Wednesday, December 12, 2012

Bom Dari Deepak Akan Kantoi Lagi....


Petang semalam kami menerima maklumat bahawa Deepak akan hadir ke pejabat harakah hari ini untuk satu sidang media yang diatur oleh orang kuat harakah.

Pagi tadi jam 10.45 pagi, informer kami memaklumkan Deepak sudah berada di kawasan sekitar pejabat harakah.

Jam 1.30 tengahari saya melihat lidah rasmi syaitan harakah daily telah mengeluarkan berita seperti berikut....
Bom dari Deepak: SD 2 Bala sekat hal lebih besar
KUALA LUMPUR: Ahli perniagaan, Deepak Jaikishan (gambar) mendedahkan, penglibatan beliau untuk membuat akuan bersumpah kedua (SD 2) P Balasubramaniam bukan untuk menyelesaikan isu SD itu saja tetapi menyekat pendedahan yang lebih besar.

"Satu faction lagi dalam Umno yang tidak mahu Datuk Najib menjadi Perdana Menteri, mereka ada kepentingan mereka.

"Mereka sudah bersedia, salah seorang ahli kumpulan ini akan keluar dan berikan SD dan menceritakan siapa yang arahkan dia melakukan perbuatan kejam ini (pembunuh Altantuya) dan siapa yang mengarah orang itu. Ini sangat high level.

"Jadi objektif untuk tukar SD bukan kerana takut sangat dengan SD si Bala ni. Objektif utama besar dari itu.

"Mereka kena hentikan langkah seterusnya. Malam itu jugak kena siap, kena U-turn, kena tutup. Itulah yang masalah utamanya," cerita Deepak dalam sidang media khas dengan Harakah.

Deepak dalam sidang media kali ini menceritakan dengan jelas bagaimana beliau boleh terlibat dengan SD 2 yang dibuat oleh PI Bala ini.

Selanjutnya anda boleh baca cerita Deepak yang panjang lebar dan berbelit-belit seolah-olah cuba mengingati kembali skrip yang telah dihafalkan sebelum sidang media di sini....

Sepertimana yang saya dan rakan-rakan beritahu sebelum ini. Deepak sekarang berada dalam keadaan tersepit kerana masalah hutang dan akan bangkrap bila-bila masa. Dalam keadaan hidupnya yang begitu membuatkan dia boleh digunakan oleh sesiapa sahaja yang berjanji boleh menyelamatkannya.

Hari ini kalau Datuk Najib panggil dia dan berjanji akan menolong menyelesaikan semua hutangnya dengan syarat esok kamu mesti buat begitu-begini....bla....bla...bla...bla....., maka dia akan buat. Biasalah orang dalam kesusahan. Semua sanggup dibuat....

Seperti video yang didedahkan Papa Gomo sebelum ini yang dirakam secara curi-curi menunjukkan bagaimana Deepak bercerita kepada kawan-kawannya tentang penglibatan Anwar Ibrahim dan Sivarasa dalam kesnya.


Satu perkara kita kena ingat, kalau Deepak seorang yang bebas dan tidak menjadi alat kepada mana-mana pihak dia akan muncul dengan sendiri untuk buat sidang media. 

Kalau dah harakah yang uruskan sidang media, dan kemudian adakan pula di pejabat harakah. Apa maknanya semua itu ? 

Hari ini Deepak muncul bersama harakah nak bercakap hal P Balasubramaniam.

Takpe.....

Tunggu.......

Tunggu pendedahan kami selanjutnya.....

Hi...hi....hi....hi....hi...Deepak oh Deepak......kenapalah kau bodoh sangat ???

Kami akan buktikan kepada anda sekali lagi bahawa apa yang Deepak cakap hari ini adalah sebahagian dari rancangan puak-puak sebelah sana untuk mendajalkan PM dan isteri....


TUNGGU

10 comments:

Anonymous said...

ADUHHHHH.... awal-awal dah kantoi??? Nak buat camner ni??? Pergi jumpa SPRM kemudian terjun tingkap tingkat 5 terus habis cerita... kurang-kurang fuckatan boleh edar gambar 'mendiang' Deefuck sambil berarak keliling bandar dan kampung. Keranda dan majlis kematian, kerajaan Selangor boleh support secara besar-besaran.... dah tak payah fikir pasal bangkrap dan hutang keliling pinggang....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

depak...u are a good soldier...

..dont worry anwar...u will die soon...insYAllah...

Anonymous said...

sape la yang percaya kata2 si deepak ni..sape yang percaya tu memang la boddow sejak azali lgi..

apa? puak2 PR percaya? tak heran sebab depa memang boddow poooooooon...hahahaha

Anonymous said...

