Tuesday, December 11, 2012

Tanda-Tanda Kehancuran Khalid Samad Di Shah Alam Semakin Jelas


Mungkin dia sedang berkira-kira dengan DAP untuk memberikan satu kerusi selamat kepadanya....

Selanjutnya sila klik di sini

6 comments:

Anonymous said...

Laaa...masih ada ka yg sgp mendengar pembohongan demi pembohongan puak AUTA tuh?...

Kalo takat dok dgr ceramah 'JANJI DI TABURI TANPA PERLU DITEPATI' lebih baik dok kat umah tgk tv....sbb apa yg kjaan pimpinan BN wat skrg mmg la byk JANJI di buat tapi bny gak JANJI yg DITEPAII..

Bkn bodek sbb aq bkn ahli politik pon nak bodek utk dpt jwtn,,aq cume rakyat marhaen...dapt lihat dan rasa perbezaan antara hidup dibwh pimpinan kjaan BN dan PR..

Aq org Selangor...org Selangor xknbiarkn penyamun aka penyagak menguasai Selangor lagi..cukup kesilapan kami yg lepas..cukup siksa yg kami tanggung skrg...

PRU 13 BN mst dptkn Selangor...

Raja Haji said...

Kalau Melayu nak jadi macam Melayu Singapore pangkah la puak2 tu. Makan kuah kat bumi sendiri. Pendatang yang dulunya merempat pulak jadi boss. Dasar bangsa tak sedar diri. Dah la bodoh...sombong pulak tu.

Anonymous said...

ala dulu masa mamat ni menang kat Shah Alam, tak banyak sikit, ada juga aura sedara kandung dia, shahir samad yg upkan saham dia....la ni sendiri mau ingat la.

Anonymous said...

PANDAI JANJI KE SYURGER BAHAGIA..

Anonymous said...

Ramai dah tinggalkan mereka ni, minta Allah buka pintu hanti melayu islam yg masih terikut-ikut dengan geng ni....

Anonymous said...

BN/UMNO jgn over konfiden.

igt semasa 2008.

Di Pusat kempen UMNO Seksyen 23 Shah Alam,meraikan malam kemenangan terlebih awal.

mlm penutup kempen,siap buat majlis makan2..karaoke pun ada,bergembira semuanya.

esoknya hari mengundi,malamnya keputusan keluar - BN Selangor tumbang.

-Warga Shah Alam-