Saturday, January 12, 2013

Gambar Sekitar Perhimpunan

Pas berhimpun bersama dengan anjing...kah...kah...kah...kah...kah...



6 comments:

Anonymous said...

KAN AKU DAH KATA..

TU SEMUA ANJING DAN BABI JE..

Anonymous said...

Tak kawin pun salah PM ka.ka.ka

Anonymous said...

boring... asyik berhimpun tak tentu hala.... penyokong kerajaan bila pulak nak berhimpun... kita pun boleh jugak membantah apa yang pembangkang dah buat.... Malaysia kita punya... masing-masing ada undi.... Tolak pakatan haram,,, tolak penggunaan kalimah allah pada bukan islam...tolak amanat hadi yang syok sendiri... macam dia saja yang bagus... go to hell lah pembangkang... jangan harap korang boleh menang.... pengkhianat agama..bangsa dan negara... selesaikan dulu masalah anwar ibrahim yang tak habis-habis menyusahkan rakyat malaysia... kalau dah berjubo tu... mengaku aja lah.... bila kes dia nak selesai nih...!!!! tengok muka 4 jahanam bila menumumkan yang kalimah allah boleh digunakan oleh agama lain.... kalau zaman Tun M ni... tak cukup tanah lah korang lari.....

Anonymous said...

jangan la cakap anjing babi jer...diorang manusia cam ko jugak..kalo die anjing dan babi ko pon same jugak kan..biar jelah diorang :)

Anonymous said...

Aduh mamat ni...bengong sungguh.. Bahasa tersirat anon yg menyampah kat puak2 pr pun tak faham..manusia ada akal...anjing dan babi ada akal? Babi tu dap..anjing tu pas..
Takkan bahasa tersirat camtu pun translate direct camtu? Patutpun tuduh tun m yg bukan2...malu wei...hehe

Mama Carrie said...

Ini bukan perhimpunan kebangkitan rakyat... tapi perhimpunan kera atau keldai atau lebih afdhal kinzir ramai2. PKR jugak kan? Memang dasar species2 yg tak tahu malu... Mama rela mintak maaf pada kera2 yg kat hutan depan rumah mama kerana menyamekan makhluk2 yg dlam gambar kat atas... hish..