Friday, November 23, 2012

Video: Ustaz Mc D Menyumpah NATANG Dalam Masjid


 Lihat video di bawah ini pada minit 2.17



Perkataan natang (binatang) sudah jadi macam zikir di mulut dia....

Dalam masjid pun dia boleh lagi menyumpah....

Dah lah dalam masjid, dia boleh pula beri gambaran imam yang sedang solat menyumpah natang kepada makmum.

Begitulah peribadi seorang ustaz yang cari makan untuk menghiburkan orang bagi mengejar kemewahan.....


Artis cari makan dengan cara buat konsert dan jual album. Lagu sedap, pandai menghiburkan orang maka larislah artis itu.Lebih-lebih lagi kalau pandai berlakon alim seperti Mawi dulu. Lagilah laris.....

Jadi tak jauh bezanya antara Azhar Idrus dengan artis.....artis jual album lagu, Azhar jual cd ceramah. Artis dipanggil menyanyi, Azhar dipanggil ceramah.

Sebab itu sampai hari ini Azhar tak masuk Pas....kalau masuk Pas pendapatannya akan kena cukai dengan tabung jihad Pas. Kalau masuk Pas bayaran ceramah ciput ja, perjuangannnnn.....

Dia dok hentam Umno/BN kerana dia nak tunggang orang-orang Pas supaya panggil dia ceramah dan beli cd ceramahnya. Sebab dia tahu orang-orang Pas bodohhhhhh.........orang Pas mati-mati dok ingat Azhar sokong mereka. Padahal Azhar hanya nak pitih mereka.......






40 comments:

Anonymous said...

ustaz penipu besar

Anonymous said...

Gambar paling last yang tak bole tahan tu...natang sungguh

Anonymous said...

taqiyah aqidah agama syiah ... tetapi siapa pun buleh amal ... tetapi menurut agama syiah besar pahala apabila amalan syiah ni dibuat ... bagi agama syiah ... tidak beragama seseorang yang tidak mengamalkan taqiyah ...

Anonymous said...

Sebenarnya kalau kita ikhlas mahukan syurga Allah,rakyat Malaysia bebas melakukan amal ibadat yg boleh sampai kesana,tak ada larangan dan sekatan, malahan banyak galakan dari kerajaan yg ada.Malangnya bukan itu yg di kejar oleh sebahgian umat Melayu Islam dalam negara ini,itulah sebabnya orang seperti Ustaz Azhar,Nik Aziz dan Hj Hadi yg jadi pujaan mereka.Tapi bukan semua ,hanya mereka yg hatinya bersarang dendam,keciwa dan hasad dengki,ramai berkumpul dalam Parti Ajaran Sesat yg taksub kepada Ustz begini.Kalau ada mana-mana tokoh ugama yg pandai bermain kata menghentam sesiapa saja asalkan pihak yg mereka tak suka,mereka cukup kagum dan memuja Ust yang begini.Mereka beralasan dengan melaksanakan amar makruf nehi mungkar,tapi yg peliknya kemungakaran pihak mereka sendiri mereka pejamkan mata pula.

Anonymous said...

hok keter ferrari tu kawan ambe dari jb bagi...hok toyota estima tu sbnrnye keter kelisa tp ambe beli kt kedai sebelah..ambe pakai bodykit estima...yg moto duke 690 tu ambe sorang je naik..isteri tak naik

Anonymous said...

ostaz azhar idrus ni ular. org PAS mmg dr dlu lg bodoh.

Anonymous said...

Hah ...elokla puak PAS neh....yg ostat penyokong PAS mulut xrenti2 berzikir..natang ..natang..natang..

yg tok garu PAS pulak berzikir celako..celako ...celako..

dan penganut pulak brtakbir saja(elok lah tuh) wlpon pada ayat2 makihamun , mncerca ,mmfitnah juga bila kafir harbi mmpermainkn/mmprlekehkn Islam dgn memetik ayat Al Quran dan mnghina org Islam...

TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER

Anonymous said...

teringat plak dlm satu ceramah UAI cite pasal seorg jkkk ckp beso projek sana projek sini, pastu tgk2 naik moto kapchai cabuk je. UAI plak trus pegi kete merc ke VW jeling2 org tu... dari cerita tu apa yg aku dpt, bukan saje JKKK tu riak tp UAI pn riak gak.

hihi

tempoyak basi said...

ustad nie kan bila ramai orang percaya sangat cakap die..
so die rasakan diri die bagaikan malaikat..
astagfirullah sudah terbitnya sifat takabur..

