Saturday, November 17, 2012

PAS Kata Hadi Layak Jadi PM, DAP Bengang Dan Kata Anwar Akan Jadi PM



Dalam apa keadaan sekali pun DAP akan memastikan hanya Anwar yang boleh jadi PM.

Sebab apa ?

Sebab Anwar sahaja yang boleh deliver apa yang DAP nak ?

Kenapa Anwar perlu deliver ?

Sebab segala rahsia Anwar berada dalam tangan Karpal Singh, Kit Siang dan Guan Eng....

Kau orang ingat Karpal Singh jadi peguam Anwar seikhlas hati dia ke ? Sorry beb.....itu otai banyak cekap punya orang. Dengan cara jadi peguam lah dia boleh korek segala aktiviti Anwar. 

Sebab itu kalau anda semua perasan mana ada lagi peguam-peguam Anwar yang beragama islam yang all out membelanya pada tahun 1998 kini masih bersama Anwar.

Zainur Zakaria ? - tinggalkan Anwar...

Pawancheek Marican ? - tinggalkan Anwar....

Haji Sulaiman Abdullah ? - tinggalkan Anwar....

Chistoper Fernando ? - meninggal dunia....

Gurbachan Singh ? - itu pun tinggalkan Anwar juga....

Sankaran Nair ? -  hanya itu yang tinggal bersama Anwar hingga kini....

Sebab apa ? Sebab peguam tahu siapa Anwar dan apa aktivitinya.....mana boleh kelentong peguam beb.....untuk membela seseorang anak guam peguam harus tahu cerita sebenar supaya mudah tugasnya dalam mahkamah.

Bila dah tahu cerita sebenar, peguam pun tak sanggup lagi untuk bersekongkol dengan kaum yang nabi tidak mengaku sebagai umatnya. Itu pasal semua dah cabut.....yang tinggal Karpal Singh dan Sankara Nair sahaja.

Seperti yang saya katakan, Karpal bukannya bodoh-bodoh atau seikhlas hati untuk menjadi peguam Anwar kalau tidak ada udang di sebalik batu. 

Sebab itulah dalam keadaan apa sekali pun DAP hanya nak Anwar sahaja yang jadi PM sebab mereka boleh kawal Anwar semudah menekan remote control. Segala rahsia lu dalam tangan gua. Lu talak ikut lu hilang jawatan PM.

15 comments:

Anonymous said...

Elok2 ngr aman nak sgt brperang mcm kat Syria..tu namanya kufur nikmat...

Kalo Anuwar jadi PM..org Melayu bole tukar agama mcm tukar baju..dan org Melayu akan trpinggir mcm yg dah jd kat PP dan Selangor...abis hak org Melayu/bputra akan di gadai xpon dilelong...

PAS masatuh kalo kekal dgn prangai anjeng, akn di simpan sbg syarat saje yg xde kuasa...tapi kalo melawan ..siapla jadi buruan xpon diistiharkn sbg terrorist...

MELAYUJATI said...

Dua dua tak jadi PM sebab PR akan kalah teruk... ha ha jangan beranganlah bro, mereka ni ingat majoriti rakyat masih akan mengundi mereka. Mimpi siang hari tu, lepas PRU13 nanti Haji Hadi jadi bingung Anwar jadi bodoh....

Anonymous said...

Aamin!! Ya InsyaAllah lepas PRU 13 nanti kedua-dua Hadi Awang dan Anwar Ibrahim KO!

Turut KO, rumah kata pergi kubur kata mari..You know who!

Anonymous said...

kenapa tetiba dewan ulama umum hadi jadi PM?

sebab dewan ulama dah lama dilupakan dalam pas...dewan tak ada taring lagi....Soo, untuk mengembalikan ingatan penganot pas bahawa dewan olamak tu masih ujud, terpaksalah mereka buat cerita karot hadi jadi PM ...

dewan olamak nih patot masuk raja lawak mega...ptuiihhh.

gen2felda

Kelab Generasi Baru Otak Lembu Masuk UMNO said...


Muhyiddin Pemimpin LEMBU tua nyanyuk nak MAMPUS!!!.... Puteri UMNO Kump ANJING menyalak Gila Babi....


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... Tua2 NYANYUK nak mampus!!!

Lihat Bukti Transformasi Pemuda UMNO otak lembu telah berjaya!!!

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~


Anonymous said...

Cita-cita PR untuk merampas Putrajaya tidak akan kesampaian saperti yang berlaku pada 16 september 2008. Tidak usahlah kelab generasi Otak Lembu membela Pakatan Rakyat kerana ramai pemimpin PR kuat berangan-angan mat jenin. Cakap tak serupa bikin, banyak auta daripada fakta.

