that the Prophet Muhammad (Peace Be Upon Him) had, like the death of his wife Khadijah (may Allah be pleased with her) or the death of his sons and daughters. However, he did not find anything like that. And what made him even more confused is that he found a full "Sura" (chapter) in the Qur'an named "Mary" that contains a lot of respect to Mary (peace be upon her) which is not the case even in the books written by Christians nor in their Bibles. He did not find a Sura named after "Fatimah"(the prophet's daughter) nor "Aishah" (the Prophet's wife), may Allah (God) be pleased with both of them. He also found that the name of Jesus (Peace Be Upon Him) was mentioned in the Qur'an 25 times while the name of "Muhammad" (Peace Be Upon Him) was mentioned only 4 times, so he became more confused. He started reading the Qur'an more thoroughly hoping to find a mistake but he was shocked when he read a great verse which is verse number 82 in Surat Al-Nisa'a (Women) that says:
“Do they not consider the Qur'an (with care)? Had it been from other than Allah, they would surely have found therein much discrepancy”.
Dr Miller says about this verse: “One of the well known scientific principles is the principle of finding mistakes or looking for mistakes in a theory until it’s proved to be right (Falsification Test). What’s amazing is that the Holy Qur'an asks Muslims and non-muslims to try to find mistakes in this book and it tells them that they will never find any”. He also says about this verse: "No writer in the world has the courage to write a book and say that it’s empty of mistakes, but the Qur'an, on the contrary, tells you that it has no mistakes and asks you to try to find one and you won’t find any."
find him and read more..

Anonymous said...

Memang kerajaan zalim,
kat tempat aku ni, mana2 penyokong pas akan di tembak, rumah dan tanah dirampas, tanaman dimusnahkan..

zalim ooooo..

baca la haramkah utk tahu berapa yang mati.

Anonymous said...

Nabi berjuang seru orang masuk Islam. Pas berjuang kafirkan orang islam yg. ada.

Anonymous said...

Tk kepada anon penyumbang tulisan Dr Gary. Malangnya majoriti puak puak pAS ni tak faham pun apa yg ditulis Dr Gary.
To anon 10:49
Memang benar kerajaan zalim,
Ditempat aku, sapa sapa yang tak nak terima BR1M akan dibakar hidup hidup, mana mana peneroka felda yang tolak bonus 15k akan disula hidup hidup, yang
Mana mana peminjam PTPTN yang bayar habis hutang mjereka akan dipenjarakan, mana mana yang dapat 1st class hon, akan dimasukkan ke ISA .. mana mana kakitangan kerajaan yang tak mahu terima pencen akan di perkosa, mana mana rakyat berpendapatan rendah atau yang miskin dan tak mahu terima bantuan wang kebajikan akan di lock up dibalai polis, sehingga sesak lock up balai, mana mana rakyat yang menolak pemberian komputer 1 M akan dibuang ke pulau jerjak, mana mana rakyat yang dapat pinjaman tekun akan dibuang kedalam kandang harimau di zoo Melaka,dan banyak lagilah kkezaliman kerajaan.. tak larat aku nak tulis,begitulah zalimnya kerajaan ditempat aku.atau miskin

Anonymous said...

Bagi je mereka selangor satu lagi penggal. Tengok siapa yang penggal kepala siapa.

Aku senang je. ..umno perlu diubahkan pemimpin -pemimpin yang liability ni...pancung.

Nail.muak aku dgn gelagat pas dan umno ni.

Anonymous said...

pemimpin PAS yg ada skg bodoh belake. Pengikut pun jd bodo jugak... kalu ada kes mcm ini, org yg sedar kena bangun tegur khatib. Masjid bukan tmpt politik. Tk kiralah parti apapun yg dikutuk dlm khutbah tu, ahli jemaah wajib bantah sbb khutbah bukan utk pecah-belahkan umat.