Tuesday, January 8, 2013

Cikgu Non Dedahkan Pekung Mat Sabu - Video Di Dalam

Lihat video di bawah....


6 comments:

Anonymous said...

MAT SABU TU PELAWAK SARKES PAS

Anonymous said...

Mat sabu mengaku dia bukan ulamak dalam PAS.... tapi telah terbukti dia seorang POKEMAK....

Kini terbongkar pulak bahawa POKEMAK ni adalah dajjal pemakan harta anak yatim....

Anonymous said...

Sungguh....jika saya tak tau langsung bahawa beliau seorang guru biasa yang mengajar ABC dah tentu saya anggap beliau adalah seorang pensyarah di universiti. Beliau adalah penceramah yang berhujah menggunakan fakta dan jauh sekali untuk memfitnah. Saya kagum ngan Cikgu Non.

Anonymous said...

laaa..mat sabu bukan ulamak rupanyer..

Anonymous said...

Mat Sabu@ Mat Sapu @ Mat Tipu @ Mat Merapu...Mat Pu.. Mat Rempit lebih baik dari Mat Sabu kerana Mat rempit sekadar menyusahkan pihak berkuasa dan emak bapak mereka sendiri. Sedangkan Mat Sabu menyusakan banyak pihak termasuk anak2 yatim dan balu2 di Mamali. Wallahualam.

mtk

Anonymous said...

Nak suggest kepada orang2 Pas. Korang buat sembahyang jumaat di mesjid yang dibina oleh kerajaan Umno tak diterima tuhan kan ? Itu kata Father Abdul Hadi.

Apa kata korang minta tumpang buat jumaat digereja sebab jumaat gereja free, mereka guna pada hari Ahad saja. Lagi pun dalam gereja juga ada Allah.

Father Abdul Hadi kata dalam gereja pun ada Allah juga. Pope Nick Abdul Aziz juga kata lagu tu.

Hj Mansuh