Saturday, January 12, 2013

Ini Yang Terselindung Di Sebalik Nama Himpunan Rakyat






14 comments:

Anonymous said...

hantar balik chaina la ni. di sana dia lagi menghargai komunis chaina. x boleh blah la dorang ni. puiii..

Anonymous said...

cina DAP memang babi hutan semua baik jantan mahupun betina... celaka cibai babi hutan.... malaysia worth better without the babi hutans !!!

Anonymous said...

kalau bangsa cina sanggup berdepan dengan majoriti melayu yang mempertahan kan malaysia ni

aku mempersilakan mana mana cina yang dah rasa cukup berkuasa dan besar kepala turun kita kita tgk bangsa mana yang tumbang dulu...

aku bkn rasis tp bangsa ni dah melampaui batas.....

Anak Lenggong said...

Patut la melayu PAS suka datang ke perhimpunan ni..leh tengok lurah dan kaki dok telanjang ko..huhh..berkedip-kedip la mato situa musang berjanggut nike ajis tu

Anonymous said...

Kita marah cina DAP babi ni, tp kita lupa Melayu haramjadah PAS melalui HADI BEROK dan NIK NAJIS LAHANAT lah gateway kpd agenda jahat songsang ini. Klu dulu Cina tkbrani nk tukar2 bnda snsitif ini, silap2 parang terbang, tp jiwa kenegaraan cintakan tanah air brjaya dicairkan oleh puak Pakatan Haram...inilah hasilnya...

Anonymous said...

Ostazah Abby kata kat HKR byk CETAN....ooo mmg betol pon...cetan yg seksi..yg bertutup litup , yg sedihnya cetan bawak anak kecik...

http://www.facebook.com/AntiAbbyAbadi?fref=ts

Anonymous said...

ni la cina dap celaka..

Anonymous said...

Ya Allah selamatkanlah umat islam..hancurkanlah kuffar yang mempunyai Agenda menghapuskan kami dan memurtadkan anak cucu kami..Ya Allah Sallimna!

Anonymous said...

OVER OUR DEAD BODY ....

Anonymous said...

perhimpunan hari sabtu, untuk mengisi masa lapang...takde keje nak buat...cube buat hari selasa? rabu?

Anonymous said...

paling fak skali pasai pr ni smpai nk tukar bendera. nk bawak ching peng balik..geram sungguh ak..pasai nk jawatan pelbagai. sampai agama pun tolak tepi..
mmg fakface sekor2.

Anonymous said...

Meriah sungguh himpunan kali ini..semua ada datang memperjuangkan hak masing-masing. LGBT, Komunis, Seks bebas, Free Thinker, Punk Skinhead, Pengadai kalimah Allah, penyokong Shamsidar pun ada dan tak pernah ketinggalan penyokong peliwat nombor satu negara.

Anonymous said...

Apasal amoi baju kuning 2 ekor tu muka mcm bapok je?

ARAM said...

Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tipa hari