Monday, November 26, 2012

Tindakan Drastik Team Malaysia Untuk Elak Kekalahan Perlawanan Seterusnya

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

11 comments:

Anonymous said...

PEMAIN MASIH PENING BAU KETIAK PEMAIN BANGLA...HA...HA..,patutlah apek tangkap bola pun tak dapat

Anonymous said...

Ape nak wat,doa adik nik aziz nk KO kn umno dh termakbul la tu..so jgn salahkan pemain2 lak ye..menjadi jgk la doa dia,cayala...pasni nk doa ape lak,penyokong sukan pun byk org2 pas je aku tgk..dh kalah kutuk plak..haha

Anonymous said...

Pemain Malaysia tak perlu bagi muka baru bole menang.team malaysia tahun 72 pergi olimpik dengan duit $50. Bole cermerlang

izad70 said...

erpemain malaysia masih lagi hanya mampu bermain baik dalam tempo permainan yang sederhana.kekuatan fizikal dan ketahanan stamina perlu untuk bermain dengan baik dalam tempo permainan tinggi.kemahiran teknikal mereka hanya mampu ditingkatkan jika ketahanan stamina dan kekuatan fizikal mereka ditingkatkan...

Anonymous said...

Lawan orang tua pun kalah

Anonymous said...

sokong anon 9:16 hahahah.

makan lomang lutut goyah Bang....

bro yul said...

sy kenal permain saya bab kata king gopal...smlm bkn skuad sebenar itu skuad ujikaji king gopal skuad sebenar malaysia akan turun bila malaysia boleh bermain piala dunia..tahun berapa abad ke berapa hanya king gopal dan fam jer tahu sbb ini rahsia....muahahahaha....

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Jika perlawanan antara Laos dan Indonesia diambil kira, ternyata Laos adalah pasukan yang amat baik dari sudut kepantasan, disiplin, tektikal dan fitness mereka. Harimau (tua) Malaya pula nampak longlai dan hilang punca. Mat Yo yang baru dinobatkan sebagai pemain paling berharga telah menjelmakan dirinya sebagai pemain tidak berharga. Apek yang dilihat lebih mirip seperti 'bintang filem' dan bukan bintang bola sepak. Rajagobal harus menyediakan jawapan awal mengapa mereka kalah dengan Laos. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Saya sokong...harimau dh xde gigi....gigi taring dh tumpul....maklum le rimau tua...nama pun dh apek....org tu..mata dh rabun...gi tangkap angin...lutut pun dh nk longggar..dh nk kawin kan...lepas kawin pencen aje le apek..xguna dh...buat apa simpan org tua...nk tangkap bola pun xnampak..yg kembar tua..buat2 le pencen...awak tu bukan bintang bola sepak lagi dah...bintang filem...ikut aje le jejak bini2 korang...xpun jadik tukang pegang mic pun jadi le....

Anonymous said...

lepas ni boleh masuk sehati sedansar pulak..