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

logik juga baru terfikir patutla DAP beria2 sngt nk pilih si nuar jadi pm... hehe.. saya suka ayat " Segala rahsia lu dalam tangan gua. Lu talak ikut lu hilang jawatan PM" hehe..

sulaiman yusof said...

fikir 2kalilah kalau anwar jadi pm segalanya akan musnah meyesal tak sudah jadinya. malaysia akan memjadi sial jika anwar yang memerintah tolonglah renung-renungkan dan fikirlah sebaik-baiknya

Anonymous said...

bodoh punya PR,BN akan menang 2/3 di PRU13 nti,PR ni berangan2 mat jenin je la sebelum PRU13 ni,bg le depa berangan sat sebelum PRU13,rata2 rakyat sokong BN termasuk saya yg kali pertama PRU ni akan mengundi n rata2 kawan sy yg berada di ipta yg kali pertama mengundi PRU13 ni akan memangkah UMNO/BN, demi agama,bangsa dan negara saya akan memilih BN,terima kasih Allah & kerajaan BN kerana memberi sy biasiswa pelajar cemerlang

Anonymous said...

Haji Hadi dan Anwar Ibrahim, kedua-duanya tidak layak menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Anwar Ibrahim pernah menjadi TPM Malaysia tetapi 'track record' Anwar Ibrahim telah membuktikan bahawa Anwar mempunyai rekod buruk sama ada dari segi pentadbiran mahu pun moral.

Haji Hadi pula pernah menjadi Menteri Besar Terengganu dan telah membuktikan beliau gagal. Jika beliau berjaya pastinya Hadi Awang masih lagi MB Terengganu hari ini. Hadi Awang kuat tidur macam Pak Lah dahulu. Adakah orang yang gagal memerintah Negeri dan kuat tidur boleh menjadi Perdana Menteri yang berjaya? TIDAK MUNGKIN sama sekali.

Soalnya jika mereka berdua tidak layak siapa yang layak jika PR dapat menjadi Kerajaan Pusat? Lim Kit Siang, Lim Guan Eng atau Karpal Singh? Adakah majoriti oarang Melayu akan menerima mereka sebagai PM Malaysia? Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Teguran seorang perwakilan dalam muktamar Pas memang kena. Aku banyak dengar dalam ceramah bersama PR, pemimpin Pas yang berceramah mengangkat Anwar sebagai bakal PM jika PR menang. Memang pelik lah, sepatutnya orang Pas angkat Hadi Awang sebagai bakal PM tapi mereka tak berani sebut bila atas pentas ada sama orang PKR dan DAP. Padahal 90% audience adalah yang berkopiah putih menendakan mereka adalah orang Pas.

Adakah sebagaian besar pemimpin Pas sendiri tak yakin Hadi boleh jadi PM ???

Anonymous said...

Mari lah kita berdoa :

" Ya Allah. Kami mohon kepada mu. Jangan lah kau hancur kan Pas dan jangan lah kau hancur kan Umno. Sebaliknya kau satu kan lah hati2 mereka pemimpin kedua2 parti itu agar sama2 berjuang untuk menegakkan agama mu. Ya Allah. Kau tanam lah perasaan berkasih sayang sesama islam di antara pengikut Pas dengan pengikut Umno. Ya Allah sesungguhnya mereka pengikut Pas dan pengikut Umno adalah hamba mu yang taat kepada segala perintah mu "

" Ya Allah, jika pemimpin kedua2 parti Pas dan Umno itu telah tersesat daripada landasan mu, maka kau bawa lah mereka balik ke landasan yang kau redai. Ya Allah kau buka lah hati dan fikiran Tokguru Nik Aziz dan Tuan Guru Hadi Awang. Ya Allah kau buka lah hati dan fikiran Datok Seri Najib dan Tan Sri Muhyidin. Agar masuk ke dalam diri mereka itu perasaan berkasih sayang sesama islam dan sesama melayu. Ya Allah kau buangkan perasaan benci membenci dan berhasad dengki dalam diri mereka berempat. Kau sucikan hati2 mereka dengan cahaya keimanan kepada mu dan kau nyahkan raja2 syaitan yang cuba menguasai mereka "

" Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim. Hamba dengan ikhlas dan suci hati mohon kau batalkan dan kau tolak lah doa mereka2 yang bersembahyang hajat di Kota Baru Kelantan kerana doa mereka itu tidak membawa kebaikan dan kebajikan kepada agama mu, kepada kami hamba2 mu dan kepada negara kami Malaysia ini. Mereka berdoa pada mu bukan kerana menyahut seruan keimanan tetapi mereka berdoa kerana mendengar bisikan syaitan yang tidak mahu umat islam bersatu hati mempertahankan agama mu "

" Akhir sekali Ya Allah, bantu lah kami agar bangsa kami ini terus memegang teraju pemerintahan di negara ini atas nawaitu kami untuk melihat Pas dan Umno sama2 menjaga kesucian agama mu "

Ameeennnn ....

Bila anda baca doa saya ini, bermakna anda sama2 turut berdoa dan menyimpan harapan seperti yang saya harapkan.

Ahli Pas 1956

Anonymous said...

hahahaha kelab generasi baru otak lembu masuk umno...
aku nak cakap...
muslimah pas terjerit buat demo mcam kena kongkek apa cerita,,,,ustat pas senyum je...tgk balaci muslimah ni menjerit buat modal melancap

Anonymous said...

munkin juga akarumbi mula meragui tahaluf siyasi..... pendekatan ini digunakan untuk menaik semngat ahli.. Anuar banyk trik dia...