KALAU SI PENJUAL CARPET NI NAK SANGAT JADI POPULAR SENANG SAJA. PERGI KAT PUTRAJAYA DAN PANJAT BANGUNAN TU SAMPAI YANG ATAS SEKALI DAN LEPAS TU TERJUN. KALAU MAMPUS SAH JADI POPULAR SEBAB SYAITAN2 DILUAR NI AKAN BUAT CERITA YANG MCM22222 UNTUK MEMBELA SI PENJUAL CARPET TU TERMASUK DIBUNUH OLEH PM, ASAL MATLAMAT TERCAPAI. DULU PUTRAJAYA NAK LELONG, TAPI LA NI DOK BERANGAN NAK DUDUK, DASAR LIDAH BERCABANG, MUNAFIK....ISLAM PENAMA MCM TU.... NABI MANA HANG PA IKUT..... KITAB MANA HANG PA BACA...

Anonymous said...

Mangkok hayun ni keluaq dari lubang juboq sapa pulak nii..sebelom ni dia dok mnyorok tang mana?? tak pernah dengaq pun, tau2 pi timboi tengah2 jalan plak..haru sungguh cerita puak ni,dah mcm cerita indon,berbelit2..dah naik penin kepala aku..

Anonymous said...

ARAKAH AL SERAKAH..lidah resmi PAS PIS PUS...reka la cerita semau mu...kami dh tau sape deepak tu...skrip zaman batu...pembangkang jgn bersa bimbang...PRU ni kami tetap undi BN/UMNO...PkR,PAS.DAP adalah parti low classss.........

Megat Alam Gempita said...

ya sama-sam kita tunggu dan sama-sama kita serang serentak sampai mereka tersentak!!!

Jentera dah siap tunggu masa bergerak!!!!

Anonymous said...

Siapa yang tak kenal PR (PENIPU RAKYAT). Sesuai dengan namanya maka tidak hairan jika mereka sentiasa sahaja mencari jalan untuk menipu rakyat. Sama ada beserban dan berjubah, samada kalangan peliwat tegar tidak ada apa yang boleh mereka lakukan selain dari menipu rakyat. Cuma yang mereka mungkin lupa ialah mereka sebenarnya menipu diri mereka sendiri.

Rakyat tak kenal pun siapa Deepak sebelum ini dan kemunculannya secara 'tiba2' dalam masa yang sama memilih Penipu Rakyat (PR) sebagai tempat mengadu dengan sendirinya menunjukan Deepak dalam keadaan amat tersepit dan terhimpit dengan masaalah besar yang sedang dialamainya. Memilih Penipu Rakyat untuk 'membelanya' adalah langkah paling bodoh kerana Penipu Rakyat (PR) sendiri sedang nazak dan kian menghampiri lubang kubur yang mereka gali sendiri. Majoriti rakyat tidak sabar menunggu PRU13 untuk menghukum Penipu Rakyat (PR) ini. Deepak akan berkubur bersama PR Insya-Allah. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Dia anjing yang setia tetapi bila anjing sudah lapar tuannya akan kena gigit ! Tetapi anjing perlu jaga nanti kena hantar ke Surga !

Anonymous said...

"Thats sure lah dia" Sudah jelas terpampang memang lelaki dalam videoporn adalah Hero Tamil pare pundek, peliwat terkutok, agen barua lahanat Yahudi zionist Neocons, BABI, Al jubori, anak buloh betong yg kena suntikan HIV, kena racun arsenik, diburu pembunoh upahan, kote bengkok, keparat, bngsat dan lahanat, bacul, pejuang kesealamatan Israel. Satu dunia manusia bole menilaikan, di confirm 99% oleh 3 pakar video luarnegara. Hanya Kak Wan Jijik, Si Ikan sepat kering dan Nurul Mulut bau najis dan pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboq belendir yg dok menggila cuba mennegakkan kote bengkok Hero Tamil bacul, yg di sanjung sebagai anugerah dan di katakan Imam Mahadi.
Semoga mereka2 yg menyokong dan bersetongkol dgn Hero Tamil bacul, peliwat terkutok, pejuang keselamatan israel dan barua agen Yahudi zionist Neocons ini mendapata saham dan ganjaran sama selagi beliau menjadi keparat, bngsat, lahanat dan selagi menlakukan benda2 terkutok lagi jijikk. Dan semoga Allah bayar cash di dunia dan di akhirat kepada spesis2 haramjadah ini.
Reply