Friday, November 2, 2012

Video: Rafizi Trumpet Diserang Wartawan Kerana Menipu


Semalam Rafizi trumpet buat sidang media mendedahkan gambar-gambar yang menunjukkan kenderaan milik ahli perniagaan digunakan oleh anak Nazri Aziz.

Hari ini sekali lagi Rafizi trumpet jemput pihak media datang ke pejabat PKR untuk satu lagi sidang media yang dikatakan gempar dan dia akan menunjukkan rakaman video besi.

Apa lagi.....berduyun-duyun wartawan datang nak mendengar dan melihat pendedahan gempar dari Rafizi trumpet.

Sebanyak 7 video yang ditayang untuk menunjuk kenderaan Hummer yang digunakan anak Nazri.

Tapi dalam ketujuh-tujuh video yang dia tayangkan tiada satu pun yang menunjukkan gambar ahli keluarga Nazri atau Nazri Aziz sendiri.

Ia mengundang rasa marah para wartawan yang hadir kerana mereka rasa tertipu. Apabila diasak berkali-kali oleh wartawan, Rafizi trumpet terus menamatkan sidang medianya.

Berikut petikan dari antarapos 
Malah, tidak terdapat langsung kelibat Nedim atau keluarganya di dalam ketujuh-tujuh video yang ditayangkan itu.

Rakaman video tersebut hanya memaparkan kenderaan itu di perkarangan Clearwater Residence yang dikatakan tempat kediaman keluarga Nedim.

Selain itu, terdapat paparan seorang pembantu rumah turun dari Clearwater Residence dan memindahkan barang dari kenderaan tersebut yang 'disyaki' Rafizi sebagai pembantu rumah kepada Nedim.

 Salah satu video menunjukkan sebuah kereta yang didakwa Rafizi kepunyaan Nedim berjenama Audi yang berwarna hijau walaupun ramai wartawan yang beranggapan imejnya agak kabur.

 Rafizi bagaimanapun ketika diasak beberapa wartawan mengenai perkara tersebut selepas sidang media itu, mengelak untuk mengulas mengenainya.

 Berikut pula adalah video kejadian itu.....

21 comments:

Anonymous said...

Rafizi ni xde keje lain asyij nakkkkk menipuuuuu jer....aritu masa korban kat puncak alam org buat dek jer kat dia..padahal itu DUN Jeram puak PAS...sian tgk dia...tu la menipu kuat sangat

Anonymous said...

Wah, arogan sombong sungguh gaya Rafizi ni. Yang Tian Chua entah apa-apa le kat situ. Bayangkan kalau dua2 mangkuk ini jadi menteri!

minta simpang le puak2 PKR ni

Anonymous said...

KES SAMA AJE MACAM NAIK PRIVATE JET & BAS DONG FENG ANWAR

NAK COVER YANG LAGI MAHAL DARI HUMMER...WHAT A JOKE

Anonymous said...

budaya hati busuk...

Anonymous said...

haha wtf dgn fizi lembu seko nih. mkin lama da mkin lembu jdnye hehe

Anonymous said...

lawak betul cerita orang politik ni...pasal pinjam kenderaan pun nak kecoh2,macam budak-budak pun ade...Hoi orang politik pembangkang pikirlah cara mcm mana nak membantu rakyat dalam meningkatkan kualiti hidup dan cara2 menjana ekonomi utk kesejahteraan.Politik dengki mendengki takde faedahnya....

Anonymous said...

Manusia yang mempunyai sifat munafik akan berbohong apabila berkata-kata. Suka provoke sana provoke sini walaupun tiada fakta. Dia orang yang banyak bermain dengan duit n sanggup berkerjasama dengan yahudi nak menghancurkan malaysia tak sedar pulak.

Anonymous said...

2 ekor lembu yg terlepas kandang dan cuba nak tunjuk mereka lebih hebat daripada tuannya (Anwar). Cara jawab soalan wartawan tu mmg sebijik mcm tuannya. Mungkin terlebih ajar kerana dalam dok nak mengantoikan org, mcm dia sendiri pulak yg terkantoi.

Anonymous said...

Video tidak boleh jadi saksi kerana video ini besi, dia tiada mata dan telinga

- Hadi Boroi

Anonymous said...