Anonymous said...

Biasa lah Binatang tunjuk Alin ni kalau tak mencarut tak sah!!

Yang seih nya ialah prngikut dia yang senang di bodoh2kan!!

Atau pon memang dorang ni BESAR PUNYA BODOH!!

Anonymous said...

apa kata hentikan persengketaan antara sesama melayu ni,...cukup2 la memburukkan orang lain...sekarang pon melayu da hampir menuju kehancuran,....sebab ape???sebab sikap melayu tu sendiri...fikirkan cara untuk bersatu semula...kalau macam ni la asyik nak kutuk sesama sendiri memang bangsa lain akan pijak melayu...baik yang kerajaan mahupun pembangkang...pemikiran sama je...level kelas rendah...dok memikirkan diri sendiri..parti sendiri yang macam bagus...sudah2 la tu

Anonymous said...

Tuhan dah bagitau, jangan ikut ostat penipu macam nie. Dia bukannya ikhlas nak berdakwah pun melainkan cari duit nak bagi anak bini makan di samping mencari kemewahan hidup mengambil upah memberi ceramah.

Orang datang dengar ceramah ostat natang nie pun sebab nak dengar dia buat lawak jenaka dia je. Aku tgk Islam hari nie dah jadi bahan ketawa di Malaysia kerana ada segelintir ostat-ostat macam nie yang melacurkan nama Islam untuk mencari wang. Belajar bodoh, nak minta kerja takde kelayakan. Jadi cara mudah nak hidup ialah bagi ceramah buat duit dengan menipu masyarakat.

Mana tak kaya sampai boleh beli ferrari, kereta2 lain, motorbike2, kamera nikon harga berbelas ribu dan sebagainya sebab sekali ceramah RM400-500 dia boleh dapat. Kalau satu hari dapat dua jemputan ceramah, sebulan kumpul duit boleh mengalahkan gaji pilot jet jumbo 747.

Ostat natang nie bukannya ikhlas pun nak dakwah. Berlakon nak cari duit. Poyo je lebih nak tunjuk dia lebih suci berbanding orang lain. Aku rasa ostat macam nie ada masalah mental sebab aku tengok isi ceramah dia banyak sampah. Macam orang gila aku tengok dia bagi ceramah.

Akhir sekali aku kongsi peringatan Tuhan dalam Al-Quran mengenai golongan macam ostat natang nie:-

"Ikutlah orang yang tidak meminta upah kepada kamu, merekalah orang-orang yang mendapat petunjuk yang benar." (36:21)

Tanya diri sendiri, kalau ostat nie minta upah bagi ceramah agama adakah dia mendapat petunjuk? Aku rasa tak.

-Orang KL-

Anonymous said...

Kalau di Msia ni, lebih baik sy dengar ceramah org yg tiada kepentingan politik mcm ustaz Don.

Layan dengar syarahan Dr Zakir Naik lagi best di TV AlHijrah..Lagi byk ilmu dia bukan setakat Al Quran dan Hadis, semua kitab agama lain pun dia tau buat perbandingan..

Anonymous said...

Ustaz ni ada watikah dari jabatan agama islam ke beri ceramah2 ni...

Pihak Majlis Agama sila AMBIK PERHATIAN!!!

Anonymous said...

Orang umno tu sepatutnya tak payah gaduh ... pi kat mikrofon dan baca doa ni ..."Ya Allah ... engkau hancurkanlah kemungkaran dan kebatilan dan mereka yang mempertahankan kemungkaran dan membela kebatilan ... mereka yang menganiayai orang yang teraniaya dan bersekongkol dengan orang yang menganiyai ... yang menggunakan
mimbar jumaat untuk mempertahankan peliwat ... penzina ... hanya kerana kerakusan mereka untuk mendapatkan kuasa semata-mata. mereka yang bersikap munafik ... mereka mengamalkan asobiyah ... dengan mempertahankan kebatilan dan kejahatan yang puak mereka amalkan ... mereka mempertahankan peliwat, mereka sanggup bersama kumpulan yang mengamalkan seks bebas ... sedangkan engkau telah laknat kumpulan peliwat dan pengamal seks bebas ... engkau bangkitkanlah mereka dihari perhitungan bersama-sama dengan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu kerana perlakuan mereka itu yang mahu menjadikan peliwat sebagai pemimpin negara Malaysia ini ... engkau musnahkanlah mereka sebagaimana engkau musnahkan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu ... amin ya rab..."

