Monday, January 7, 2013

Cikgu Non Buat Pas Bersilat Lagi-Video Di Dalam


Sebelum ini kita hanya membaca apa yang ditulisnya melalui buku diatas. Hari ini kita boleh lihat dan dengar apa yang dikatanya melalui video dibawah....



Lagi Pas nak bercakap pasal ketelusan ?

Lagi Pas nak bercakap soal ketirisan ?

Lagi Pas nak bercakap pasal penyelewengan ?

Uwekkkkkkkkkkkk...........wek......wek.....

Kita tunggu dan lihat adakah Haji Hadi akan minta siaran 1 jam di TV untuk dia berbicara soal Tabung Memali ? 

26 comments:

aloya said...

Pas memang syaitan!

Anonymous said...

Tok tok Garu mereka tengah mencari cari ayat ayat yg bolih menghalalkan perbuatan mungkar ini...Kalau diKomputer akhbar mereka bolihlah cut and paste...Tapi AlQuran..yg dipelihara Allah ayat ayatnya...jangan buat sesukahati..nanti merana diri..

Anonymous said...

Kalau mengikut kitab Isle parti PAS.... memakan harta anak yatim tu HALAL... selagi tak dilakukan oleh orang UMNO.. kalau UMNO yang buat baru jatuh HARAM....!!!

hanizam said...

memang ni antara 2 isu besar yang buat PAS sesat ni tak tidur malam...

bukan sahaja PAS, kita lihat sekarang ni, DAP & PKR pun ada isu berbangkit masing-masing...

seronok tengok mereka mati akal nak kelentong rakyat malaysia...

bak kata Zul Nordin, walaupun ada melayu yang rela diperbodohkan sebab nak kuasa, tapi jangan ingat melayu yang lain kat malaysia boleh diperbodohkan juga...

satu per satu kepincangan PAKATAN keluar...doa PAS sesat dah kena balik pada PAKATAN...

ALLAH itu maha adil...kalau niat tu nak menjahanamkan negara, macam mane yang dapat memerinah...

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Kalau seseorang tu dah dapat 'cium' lobang (padang golf berumput hitam), dia akan merapu nak cari peluang yang sama. Adoooh wanginya Puspa Wangi. Kalau dah Mat Sabu namanya, itulah perangainya. Yang peliknya, orang PAS angkat dia jadi pemimpin No: 2. Ditakdirkan Presiden jadi "aruah' sehari dua ni, MAT SAPU pasti akan jadi Presiden ma. Rela kah dia orang terima pemimpin seperti Mat Sabun ni. Issshissh, jauhkan malaikat.

Anonymous said...

Cikgu Non @ CN Afghani hanya seorang 'cikgu yang hanya mengajar ABC' kata Hadi Awang. Nah hari ini seorang 'guru sekolah rendah yang ilmunya setakat tahu ABC' sedang memberi 'kuliah' kepada seorang yang bergelar 'TUAN GURU', dan dan bergelar uztaz serta yang bergelar ulamak. Dua tajuk 'kuliah' Cikgu Non sudah cukup untuk menyedarkan ahli2 PAS 'apa itu ajaran sesat', apa itu aqidah sesat, siapa dia dari golongan orang2 yang sombong, angkuh dan riak. Siapa pula pemimpin yang berani dan siapa pula pemimpin yang bacul. Siapa pula yang memakan harta anak yatim. Pendek kata isu2 Meamali dan Amanat Hadi Awang sudah cukup untuk menjadikan PAS panas satu badan. Itu belum deretan isu2 lain yang membuat PAS seolah2 berada diatas bara. Wallahualam.

Anonymous said...

Kita harap Hadi Awang dan Nik Aziz banyak bersabor. Kita harap betul kah tak betul cerita ni, Hadi Awang dan Nik Aziz jangan mengaku.

Kalau mengaku jawabnya mampus la Pas pada PRU 13 ni, PR akan boleh kepada PKR dan DAP la nampaknya. Kalau Umno jatuh, sah lah DAP akan naik, dan Pas melepas lagi.

Anonymous said...

Pas tuduh Umno kafir. Hari ni Allah dah balikkan, Pas pun kafir juga kerana minta bantuan orang kafir DAP.

Pas tuduh Umno rampas hak rakyat. Hari ini Allah dah balikkan, Cikgu Non dedahkan Pas sapu harta anak yatim para syuhadah Memali.

Pas dengan Umno sama saja. Tapi pilih Pas banyak muzarat, kalu pilih Umno kurang muzaratnya. Sebab Umno dah bina dah beribu biji mesjid dan surau, sedangkan mesjid dan surau yang Pas bina boleh bilang dengan jari.

Pilih Umno Melayu Selamat
Pilih Pas Melayu Tamat
Pas Terlepas, DAP Yang Dapat.

Hj Mansuh

Anonymous said...

Tuhan dah makbulkan doa mereka..............

Anonymous said...

LEPAS JE DEPA DOA K.O.. K.O.. K.O..

TERUS TIMBUL SEMUA ISU INI. DARIPADA PENYOKONG TEGAR PULAK TU.

KIFARAH??

Anonymous said...

mereka pemimpin yg mengaku ulama...tapi tak berani nak bertaubat pada allah...ingat makan harta anak yatim itu apa hukumnya..mereka alim ulama pasti tahu besar mana dosanya ....kecuali mereka pura2 ulama selama ni...ulama politik..

Anonymous said...

Doa K.O dah makan diri daaa kita tengok siapa yang kena...

