Saturday, January 12, 2013

Bala Timpa Perhimpunan Shamsidar


Dalam kepanasan di dalam stadium wakil orang Asli dari Semenanjung Tijah Yak Chopil telah tersilap hentam. Beliau membangkitkan tanah orang asli yang dirampas di Lojing Kelantan. Kelantan diperintah oleh PAS,ada haprak pakatan yang kecut telur dan gelabah apabila Tijak Yak berkata hak orang asli dinafikan serta banyak tanah orang asli telah dirampas oleh kerajaan(Kelantan).Katanya lagi hari ini juga patut diingat dalam sejarah bahawa orang asli harus dilayan sama adil. 

Barisan pemimpin yang berada diatas pentas kesemuanya kelihatan resah apabila seluruh haprak pakatan didalam stadium mendengar sendiri bagaimana kerajaan Khawarij PAS Kelantan menzalimi orang asli. 

Himpunan Shamsidar kali ini kelihatan hambar,budak disebelah Pisau kata tak best dan tak mencabar sebab tak boleh nak bertempur dengan polis.

Dari : pisau.net

16 comments:

Anonymous said...

Tiap kali pakatan haprak ni buat demo. yang datang banyak jugerrr.. UMNO/BN kena kerja kuat lagi...turun padang betul-betul. Nampaknya Pakatan haram jadah niii belum nak kalah!! Camana UMNO punyer kerja niii...

Anonymous said...

kalau setakat nak pertahankan si sepat yg hampir nak kering dan berbau acim tu baik x payah, duduk rumah lagi bagussssssssss.kalau ada bakso dari medan tu nak juga pergi stadium untuk pertahankan..enak dan berbau wangi..baru ada selera.

Anonymous said...

UMNO/BN tak payah susah payah turun dan buat demo. Kita menang di peti undi saja, habis cerita.

Anonymous said...

BANYAKKKKK? KAH..KAH..KAH..AHLI PAS + PKR + DAP DEKAT2 DUA JUTA..YG DATANG 30,000.MAKNANYA...RAMAI DH LARI TINGGALKAN PAS+PKR. BN X PYH NK KERJA KERAS. ORG2 PAS SENDIRI YG HENTAM PAS.. KAH.KAH.KAH

Anonymous said...

UMNO/BN tak payah susah payah turun dan buat demo. Kita menang di peti undi saja, habis cerita.

January 12, 2013 4:04 PM
------------------------------------betoi3!!! saya sokong anon 4:04,sb saya n keluaraga saya adalah pengundi atas pagar n kami dh berbincang pru13 ni kami semua akan mengundi BN,jd x heranlah dgn sikap org2 pr mereka ni dh di butakn hati mereke yg baik langsung x nmpak,jd kita doaknlah semoga ALLAH berikn hidayah kpd mereka

Anonymous said...

yang datang ke stadium hari ni semua cai yang pr yang memang bodoh. tak payah heran la. tahap mentaliti bawah tapak kaki macam ni lah. yang kafir tu aku tak heran sangat sebab depa memang bajingan. ni yang islam. depa tau dak depa g berhimpun tu seolah2untuk menghalalkan zina citer dulukala si nuar ngan samsidar yang kedua2nya laki dan bini orang?. apa ke tongong nya tak boleh pk. sembahyang tu memang lah wajib dibuat sebab suruhan Allah tak kira apa suasana sekalipun tapi sokong gak zina apa citer ni. takkan lah cai pr yang islam ni bangang sangat tak tau apa tujuan sebenar perhimpunan ni. brapa lama lagi nak terusan diperbodohkan dan buat kerja2 bodoh membela si nuar tu. rakyat dipergunakan sebagai benteng yang sedap menutuh nuar. tak ke tengin namanya tu.

Anonymous said...

bukan tidak boleh berhimpun di peti undi - saja-saja buang tabiat.

Anonymous said...

Perhimpunan menghalalkan zina

PENGUNDI NON PARTISAN said...

BETUL...BETUL..

TAK NAK KAMI SEKELUARGA PEGI JOIN DEMO BODOH CAMTU. MASA BERKUALITI DENGAN KELUARGA ADALAH DI RUMAH.

TAPI DEKAT PETI UNDI..TUNGGULAH NASIB KORANG PAKATAN RAKYAT. PRU12 KAMI UNDI KAMU, TETAPI LEPAS INI TIDAK LAGI!

nizbzam said...

hari hari nuaq kepala butuh..hu hu hu

Anonymous said...

Orang PAS jangan buta hati la, sokong semua, betoi tak betoi pun sokong. Orang PKR tak pa la depa memang orang Anwar - dapat duit, orang PAS dapat apa, jaga akidah kita, syurga bukan hak Nik Aziz dangan Hadi Awang, pun bukan Hak Mat Sabu.

Anonymous said...

Mentaliti bawah tahap sifar

Anonymous said...

Tahniah, kami dari parti umno berasa bangga dengan Tuan dan keluarga tuan. Moga moga umno boleh membalasnya. Nanti tolong ambil beras3 kg, tepung 1kg dan kain batik di pejabat umno yg terdekat. Sila tunjukkan tulisan tuan dlm blog ini. Dah dapat tu duduk diam diam jangan mintak lebih sebab pemimpin kami masih tak cukup kaya lagi, lembu kami nak duduk kondo, bini bini kami tak cukup gelang dan rantai, keter anak anak nak cukup mahal lagi, rumah kami tak cukup mewah lagi. Lagi satu, keluarga kami masih sayang hidup kat dunia nie lagi. Terima Kasih sebab memilih kami.

Anonymous said...

tok nenek meLAYU ini lah yg melaungkan kemerdekaan di stadium ini..hari ini kuturunan ini juga yang meruntuhkanya...Takbir..

Anonymous said...

Puii ..umno/bn takut dgn byg2 sendri.mkn duit rakyat byk.kaki minum kaki judi.itu nk jd pemimpin..cerman la dri anda semua wahai pengikut umno/bn.jgn jdi bodoh.ada otak xnk pk. Jgn jadi pencacai diorg. Korg nie melayu bodoh sokong kerajaan

Anonymous said...

yang ramai datang tu kut2 ada makan free.kat KL makanan mahal sangat kut.