Anonymous said...

PAS NEGERI KELANTAN DARUL AIDS...PALING BANYAK KES AIDS MENGALAHKAN SABAH DAN SARAWAK YANG PENDUDUKNYA MAJORITI BUKAN ISLAM..TAHNIAH KELATE...WAT SIAM

Anonymous said...

http://www.malaysiasensasi.net/2011/05/pengayuh-beca-yang-dermawan.html

pengayuh beca ni hebat...semua duit dia disedekahkan. Tak beli moto besar, kereta. Mati dlm keadaan tak berharta. Zuhud ngalahkan ustad2 kt negara Islam. Btw dia ni kapir...

Anonymous said...

HARI NI JUMAAT SELURUH NEGARA MASJID BUAT DOA QUNUT NAZILAH UNTUK SELAMATKAN PALESTIN . MUSYKILNYA HANYA KELANTAN TAK IKUT BUAT BACA DOA TERSEBUT...KENAPA EKK?

gen2felda

Anonymous said...

Haha...bila orang da xnk kn agama....mcm2 la kutukan ditujukan kepada ustaz-ustaz yang berikan ilmu kepada kita semua....korang ingat ye...memang dalam ni korang boleh je nk kutuk2 ustaz2 ni...INGAT...!!
kte sumer xkekal ABADI ye...akan ke LIANG LAHAD jugak...xkira sape2 pon....SAHABAT2 sekalian....ingat...jangan kte jdi islam hanya kerana keturunan...Insya-ALLAH...Moga2 ALLAH bukak pintu hidayah untuk korang sume....Aameen...Insya-ALLAH...

p/s : yg kutuk TAKBIR tu....adakah anda seorang islam..??

Anonymous said...

wa tak main arr setat azhar nihh...

skrg wa ikut fathul bari...ada phd woo...degree univ madinah..

structured learning is always from univ...

kalau belajo dgn setan dpt la sejenis setat azhar..

ketikketok said...

tercapaikah impian anda? kini idaman anda bukan lagi impian
hanya di MARDI Station CH

Anonymous said...

PAS kafir jd janganlah mengaku islam dan holy. PAS sudah dilaknat Allah dan akan kalah teruk PRU13 nanti. Jgn sembahyang berimamkan org PAS sebab depa sembah iblis. Kepala dajal depa ialah nik ajis. Di Malaysia org melayu yg bukan PAS je yg islam. Org UMNO memang gerenti Islam tulin. Amin..

Anonymous said...

PAS = parti ajaran sesat. Jgn berniaga dengan orang & company PAS ini - Zainudin Amir, Zec Engineering & BRH Engineering. Depa ni munafik & kaki penipu. Depa ni akan menipu sampai org jd muflis. Jd jauhi lah dari berniaga dgn depa ni kalau tak mahu ditipu.

Anonymous said...

UMNO islam TULEN.......??
KELAKAR plak bunyinye...haahaha...ISLAM TULEN ape nye...!?
KONSERT MERATA-RATA....!
HIBURAN di AGUNG2kan....!
Siap NAJIB JOIN SKALI TUH...!
haha....hrm...yela..."ISLAM TULEN" kan..?
haha....

Anonymous said...

anon 1:29
Lu mahu sindir orang tapi sindiran lu terpelanting atas kepala otak lu.
Lu ingat kumpul orang ribu ribu dalam stadium dengar ceramah lepas tu maki hamun orang, fitnah orang, doakan kehancuran orang Islam lain, itu yang lu maksudkan lebih baik dari konsert?

Sedar dirilah saudara ku, bahawa parti PAS anutan saudara itu sudah jauh tersesat walaupun tidak menganjurkan konsert. Gua rasa parti sesat anutan saudara itu lebih dilaknat Allah kerana terang terang dah tersesat jauh .. sekurang kurangnya orang yang lu tuduh banyak dah buat masjid dan surau, waima di highway sekali, sehingga dah tak ada alasan bagi orang Islam untuk tidak solat walaupun musafir..

