Sunday, December 9, 2012

Cayalah Datuk Seri.....PM Buat Kejutan Di Restoran Nasi Daun Pisang

Seorang rakan yang sedang makan tengahari di Restoran Raju Jalan Gasing PJ sebentar tadi terkejut apabila melihat tiba-tiba PM memandu sendiri kenderaan datang untuk makan tengahari di restoran berkenaan bersama keluarganya. 

 Terima kasih Sam (sahabat saya) kerana sudi mengantar gambar-gambar berikut.... 

Apa-apa pun cayalah Datuk Seri.....








39 comments:

Anonymous said...

NAJIB = Pemimpin Berjiwa Rakyat

PAKATAN RAKYAT = Pemimpin buat jiwa rakyat sakit hati

Anonymous said...

Kalau tahu tadi saya pun pergi makan kat situ!!!!!!!!

Anonymous said...

ANWAR = prmimpin perosak rakyat

Anonymous said...

say no to pkr/DAP/PAS PIS PUS

Anonymous said...

patut najib kena selalu buat macam ni, tun M pun selalu buat macam ni untuk spotcheck kawasan, kadang2 penasihat pun bukan bagi maklumat yg betul.

Melayu kb said...

Pas .. adalah keldai ...
Jeng .. jeng .. jeng

Anonymous said...

Caya la PM Najib... siap bawak kereta sendiri tu. Jangan sorang lagi malaun yang berangan nak jadi PM tu, pergi mane2 dengan bas mewah. Berlagak je lebih....

Anonymous said...

Terbaekkk la Datuk Seri. 1 Malaysia....

Anonymous said...

Raju? Halal ke restoran tu? Opssss...

Anonymous said...

Restoran yg halal atau makanan yg halal.

Cili Padi said...

Terbaiklah PM! Bawa kereta sendiri pergi makan dengan family dekat gerai biasa... Pembangkang sakit hati lah tu... yela pemimpin dia bukan main gah lagi naik bas mewah, takkan nak pandang gerai gerai macam ni.. semua nak mahal je kaki juboq tu.. najib pemimpin berjiwa rakyat... Anwar? Pemimpin sakit jiwa.. kahkahkah

DON MELAYU said...

wow!siap blh dduk mkn nasi dalam daun pisang mcm rakyat biasa jer...hebat lah DS Najib!wa caya sama lu..!!

Anonymous said...

Ape la najib altantuya ni, restoren yang yang ragu-ragu kehalalannya pun dia sanggup pi makan. Cer tengok sini..

http://ondscene.my/pengguna/logo-halal-jakimdisalahgunakan

Anonymous said...

Pilihanraya dah dekat woiii...

Anonymous said...

Wa caya sama lu najib.Itu la contoh orang politik yg brsemangat n berjiwa rakyat walaupun dari golongan elit.hIDUP nAJIB.

Anonymous said...

si nuar tu mana nak mkn restoran mcm ni... xder klas katanyer

Afiq KLtown said...

Wei puak pakatan, ni lah pemimpin aku yg berjiwa rakyat, aku rasa berita dan gambar ni memang takkan keluar di harakah dan mana mana akbar fitnah korang, aku respek sama.pemimpin aku ni kerana.terlalu gamble dtg laki.bini ke restoran tanpa.dibawanya body guard !! Ada ke anwar buat mcm ni?? Comform.keliling.body guard dia ada.. Puii

Afiq KLtown said...

Ini bukan mengampu, ini realiti, aku sebagai rakyat malaysia bangga dengan apa yg perdana menteri aku ni lakukan, takde media langsung yg dtg bersama, kalau ni aziz makan sampai jilat pinggan berpuluh2 ko panggil media p amik gambar, jaja sana sini, mcm haram weh

Anonymous said...

Anak Raju nak minta tanah tepi longkang tu TOL kena bagi BN MENANG Selangor dln PRU13 dulu...lah

Anonymous said...

1st time ke ni? pilihan raya nk dekat katakan..

kakbedah said...

pemimpin sebegini patut dijadikan contoh oleh semua pemimpin yg sedia ada skang nie.....

kakbedah said...

aq x pernah plak tengok mana2 ahli fucktan rakyat turun makan kat mana2 gerai... pastu siap bawak keta sendiri lagi tue.....

EIGHTSARA SERVICES said...

Dato Sri, sesekali jom makan di Ampang, Bukit Antarabangsa saya belanja...Pemimpin yang berjiwa rakyat, boleh makan beralaskan daun pisang...Tapi pastikan restoran tu halal...nanti ada yg ambil kesempatan.:-):-):-)

Anak Lenggong said...

Jangan jadi cam nike ajis simusang berjanggut..pegi makan nasi bungkus..abil air sembahyang kat sungai sembahyang sorang diri..pasti pangil balaci ramai2 ambil gambar dia pastu buat cerita cara kehidupan dia dalam blog..kah kah kah..RBF lak cuma paparkan gambar yang dihantar kepada nya oleh orang yang terserempak dengan peristiwa tu saja..