Anonymous said...

kpd semua anon,

aku confused sikit, adakah mereka yg terkorban di memali tu mmg syuhadah ke? bagaimana dgn anggota polis yg terkorban? minta pandangan, aku ni ilmu tak tinggi.

dol.mat said...

pas mmg tak berguna langsung kerana kafir pun mereka sokong.

amira fatin.. said...

PAS JGN GUNAKAN AYAT2 QURAN UTK BERI CERAMAH TAPI KAFIR PUN KRG SOKONG ASALKAN DAPAT UNDI DAN KUASA.

mohd said...

aku wakil penyokong PR
"ini semua konspirasi jahat umno"

Anonymous said...

Hj Mansuh..kenapa la bodoh sgt pak aji ni..ko ni x dimansuhkan lg..tu psl la ko jd totok sgt...umno tu syaitan..x pyh sokong..nnt ko pun jd syaitan...kah kah kah kah...kita jumpa 12.1 kat kl...

Anonymous said...

jangn kata nak taubat... nak siasat pon tak denga... asal guna alasan kerja jahat umno habis segala kemungkaran dihalalkan... maka beribu2 la yng sokong kejahatan ulama2 ni...

Anonymous said...

Anon 137

Tak apa lah saya jadi setan kerana sokong Umno. Saya tak kesah kerana setan yang saya sokong tu tak mengkafirkan sesama islam, setan tu tak berhenti-henti berusaha memajukan islam sehingga dunia mengiktiraf.

Untuk makluman awak, Umno setan tu bina mesjid dan surau lebih banyak berganda-ganda daripada yang Pas malaikat bina.

Mana lebih baik Umno Setan atau Pas Malaikat dari segi sumbangan untuk kemajuan islam ????

Minta awak jawab dan jangan tak jawab pula.

Hj Mansuh

Anonymous said...

UMNO setan, sebab tu nik aziz kata dengan setan pun dia sanggup berkawan asal dapat jatuhkan umno.. terbelit pulak nik aziz kali ni..

Camna pas nak ganti umno ni... bala2. Orang melayu islam malaysia nak ke bagi peluang kepada parti isle yang kononnya islamic ni..

baik tak usah..
Dengar guruh dilangit, jangan di curah air di tempayan wahai orang Melayu.. nanti yang dikejar tak dapat, yang dikendong keciciran, jatuh pula tangga, kena taik ayam pulak..

Tok Guchil

Anonymous said...

Maka bertanyalah cucu aku yang baru pandai membaca. Katanya dia terbaca amanat Hadi Awang yang disiarkan semula dalam surat khabar.

Katanya, Hadi Awang kata Umno kafir kerana kerjasama dengan cina. Tokwan orang Umno, jadi kafirkah, ayah chek kafirkah, chek kafir jugakah ? Tapi tokwan la ni Pas pun kerjasama dengan cina juga kan ?

Aku jawab, Kita tak kafir, kita tetap islam, yang jadi kafir adalah Hadi Awang sebab Allah akan balikkan keburukan kepada orang memfitnahkan orang lain buruk.

Cucu berkata lagi, Tapi tokwan Hadi Awang tu nampak alim, pakai serban, pakai jubah dan simpan janggut macam nabi.

Aku jawab, Memang nampak alim, tapi kalau setakat pakaian setan pun pandai menyamar untuk menyesatkan orang islam.

Cucu tanya, Habis tu Hadi Awang tu setan kah tokwan ?

Aku jawab, Entah tokwan pun tak berapa pasti.

Hj Mansuh

Anonymous said...

Salam.

Tak Payah nak berdebat sambil maki memaki sesama kita.
Bagi peluang pada TGHH beri penjelasan.
Serkap jarang lagi merosakkan ummah.
Ini ker yang UMNO dan PAS nak?

UMNO buat masjid atas nama "PROJEK". Masjid banyak tapi sekadar perhiasan jer. Jemmah boleh dikira dengan jari kaki.
PAS dikatakan sesat. Masjid sikit tapi jemaah Alhamdullilah kedatangannyer.

SO kalau korang semua nak selamat, buat undi rosak jer.
Islam ditangan ANDA dan bukan UMNO atau PAS.

Anonymous said...

Aku sedang perhatikan anda semua. Komen yg berilmu dan bernafsu semua aku perhati. Ingatlah bukan saja aku tapi Malaikat juga perhati. Kalau nak berdakwah biarlah cara nabi, kalau nak marah jangan seperti syaitan

Anonymous said...

ada anon kat kat suruh buat undi rosak? gile ke hape..umno, pas kalah..dap menang..bunyi cam ejen dap jek ni bahaya2

Anonymous said...

Salam, kenapa x buat istikaharah je semua yg bercakap kat sini.....fitnah tu besar dosanya. So berpada2 bercakap, jgn smpi bala Allah tu timpakan kpd yg bercakap....umno k pas k sapa k, kalau anda sayangkan Allah dn RasulNya....perhatikan diri sendiri dulu sblm perhatikan diri org lain.....Allah jadikan kita 2 telinga dn satu mulut...utk lbh mendengar dr berkata2 (esp mulut yg suka buat fitnah dn mengumpat). Ada akal ada iman dn Allah itu yg dpt zahirkan semua kebenaran yg manusia sembunyikan......doa org yg dianiaya itu makbul jd jgn jdkan diri kita org yg menganiaya org lain, x aman hidup kita dunia akhirat...beringatlah.