Please lah saudara ku, tengok cermin hari hari ya, agar kita berbaik sesama Islam..

Anonymous said...

mcm2 la..utk kenakan ustaz,pendakwah..blogger sanggup meredah segala bahan yg ada...

padahal ilmu yg disampaikan tu,anda buat x endah..

walaupun pendekatan UAI agak berbeza,tp dakwah dan ilmu itu sedikit sebanyak dpt disebarkan..

kalau anda kata ustaz ini sesat,pergi la MPH,POPULAR book store..mintak KDN rampas2 buku2 dakwah beliau...

susah sgt ke RBF??kabel anda besar.report pada jabatan2 agama semua...kalo kes video lucah,gambar2 lucah,semua sanggup report polis sana sini...

nak tgk,UMNO cawangan mana yg sanggup heret UAI ke muka pengadilan...kita tgk reaksi umat Islam lepas tu mcm mana..


dkt sini pun,agak ramai yg x abis2 memanggil UAI sesat dan pelbagai perkataan yg buruk...

bergabung la buat NGO...terus buat laporan Polis...kan senang cerita??


p/s:nk berdakwah dlm komuniti yg besar bukan senang,kalo dah hebat sangat,cuba la mulakan :)


-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

Anon 4.14pm a.k.a warga shah alam...

Apa pendapat saudara tentang uai kesayangan saudara yf telah memberikan ceramah HARAM MAKAN MCDONALD kerana ia berkaitan dgn yahudi...

Tidak lama kemudian...

Tersiar di fb gmbr uai mkn di sebuah restoran mcd di melaka...pulak tu menipu siang2 dgn alasan x masuk akal...

Allah s.a.w itu maha besar saudara...
Jika semunafik mana kita ni sekalipon...sepandai manapon nk tipu...nk selindung disebalik janggut & serban mcm mana sekalipon...kalau Allah s.a.w nk tunjukkan sesuatu..jika diizinNya...maka jadilah ia..

Tepuk dada tanya iman..
Saudara beriman kepada kitabNya,rasulNya, atau saudara beriman kpd ustaz?

Oh ya...pasal buku2 tu...bukankah ada kematangan di situ yg mana jika ilmu2 yg dicurahkan dlm buku2 nukilan siapa shj hatta nik aziz sekalipon...jika ia adalah ajaran islam maka apa salahnya?
Takde plak kerajaan doakan pecah perut mahupon doakan kehancuran..
Sb itu kerajaan pon matang & xla emosi mcm saudara nk haramkan x tentu pasal...yg dibincangkan sekarang adelah sikap uai dlm ceramah yg sering menggunakan perkataan 'natang' adekah seswai sbg seorg ustaz?



Anonymous said...

anon 8.39pm..

AlQuran dan Sunnah,itu adalah tulang belakang utk setiap muslim.



anda sendiri paham..yg baik,yang berilmiah kita jadikan panduan,ikutan.

anda sendiri boleh melihat begitu banyak blogger2 umno menentang ustaz2 yg cenderung ke atas PAS.

tp pada masa yg sama,ustaz2 ini banyak memberi dan membuka ruang utk sama2 menyebarkan ilmu..

mereka tidak sepenuh masa berceramah politik.ada batas dan waktunya.

kini RBF sibuk isu perkataan 'natang'...

bila umno menggunakan perkataan sama terhadap sultan terengganu sedikit masa dahulu,mcm2 alasan2 diberikan termasuk ramai yg berdiam.sehingga ada yg bercakap,natang tu perkataan biasa dlm loghat terengganu.

mana pejuang2 umno ketika itu?bukankah umno pembela institusi raja??



isu mengharamkan buku2 itu sekadar kiasan saya..kerana semakin ramai blogger2 dan penyokong2 umno terus menghentam ilmuan2 tanpa melihat secara keseluruhan.

alang2 dah tuduh sesat,baik amik tindakan terus...kan senang??


Umno dah mengumumkan sehari lepas,mereka menggunakan konsep islam sederhana dalam mentadbir malaysia.

konsep sederhana boleh diterima,tp dalam diri tu jgnlah besederhana sgt...
paling asas,jaga ahli keluarga dahulu...jauhkan isteri,anak2 dari perkara fitnah.
bukan hanya dgn bercakap org di sekeliling hanya mencari keburukan kita.

sama2 fikirkan...

-Warga Shah Alam-







Anonymous said...

