Thursday, November 8, 2012

Kah...kah...kah...kah...Macam-Macam Lawak Orang PKR Ni....

Macam-macam lawak orang PKR ni....

Yang bukan wakil rakyat berlagak macam wakil rakyat.....

Orang lain yang ada setiausaha politik hanya menteri, menteri besar dan ketua menteri sahaja....orang-orang mereka pula ahli parlimen dan exco pun ada juga setiausaha politik.

Orang lain setiausaha politik bertugas di belakang tabir, tapi dalam PKR setiausaha politik mengalahkan bosnya. Kejap-kejap buat kenyataan media untuk dirinya.

Yang terbaru pula satu lagi lawak yang orang PKR buat.....nak tahu sila klik di sini

4 comments:

Anonymous said...

Ala ciannyer Mak Lampir org xjemput....hu hu hu...jgn nangis golek2 atas jalanraya ye...ataupon jgn nangis smbil mengilai kat atas pokok pulak ye....

Dalam pakatan mmg SEMUA ADA...gile meroyan, gile kuasa, gile betina , gile BABI paling ramai...

Anonymous said...

Kecik hati org tak jemput kat kawasan dia. Belajar-belajar la sesuaikan diri dulu, PRU-13 kan kene tolak dgn pengundi kat Ampang nanti. Masa tu sape la nak jemput ko pun, harap ikut bontot Nuar rasmi itu dan ini je la. Dalam bilik hotel Nuar pun tak sudi nak bwk, takut hilang stim....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Jangan tak tahu.....dia nak ambik kredit, tayang muka konon dia pun bantu sekolah pondok. Yang dia ni pun bodoh, buat aje poster macam wan jijah dengan budak2, konon ambil berat pasal pendidikan tapi habuk pun tarak. Orang tengok lepas tu pakat gelak.

Anonymous said...

Nampak sangat Zuraidah tidak tahu mengenai banyak perkara. Inilah akibatnya jika nak tunjuk pandai. Apa yang Zuraidah lakukan adalah menjatuhkan maruah sendiri. Hidung tak mancung janganlah sorongkan pipi.Buat malu. Bukan niat untuk menghina Zuraidah tetapi cubalah belajar memahami sesuatu perkara sebelum ianya menjadi bahan jenaka orang lain. Wallahualam.

mtk