Thursday, November 8, 2012

Ketahui Kenapa Kucing Depan Rumah Saya Termuntah Hijau Hari Ini ???

Pagi tadi ketika saya nak melangkah masuk ke dalam rumah sambil memegang akhbar di tangan yang baru diambil dari kedai, tiba-tiba seekor kucing yang berada di muka pintu rumah saya termuntah hijau....

Aik ???

Saya pun pelik kenapa kucing itu muntah....

Adakah ia telah termakan racun ? 

Selepas itu kucing tersebut terkam ke arah akhbar yang dipegang di tangan ?

Aik ??? Sekali lagi saya pelik....kenapa terkam ? Ini akhbar bukannya ikan.....

Setelah menilik muka depan akhbar itu baru saya faham kenapa kucing tersebut muntah ?


Nak tahu ?








Turun bawah.....


















Bawah lagi..........
















Turun lagi............




















Bawah lagi..............






















Turun lagi.................




















Lagi sikit....................
























Turun sikit lagi......................



























Sikitttttt lagi....................................




























Ni dia.....kucing yang seekor binatang pun dah meluat sampai termuntah dengan lakonan sebuah keluarga puaka ini, apakah anda tak muak ? 


30 comments:

Anonymous said...

hahahhahaa... x sudah2 kaum keluarga dajjal laknatullah ni berlakon dan berpura2 sbg mangsa... bila ALLAH nak turunkan bala kat depa ni?pakar fitnah number wahid

keluarga LGBT said...

satu family sama jer..dari lakonan murahan sehingga adegan yang menjijikkan...

Anonymous said...

Rasulullah SAW pernah bersabda yang membawa maksud jika anak baginda sekali pun melakukan selahan maka hukumlah dia ( anak Rasulullah SAW ).

Tidak mungkin Wan Azizah tidak boleh memahami maksud anaknya ketika mengeluarkan kenyataan yang membawa maksud yang jelas.

Wan Azizah telah kehilangan peluang keemasan untuk mendapatkan kembali sedikit maruah yang telah melanda diri hasil perbuatan suami 'anugerah tuhan'. Cuba bayangkan jika Wan Azizah berkata begini: Saya amat kesal dengan tindakan melulu anak saya yang telah menimbulkan kemarahan banyak pihak dan dengan ini sauya memohon maaf diatas 'kesilapan' anak saya dan saya menasihatinya untuk menarik kenyataannya dan memohon maaaf kepada seluruh umat Islam dan orang Melayu di Malaysia.

Wan Azizah sebaliknya memilih untuk membela anaknya dengan lakunan stereotypenya yang memual dan menjemukan khalayak ramai. Cukup2 lah Wan Azizah. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Kucing aku plak berguling2 ketawa sampai tercirit birit tanpa henti selama 2 jam akibat melihat keratan akhbar tersebut.

Anonymous said...

...kucing aku terus nak mengawan dengan keratan akhbar tu....

Anonymous said...

KUCING AKU PULAK KOYAK HABIS AKHBAR TU SEBAB DIA DAH DITIPU OLEH POMPUAN DALAM AKHBAR TU PASAL JAM OMEGA..DULU KATA ADA DALAM SIMPANAN..TAPI SAMPAI HARI NI TAK NAMPAK..KEH KEH KEH

Anonymous said...

kucing aku masih normal...yang jantan dgn betina, yang betina dgn jantan....alhamdulillah

Anonymous said...

Kucing aku pula simpan keratan akhbar tersebut.Lepas tu memikirkan tentang manusia yg dilahirkan dari kalangan bangsa melayu. Lahir sahaja terus beragama Islam. Nikmat yg dikurniakan kepada bangsa melayu sahaja. Tapi ada orang Melayu ni nampak keIslamannya hanya bila menyambut Hari Raya sahaja. Sebab itu Allah gerakkan hati Nurul Izzah utk berkata demikian. Ramai sebenarnya dikalangan kita yg dah jauh tersesat. Fikir-fikirkan dan selamat beramal.

Anonymous said...

Nak buat camna kak zah..
Pepatah melayu mengatakan;

Bapak borek, anak rintik..
Macam mana bentuk acuan, begitulah kuihnya..
Kemana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi..

Kemana hilangnya jam omega kalau tak disorok bini...

'Like'?
Anda 'like'?
Katakan 'Like'?

Anonymous said...

eh..satu lagi..

Kalau guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari...

Anonymous said...

Keluarga Puaka yang sentiasa berselindung dengan misteri puaka mereka.

Anonymous said...

kucing aku rilex...dia baca sampai hbs pastu dia gelak golek golek..

Anonymous said...

Kucing aku pun boleh tahan jgk...

Dia bunyi yang seakan-akan membawa maksud... Bro, kiamat dah dekat sangat... orang yang tak ada ilmu bercakap bab Islam...
Ulama yang ada pula setakat jadi Syaitan Bisu, malah ada yang mengiyakan segala maksiat, gejala songsang dan segala kemudaratan di atas muka bumi ini...

Anonymous said...

Kenapa kak wan tak baca soroskini..eh silap2, malaysiakini.com?
tak pun FMT..
tak pun tengok video penuh..

kahkahkah..

si bapak drama king..
si ibu drama quin..

si ibu lari ke kedutaan turki tak? lepas tu si bapak jumpa najib, kata ada orang nk cucuk arsenik kepada bininya..