Tak sabar nak jadi MP sangat si Rafizi LEMBU tu. Suruh reporter decide cerita ni macam mane, kalau berita macam Soroskini baru jadi geng. Kalau lapor macam Antarapos,Utusan, Berita Harian dan yang tak sebulu dengan mereka mesti Rafizi, Al-Juburi akan kata reporter tu perkakas UMNO. Game korang dah boleh baca la Rafizi LEMBU....!!!!!

kakbedah said...

takat buat video mcm pukimak tu, aq pun boleh.. siap aq letak babi lg sebagai pelakon utama dia pastu kat babi tu aq letak nama r5afizi lembu....... mmg terbaek dari ladang la..........

kelly engku said...

hahaha... klu nak fitnah pakai video pun, cerdik la sikit... ni x.. main tangkap muat je... mcm la org zaman sekarang ni pemikiran mcm zaman dulu2.........

MIRA EDORA said...

APA YG RAFIZI NAK CAKAP SEKARANG UTK BACK UP ANWAR IGT SEPANDAI2 KAU MESTI ADA KEBODOHAN KERANA KAU BUAT KERJA JAHAT SEBAB TU TAK BERKAT LANGSUNG HIDUP KAU, YG KELAKARNYA SETIAP KALI RAFIZI NAK CUBA NAFIKAN TENTANG CERITA ANWAR SETIAP KALI ITULAH DIA TERMAKAN DIRI SENDIRI. ALLAH TU KAN ADIL

sally said...

memang kantoilah kau kali ni rafizi, kau kata on twiter dlm 2 jam tu tapi nyata bukti depan mata kita semua dlm dua jam tukah anwar sedang berasmaradana dengan cina doll kerana anwar tak online dlm 2 jam tu, tgk akhirnya penipuan rafzi memakan diri sendiri kalau rafizi tak sedar lagi akan kejahatan dia lagi aku tak tau nak kata apa lagi.

dol mat said...

Cukup2 sudahlah dgn penipuan rafizi dan anwar ni, sebab setiap kali nak menipu mesti terbongkar cerita betul punya. dah sah2 muka anwar lagi nak nafikan ke, atau nak cakap org2 umno yg buat dajal pakai topeng mcm muka anwar tu.

amira fatin said...

JANGAN ANGGAP SEMUA ORG BODOH KAT DUNIA NI, SEPANDAI2 TUPAIMELOMPAT AKHIRNYA JATUG JUA KE TANAH SAMALAH SEPERTI ANWAR ALJUBURI NI, TAK MALU KE DIA DGN KELUARGANYA YG TERLALU GILA SEKS SAMPAI DGN CINA DOLL PUN DIA TIBAI BETAPA HINANYA INSAN NI, MACAM MANA NAK JADIKAN SEORANG YG MUNAFIK SEBAGAI PEMIMPIN UTK MEMIMPIN KITA

Anonymous said...

Antara JET dgn hummer mana lebey dasat?.....lgpon xde pon bayang yg di tudoh gune hummer...tapi kalo ANUwar ternyata terang terkangkang dok dlm JET bergaya mewah......

Kesana kemari naik JET..igt murahke? Duit sapa digunakan?

BANGang BAStard yg ANUwar guna pon penoh dgn kemewahan...guna wet sapa????????

Rafizi lembu mmg xreti nak tgk cermin sbbdia cume tau meragut 'rumput' jer...pastuh berak merata2....

Rapizi..kalo dah seketul daging dlm diri tuh HITAM, akan busukla keseluruhan seorg insan itu...dan itula RAFIZI LEMBU...

moooooooooooooooo porn porn

Anonymous said...

sekarang si Rafizi tu dah jadi Paparazzi, dia ingat geng2 anak beranak dia maksum ker......kau bedil sebijik, siapla....kena bedil berbijik2...tapikan, kenapa pakai video, kan puak2 sana tak terima bukti video?

Anonymous said...

Modal Cincin je nua babi kasi kat rarmfizi Masa kat MCKK. sekarang dah besar..dah tua..otak kena kokak dgn nua jubo

Anonymous said...

Video itu besi.

Anonymous said...

La bodoh rupanya budak fizi ni.!! Aku ingat strategik la sangat. Tu la berkawan lagi dengan budak TIANG tu.. Fizi aku nak ingatkan hang minta dapat mimpi supaya terang sikit kepala hotak hang tu. Sian tengok hang dok cari maklumat lepas tu kata lu pikir la sendiri.. It reflects at not clever you are.. Dont waste your time....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! with anuwar