Yg patut kite cemburukan ialah bukan Melayu yg senang lenang tu. If UAI senang,at least dia Melayu/Islam. Dia main motor, senang la sikit dia nk approach budak2 muda yg suka main motor. Strategi dia tu.

Anonymous said...

Lebih baik dengar ilmu yang disampaikan oleh Dr. Zakir Naik dari dengar NATANG ni beri ceramah... sikit-sikit BODO... sikit-sikit NATANG... dah berapa ramai yang peluk Islam dengar ceramah NATANG ni haa????

Anonymous said...

Puok2 natang ni mimang gitu. Lagi kuat natang lagi banyok dok mmaki amung lagi banyak sokongnag lame2 puok ni jadi bangang abish. Natang betuoi. Nat nat nat jir kang kang kang ikang belukang nat nat nat amik mung...

Anonymous said...

Pendekatan UAI mmg berbeza dan cukup berhasil terutama kepada anak-anak muda....so , salah ke dia mendidik orang2 muda supaya lebih dekat ke jalan ALLAH TAALA...??
xperlu kte pertikaikan perkara yang sekecil ini....yang penting....ANAK-ANAK MUDA sekarang lebih suka mendekati KULIAH-KULIAH AGAMA terutama oleh UAI.....kan..??

Anonymous said...

adoiii...UAI tu pn manusia...bukan maksom...kenapa org PIS ni takleh terima tegoran kt ostad2 depa?

Ada yg boleh kona, korang ilmu tak cukup, tak phm bahasa tersirat disebalik kata2 n perbuatan ostad2 ni...bhs tersirat la, ostad tu ckp bdasarkan ilmu dia la... ehh org lain tu bodoh ke takleh nak nilaikn apa yg diucapkan tu betul ke salah? Takkan semua kata2 n perbuatan derang wpn salah dan tak masuk akal kita semua kena telan bulat2? Ostad ni bukan malaikat pn, bukan nabi yg maksom....depa pn buat salah mcm manusia lain.

TAYAR LAMA said...

iyerlah dengan alasan nak tarik orang muda..betul dan aku yakin ramai jugak berpendapat ustaz Azhar ni tak jelas dengan siapa dia brtalaqqi..tu dh satu hal..setiap ceramoh dia sbb ape org mude suke dgor..sbb lawak..xubah seperti hiburan ketika menonton rancangan raja lawak..itu terbukti..mana nilai ilmu..yg 'bodo' nye mmg laa minat giler budak2 gi sbb daapt ketawe bahok2 dlm masjid..suke beria2 tu bukan ke lebih menghmpiri syaitan??

Anonymous said...

TAYAR LAME..!!
Ketawe TERBAHAK2 ATUK KAU...!!
ko pernah datang ke x majlis ilmu UAI..??
dye buat lawak supaya orang suke dgr dan mudah tuk memahami...!
KO KALO DA XSUKE ORG TU...!
xperlu la BURUK2KAN...!
ko ingt ko bagus sangat ke...
Insya-ALLAH...!!
ALLAH TAALA AKAN MEMBUKA PINTU HATI MU...!!

INSYA-ALLAH...!!!

Anonymous said...

Rasulullah s.a.w tak perlu pun nak buat lawak melampau nak tarik umat dia..tak perlu pun nak menatang2 dan membodo2 kan org nak bedakwah..takde pendekatan istimewa yg boleh menghalalkan yg haram..pikir2kan lah..

Asyraf Zakaria said...

Allah akan balas terhadap tangan2 kotor di blog ini...
jaga kamu semua azab allah sangat pedih..!!!

Anonymous said...

sebelum nabi wafat beliau berkata bahawa ulama pewaris nabi .jd kita kne ikot sape ?tuhan pulak dh brkata didalam al quran .jikalau engkau kejar akhirat ,nescaya dunia akan datang kepada kau .jikalau engkau kejar dunia ,nescaya dunia dan akhirat akan pergi meninggalkan kamu .fikir la dn semoga pintu hati mu terbuka .insyaallah .

Nik Cotine said...

Kotor tu setan suka jugak.

Anonymous said...

natang itu ape bende maksudnye dlm istilah bahasa terengganu? kajila dulu bodo wei! haha ha..hati sudah gelap so itu mcm la jadinye kan? dulu kini dan selamanya..BODO!!!