Anonymous said...

Apa ni?!! Ustaz Harussani kena tegur perbuatan PM. Makanan bukan boleh sebarangan. Seeloknya carilah yg dimasak oleh orang Islam. PM kena tunjuk contoh yg lebih baik drpd gimik murah macam ni. (sbg penyokong BN, gua kecewa)

Anonymous said...

Bda yg halal jgn nk kata tak halal..najib mkn bda semua yg org mkn..lain la anwar bda yg haram tu dia tibai..menyundal je dia tau

Anonymous said...

Npk sgt anon 10 bisember ni penyokong pembangkang...bc ayat dia pun dh tau..bodoh punya anon 10 dis 12.14pm

Anonymous said...

restoren RAJU rbf??

ni mmg restoren femes kat sini.sbb majoriti kaum cina dan india duduk sini.

tapi sayang,isu HALAL restoren ni perlekehkan...

http://www.pribumiperkasa.com/?p=3746


sumber halal ada banyak kt PJ...tp knape restoren RAJU yg najib pilih??

ingatan jugak buat muslim yg lain,kedai mamak ni banyak yg bertopengkan nama2 islam..padahal taukey semua org Hindu.
sumber x halal,syubhah..nak telan pun rasa x lalu...



-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

Bab halal jgn main-main. Ni penasihat 20% la bagi nasihat xbetul. Entah ayam sembelih ke tak yg dimakan hehehe

Anonymous said...

Ape la najib altantuya ni, restoren yang yang ragu-ragu kehalalannya pun dia sanggup pi makan. Cer tengok sini..
_____________________________________
ala anwar mkn kt rumah panjang mase prn sarwaak lg la xtau halal ke tidak...xde lak puak pencacai mcm warga shah alam nk kecoh...

Anonymous said...

mat sabu pg majlis cina yg ade hidang kn arak ko xnk bising2 plak warga shah alam...pelik la aku tgk ko nie warga SA, pemimpin ku main pelacor ko bela...aku pn xphm ape jenis org ko nie..

Anonymous said...

sangap la korang tak paham hdup org india mcm mana.. dorang mana makan daging. makan sekali sekala je. ada hari yang diharamkan makan dan ada hari yang dihalalkan makan.

DAN YANG PALING PENTING, DORANG TAK MAKAN BABI DAN YANG SEWAKTU DENGANNYA!

jadinya, apa yg org india buat mmg boleh kata halal la. bukan nya mcm cina yg mmg babi tu makanan ruji.

dan kalau najib buat mcm ni 5 tahun lepas pun, korang tetap kata nak pilihan raya jugak. takde modal nak bantai apa kan..

PHUUIII...

BOB MALAYA said...

tengok jer rosmah dan family rilex macam rakyat biasa je...kemesraan pm dan rosmah membuat rakyat terkejut dan memjawab segala pertuduhan yang dilemparkan pembangkang yang konon nya rosmah high profile..terbaiklah rosmah

Anonymous said...

yg korang melenting buat apa??

nasihat ni untuk semua,bukan utk PM najib jerk.

sapa yg biasa tgk kedai raju tu,sure makan pun x lalu..
kat kaunter siap ada patung dewa hindu.

aku just menyampaikan apa yg patut.lepas ni,anda2 yg ada kat sini,tau mcm mana keadaan restoren Raju tu mcm mana..berhati2 pilih makanan..

xtau la yg melenting2 kat sini mmg makan jenis main redah jek..
aku cuma menyampaikan...

-Warga Shah Alam-



emerel said...

http://ondscene.my/pengguna/logo-halal-jakimdisalahgunakan

kah kah kah makan kat tempat yag diragui kehalalan nye.,..mmb Piyem one malaysia...

bebo said...

wah sempoi betulkan pm kita n isteri dia bkn senang nak dpt pemimpin yg berjiwa rakyat mcm drg ni mmg terbaik lah

kakbedah said...

apa yg korang anon pukimak pencacai pakatan nak kecoh sangat pasal nie.... bila PM turun makan sendiri kat gerai tu, korang panas puki tapi bila PM x buat mcm tu plak korang panas teloq.... so apa kes??????

sotong88 said...

esok2 anwar n jijah pulak g mkn kat warung mcm ni..biaa lah drg kan kuat jeles n tak blh tgk pm kita kena puji drg pun nak gak..tp yg lain nye pm n wife dia mmg g dgn ikhlas bkn saja2 nak menunjuk tp klu anwar n jijah yg gila glamour n gila kuasa tu g drg mmg nak cr publisiti murahan je

Anonymous said...

Anuar Berahim lagi teruk,,,
Langusng tak ada yang haram..
China doll punya,
bini azmin punya
saifol puya
sukma punya
banyak lagi lah yang berpunya punya dibalon semacam ...

tu lagi besar dosa ...

so apa mau kecoh kecoh makan kedai kel;ing ?...