Sunday, January 13, 2013

Jurugambar Bebas Minaq Jinggo Ada Kisah Sebenar

Ikuti pandangan jurugambar bebas, Minaq Jinggo.....

Klik sini

9 comments:

Anonymous said...

pelik bin ajaib betul, dibandingkan gambar jinggo ni dengan gambar yg diambil oleh entah siapa dari atas tu sungguh sangat berbeza, sampai melimpah ruah ke luar stadium..

Anonymous said...

Posting sebelum ada gambar 3 ekoq melayu berselimut bendera DAP ( sekoq jantan pakai kopiah putih, 2 ekoq betina pakai tudung ). Aku percaya tiga2 ekoq tu sah lah orang Pas.

Memang sah orang Pas meletakkan harapan yang tinggi kepada DAP untuk melindungi kesucian agama islam sebagai mana yang ditunjukkan oleh Ulamak Maha Agong Pas iaitu Hadi Awang dan Nik Aziz.

Sokong Hadi + Nik Aziz = Undi Pas = Undi DAP = Menyokong Perjuangan Kristian.

Hj Mansuh

Anonymous said...

mana gambar bas2?

PR x mampu sewa bas macam kita umno.
kita berjaya bawak beratus2 ribu ke bukit jalil dulu.

rakyat senang dengan umno.kita bagi tshirt,nasi,dan token untuk mereka.walaupun mereka tidak endah masa pemimpin BN berucap.

Anonymous said...

PR mampu sewa jet Peribadi untuk anugerah tuhan berharga RM 94,000.00 untuk dua hari.. PR tak mampu sewa bas..

Anonymous said...

Gambar bas ada di ambil oleh blogger angin perubahan :

http://anginperubahan.blogspot.com/2013/01/kantoi-gambar-bas-untuk-angkut-peserta.html

Anonymous said...

yaa...
kita umno lebih gah dari PR.

dulu kita kerajaan selangor,DS Khir Toyo berjaya bawak exco2 melawat Disneyland dan banyak lagi tempat menarik.

kos hanya RM1.8 juta.

PR nk tuduh kita salahguna kuasa?bodoh punya PR.resit2,invoice2 semua ada sebagai bukti.

baru abis RM1.8Juta pegi Disneyland pun PR nak kecoh2.dulu kuasa dalam tangan,suka hatilah kita nak pergi mana2.

kita kaya,sebab tu program BN kat mana2 mesti beratus2 bas kita bawak.yang penting org datang.kibar2 bendera BN,angguk2 apa pemimpin kita cakap.dan paling hebat,dapat air mineral BN!!!nikmat tak ternilai BN untuk rakyat.

Anak Lenggong said...

Saya ada bersama didalam perhimpunan tersebut. Apa yang diperhatikan golongan cina hanya pergi sebentar sahaja distadium..banyak yang melepak didalam restoran dijalan sultan..jam 3 pm pula kelihatan melayu didalam stadium mula keluar dok melepak disekitar pasar seni..dan disekitar jln pudu sebab dah kepanasan..tetapi yang jelas perhimpunan kali ini mengecewakan pihak penganjur sebab tujuan sebenar mereka adalah untuk membuat provokasi dijalanan. mereka menjangkakan permohonan mereka untuk menggunakan stadium merdeka tidak akan diluluskan sapertimana permohonan sewaktu bersih2 dahulu. ..tetapi bila permohonan diluluskan mereka terpaksa menerutinya..so..cita-citra untuk menharu birukan disekitar kawasan KL tidak tercapai sebab takde sape nak peduli kan mereka pabila terkurung didalam stadium...kah kah kah kah..melalak sendiri sahaja sebab tu la belum jam 5pm dah ramai yang cabut..

Anonymous said...

betul tu anak Lenggong.

kita dari umno pun kecewa xde rusuhan.

dah menggeletar jari2 blogger umno nak kutuk abis2an.tapi apakan daya,rusuhan xde.maybe sebab Patriot UMNO dan Perkasa x turun.

kalau Patriot turun haritu,nahas la PR.kita ada skuad Patriot Bangla,bagi upah RM5,keja jalan.

benarkah cina2 melepak di restoren?
restoren mana yang bukak Anak Lenggong?bukankah perniagaan terjejas teruk seperti yang dilaporkan berita harian..mana2 kedai makan yang bukak tempoh hari,patut dikenakan tindakan.mereka dah malukan kita.

Anonymous said...

Anak Lenggong

Cina tak bodoh macam melayu. Cina bagi mereka every minute wasted means money is wasted. Cina kalau meniaga dalam satu jam boleh buat duit 5-6 ratus. Kalau duk berhimpun dalam stadium 3-4 jam lu kira lah berapa mereka sudah rugi. Melayu kalau duduk berhimpun dalam stadium satu hari satu malam pun tak rugi apa2 janji makan minum ada orang tanggung. Sebab melayu yang hadir tu 90% adalah penganggur (tak ada kerja). Kalau melayu jenis meniaga macam aku ni, kalu tak ada masyuuuukkkkkk (RM), sori lah. Tapi kalu mereka hulur aku 5 ratus untuk hadir, bagi duit minyak dan tol, panggil aku hadir satu hari satu malam pun no problem punya.

Melayu Pas tak da masalah, kalau buat pentas tengah laut pun mereka sanggup berenang pergi janji yang akan bercakap tu adalah Hadi Awang dengan Nik Aziz, walau pun tak ada boat, walau tak kasi duit pun mereka sanggup ... jihad lah kata kan.

Sekadar Peringatan Menjelang PRU13

Sokong Hadi + Nik Aziz = Sokong Lim Kit Siang + Lim Guan Eng = Sokong DAP = Sokong Perjuangan Kristian = Sokong Perjuangan Menjatuhkan Melayu + Islam.

Hj Mansuh