Thursday, November 22, 2012

Undian Sinar Online Tolak Anwar dan Nik Aziz Sebagai PM


Apa yang dipaparkan diatas itulah keputusan undian yang dilakukan oleh Sinar Harian Online. 

Keputusan diatas melibatkan undian yang dilakukan hingga jam 9 pagi tadi. Saya cuba untuk melihat keputusan terkini sekarang, tetapi didapati undian tersebut tidak lagi dipaparkan di portal berkenaan. 

Kemungkinan besar ianya telah dibuang oleh pihak admin portal berkenaan. 

Kenapa ia dibuang kita pun tak tahu ?

Mungkin pihak Sinar Online telah menerima panggilan daripada mana-mana pihak PKR ?

Mungkin juga undian telah tamat ? 

Apa-apa pun inilah bakal PM kita nanti......
Tahniah bos....
Bakal PM kita nampaknya peminat setia Utusan Malaysia

15 comments:

Anonymous said...

hehehe tahniah bro dah teruskan menulis, data dan fakta sangat penting tapi bagi golongan yang tak nak faham dan taksub tetap menolak. selamat menulis bro

Anonymous said...

ada org hurtbutt la tu suruh padam cpt2.. ahahahaa....

Anonymous said...

Ramai jugak yang sokong Anwar tu.

Kepada bakal PM kita, tahniah dan teruskan menyokong Utusan Malaysia.

Anonymous said...

ANUwar mst balik umah nangis tergolek2 meraung2....

'jah ..org xnak aq jadi PM jah'....mlm neh mst cari bontot nak ubatkn kesedihan yg terbuak2....

jaga2 ..nnt ada bontot yg robek....

Anonymous said...

Keh keh keh keh keh.... itu kata pembaca sinar hairan... ape pulak kata grass root PGayR..???

Hadi tu kalau jadi PM, Pakatan Rakyat AKAN KALAH TERUK....????

Keh keh keh keh... itu bukan aku kata, aku petik dari sini la...

http://suarapakatanrakyat.com/2012/11/pakatan-rakyat-akan-kalah-teruk-kalau-hadi-pm/

keh keh keh keh keh... kesian grass root hamPAS, PM pilihan korang tu layak jadi khadam je.....

Bingai @ Bangang said...


Analisis bingai sekiranya PR menang PRU13 di sini:
TPM Nombor 2 di TENDANG TERAJANG

firefly said...

terbaiklah...rbf.sudah terbukti anwar dan nik ajis boneka DAP..rakyat pun tolak jadi PM

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

anwar hadi nik ajis..tu semua x guna ...kaki auta
macam kapal auta singh n lim kit sial anak beranak jugak...ni punya mahluk kalau memerintah bole lingkup msia

Anonymous said...

ketiga2 aku tolak....

Anonymous said...

bakal PM? PM Pegi Mampus ada la...

Selagi pembohong jd pemimpin PAS, slagi tu la Islam takkan subur dlm PAS. Tahniah, smoga cepat-cepat jd Pi-eM! (insya'Allah, sejahteralah Malaysia!)

Anonymous said...

Tang gambaq tu aku suka. Depa semua tahu Utusan selalu keluarkan berita berfaklta dan boleh menyedarkan ramai orang tentang kebodohan PAS dan Pakatan Haram lebih-lebih lg pada orang kampung yang x dak internet. Pasai tu la depa duk pakat ramai2 boikot Utusan. Bukan sebab apa tapi depa sebenarnya TAKUT!!!
Kalu nk banding dgn Harakah, suara Keadilan & Roket aku naik pening kepala baca. Pasai apa? Penuh dgn fitnah yg boleh menjahanamkan perpaduan rakyat Malaysia yg sebelumnya dijaga rapi oleh pemimpin2 UMNO!

Anonymous said...

Putih biji mata, terbeliak dan rasa kempunan HADDY AWEG (ada hati nak jadi PM cakap pon telo) Nuar berahi AlJubri (tikus bermoral tahap zero, pengkhianat bangsa) beriya-iya sangat nak jadi PM. Nikky Najis tua kutok nak mampos, tok guru longkang, syaitan berwajah ulamak. Lahabau bertiga ini di PRU13 nanti kompom mampos kena tendang kat pongkok.

UMNO berjuang demi bangsa agama dan negara.

Anonymous said...

Ketiga2 mereka TIDAK layak jadi PM Malaysia. Tetapi yang menariknya ialah ketiga2 mereka mengajak ahli parti mereka memboikot Utusan Malaysia tetapi mereka merupakan 'peminat' setia akhbar tersebut? Maknanya?

Pertama:Mereka cakap tak serupa bikin dan bikin tak serupacakap maknanya? Mereka hipokerit. Membohongi ahli parti. Berbohong adalah salah satu sifat orang yang munafik.

Kedua: Mereka mengiktiraf Utusan Malaysia sebagai sumber berita yang boleh dipercayai, ada kredibiliti dan bukan akhbar 'fitnah' seperti yang selalu mereka katakan kepada ahli parti mereka.

Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Kenapa tak buat camni:-

Kalau PKR menang sapa pilihan PM anda.

a. AnWar Al-Bontoti
b. Hadi Jual Lelong Agama
b. Joseph Lim Gua Penipu @ Al-Rasis
c. Karpal Sing Karam @ Sarban Lusuh