Wednesday, December 12, 2012

Menteri dan Rakyat Sama-Sama Sebak Hingga Mengalirkan Air Mata


Mengapa Dato’ Raja Nong Chik sebak hingga mengalirkan air mata?

Selanjutnya sila baca di sini

20 comments:

KAMUNTING CENTRAL said...

Salam bro... Hebat blog bro... mohon dapatlah kiranya pautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com/ ke blog bro... Terima kasih bro...

Anonymous said...

menangis sebab dia tau lepas pru ni dudok kat sungai buluh lah tu

Anonymous said...

Anony 10.54,,, saper dok sg. Buloh lepas pru,,, nuat bontot la tu,,,,,hahahahahahahahahaha nuar jual. Jubur dlm penjara pulak,,,,,,

Anonymous said...

puak BE END haramjadah ni memang la cam tu....berlakon hebat tahap puki mak...cam si tua melaka yang nangis kat pau aritu....menangis melalak cam orng gila...pastu bila dapat title datuk haramjadah ketawa lebih lagi dari orng gila...dah semulajadi, kawan BE END dipenuhi orng bodoh tahap lembu

Anonymous said...

Komen diatas adalah contoh mentaliti penyokong pembangkang yang tiada akal tapi ada otak.

Anonymous said...

kbykan org2 pr ni adalah org2 terbuang n x ada pelajaran, tu pasal mentaliti low class

Anonymous said...

sejak bila orang geng pr ada otak?

Anonymous said...

memang bangang dan tarak akal puak-puak pkr dan pas pis pus ni

Anonymous said...

Otak puak pencacai fuckatan rakyat dah macam biol sebab pasti akan kalah dlm pru13

Anonymous said...

agaknyer Pemimpin Pas dan PKR yg menangis2 tu pun berlakon hebat tahap p*** m**....

Anonymous said...

1231, pukimak ke tak pukimak kerajaan BN yang ko dok caci tu, ko tetap hidup aman kan? ko senang lenang boleh main internet lagi. ada ko kesah sebahagian dari penduduk dunia lebih malang hidup dia berbanding ko rakyat malaysia. kalau ko nak sempurna sangat pemerintah negara spt yang ko idamkan, ko jadi PM, boleh? aku rasa ko tak mampu kerana ko spesis tak ada otak, spesis suka kritik orang konon ko terbaik.

Anonymous said...

anon 10:54
hang dah kumpul tisu belom, sebab lepas pru tisu sukar diperolehi sebab dah diborong oleh Nuar untuk cuci bontot bontot jambu

anon 12:31
bab lembu ni hang jangan suka suka sebut... Hang tak tau ke lembu tu disembah dan djadikan tuhan oleh keling PKR? nanti kalau teman teman keling hang tau, nanti hang bergaduh sesama pencacai ..kita tak suka orang gaduh gaduh..
gua dengar banyak orang kata puak puak PKR ni bukan sahaja bodoh tapi dilahirkan tak ada otak, pas tu depa kata puak puak PKR ni bukan macam tapi sah lembu ..betul ke?

Anonymous said...

Semoga penduduk2 diFlat tersebut dapat merasai nikmat dan hidup lebih sempurna selepas ini termasuk sebilangan kecil yang menentang. Bersyukurlah dengan nikmat yang Allah SWT beri kerana jika kita sntiasa bersyukur, Insya-Allah nikmat akan ditambah dan sebaliknya jika kita kufur dengan nikmat yang Allah berkan nescaya kita akan mendapat azab yang pedih. Balaslah kebaikan dengan kebaikan dan biarkan Allah SWT membalas kejahatan yang mereka lakukan kerana sesungguhnya Allah Mahabijaksana. Wallahulam.

mtk

Anonymous said...

tabik raja nong chik sbb pertahankan hak melayu di kwsn bandar

kakbedah said...

fuckatan pukimak nie mmg x de modal dah kot ....cuba tgk raja nong chik tue... segala yang dia buat tue semuanya utk kebaikan rakyat... bukannya mcm anwar pantat tue... klu x de kepentingan, mmg dia x peduli la rakyat hidup @ mati....

Anonymous said...

Kalau izzah tgk gmbr tu,msti dia kata ni lakonan...hahaha


Tpi kalau si azizah yg menangis2 dpn kamera siap suar dlm pun basah,tu dia kata btul2 semula jadi...hahaha

Pkr=puak kaya raya

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

nizbzam said...

lu biar betul ckit bro klau bercakap,setahu wa diaorg ada otak tp dah dicemari najis sebab diorg letak otak kt bontot,bontot lak kt otak cam 69 tu....heh heh heh..

Anonymous said...

Btul ckp 12.44

Puak kaya raya utk diri sendiri je.. Si izzah tu sbnrnye nk jgk wt rumah tu tpi xreti jer..bler bn yg wt,marah la dia sbb projek masyuk xdpt kt dia..haha terasa rugi la tu.. Btul ke smpai suar dlm pun basah? Ala biasa la tu..hehehe

Anonymous said...

Patut syukur dapat rumah cantik dlm kawasan bandar boleh dikira elit juga la. Kita pun sebagai orang melayu bumiputra jgn lah bersikap iri hati dan dengki. Benda yg baik tak salah kalau kita sokong, kita pun tahu penduduk flat tu pun ada juga puak PR yg setuju menerima cuma tak tunjuk terang terang, takut kena terajang, yg berfikir secara baik dan rasional pastinya menerima yg org luar sibuk tu kenapa?. Anak puaka tu dia bukan naik setingkat demi setingkat rumah flat tu tgk nasib penduduk flat tu dah ruang sempit mcm nyawa nyawa ikan tak selesa. Orang melayu memang suka membunuh sesama melayu, bukan kata hal rumah bab niaga kecil-kecilan pun sampai besar pun sama, ada saja tak kena, nak menjatuhkan org melayu bangsa sendiri. Berapa kerat org melayu berstatus jutawan? 20% pun tak sampai, cina yang paling tinggi, tak kira ada bisness dia buat, janji dapat wang, nama pun cina boleh mati kalau bisnes hancur, wang dan pendidikan penting, yg selebih tu aksi sementara, yg byk merengkok dlm penjara atau kes kes terlarang pun orang melayu, yg jadi tauke cina, india, yg jadi keldai melayu. Kalau kita cakap melayu tak sedar diri mcm budak hingusan masih hisap susu dalam botol tahu pulak nak marah, tapi malu lah sedikit kalau tak byk pun, tgk keliling anak cina dgn anak melayu, cara dia org berpeleseran tak mcm org anak melayu, itu belum lagi politik dlm pejabat kalau majoriti cina byk siaplah mengutuk pun cakap loghat cina, tp masih ada juga bangsa kita sengeh sengeh.

apa pun fikirkan lah kembali, nasib kita terdahulu dan kalau nak sgt cina pegang jawatan berbonekakan PM HJ AWANG ka atau Anwar ka, persilakan, jgn mencemuh dan cakap belakang sudah, sbb ludah kita tu pap jatuh balik ke muka.