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.....,

Anonymous said...

Kucing aq langsong xnak makan IKAN SEPAT KERING kegemaran dia ari neh sbb dia kata ikan sepat tuh bau busuk sbb kuat berbohong.....

papa miaangggggg ..miangggg mianggggg

Anonymous said...

Kucing aku menangis tgk gmbr lakonan dalam paper tu..mesti dia fikir ada jgk manusia camni..xpenah langsung nk ngaku salah,padahal dah terang2 dh tu..yang geng2 pas lak syp jer ye,kata diri tu islam sgt..time jdi cmni sume lari dari media,nyorok kt celah2 pintu... Pape pun kucing aku nangis dh ni,cmne tu..

Anonymous said...

Imam Shafie ada berkata, jangan berdebat dengan org yg jahil kerana mereka tidak tahu apa yg mereka perkatakan. Nurul Izzah adalah seorang ahli politik mentah yg mungkin cetek pengetahuan agamanya. Cakaplah apa saja tentang kenyataan beliau..jawapan mudah beliau adalah org memutarbelitkan kenyataan beliau. 2, 3 kali juga aku replay video kenyataan beliau dan memang jelas beliau menyatakan org Melayu dan bukan Melayu sepatutnya bebas memilih agama. Dengan kata lain Melayu ( yg pastinya Islam) boleh murtad, iaitu menilih agama selain daripada Islam.
Mengaku kesilapan itu adalah sifat yg mulia daripada menuduh org lain semata-mata mempertahankan kejahilan yg jelas nyata. Semua org ada kelemahan.
Masaalahnya adakah sifat seperti ini di kalangan pemimpin PR?

Pelajar UMT said...

1 family dh jahanam boh....drng nie mmg akan melingkup kan islam dan negara malaysia sahaja

Anonymous said...

bapak buat sial = muka tonyok depan kamera dan paper

anak pun buat sial = muka tonyok depan kamera dan paper jugak

kesimpulannya : memang hebatlah keluarga penipu ni

Anonymous said...

aku x da kucing..klu ada konfem dia terkentut2 sakan baca news tu...busuk kentut tu boleh dibayangkan...tapi busuk lg lakonan keluarga yg x da keMALUan ni..

Anonymous said...

Latest news : Wan Azizah telah dicalonkan untuk mendapat Anugerah Khas Juri dalam Ahugerah Skrin TV3.
Tahniah yg tak terhingga buat beliau. Sesungguhnya lakonan mantap beliau wajar mendapat penghargaan.

Anonymous said...

Lakonan politik...
No politik No Money...
No Wayang No Sayang...

Anonymous said...

LAWYER YANG TANYA SOALAN KAT NURUL IZZAH PUN BENGANG DENGAN DIA SEBAB PUSING 180 DARJAH KENYATAAN DIA..YANG PENCACAI2 PAS KAT LUAR TAK TAHU MENAHU TU NAK BACKING PULAK? MEMANG BANGANG LA..POLITICIAN BEB..JANGAN LA ASYIK KENA KENCING JE HIDUP2. MAZA PUN SAMA. HANYA MELALUI TELEFON DAH BUAT KENYATAAN. ENTAH DAH TENGOK BELUM VIDEO TU..WHAT A SHAME!

sugeh said...

Sdr RBF..
Aku cerita kat kucing kucing dalam kampung aku ..
apalagi .. ketawa berguling guling kucing aku baca... bawah bawah bawah ...last last tengok ibu kucing buat lawak .. kah kah kah kah kah

pas dajjal said...

hahaha adui sampai kan kucing pun blh termuntah hijau apatah lagi aku yg baca ni rasa mcm nak berak hijau je muhahahaha meluat aku dgn jijah n family ni

kakbedah said...

satu family tak abis2 buat cite lawak aq tension lah ngan cite drg ni

el halim said...

Kucing aku pulak masa dia baca surat khabat tu terus dia pegi cari china doll dan gay boy untuk hilangkan rasa loya..hahaha..

Anonymous said...

Puan Nurul Izzah, teruskan usaha anda. Kami penyokong-penyokong Pas dan pimpinan serta ulamak Pas tahu niat sebenar anda. Pertahankan islam cara kita (Pas dan PKR) dan bukan ikut acuan Umno. Insyallah jika Tokguru Nik Aziz dan Tuan Guru Hadi Awang dibelakang puan, perjuangan puan tak akan sia-sia.

Pas Selamanya.

Anonymous said...

Alaaa... tak yah nak sebok sebok. PRU nanti meh kita benamkan PKR dan kita naikkan Pas. Selesai masalah kita orang melayu dan islam. Selama ini pun aku tengok PKR bukannya sokong sangat perjuangan islam Pas. Contonya, Pas nak laksana Hudud, si Anwar tu kata kena tanya DAP dulu, macam lah DAP tu bapa tiri dia. Menyampah aku. Amacam ? Ayuh kita benamkan Anwar anak beranak daripada arena politik tanah air. Anwar perosak bangsa melayu dan Anwar juga perosak islam. Allahuakbar !!!!!

Ustaz Rock.