Thursday, January 17, 2013

Kejutan Malam Jumaat: Isteri PM Bersumpah Beliau Tak Pernah Beli Cincin 24 juta

Saya baru menerima berita dari seorang rakan pemberita yang sekarang berada di majlis makan malam balu-balu Angkatan Tentera bersama isteri PM di Mindef,  yang memaklumkan bahawa isteri PM membuat kejutan malam ini apabila bersumpah dengan nama Allah bahawa beliau tidak pernah membeli cincin RM 24 juta seperti yang dituduh. 

Kita tunggu perkembangan selanjutnya selepas ini....

Dan kita masih menunggu sumpah siapa ?

Sumpah siapa ?

Sumpah siapa ?

Password: Mokhtar.....

29 comments:

BOB MALAYA said...

tahniah rosmah...rosmah telah merungkai persoalan yang selama ini bermain difikiran rakyat..rosmah telah bersumpah tidak pernah membeli cincin seperti yang di fitnah oleh puak pr tp jijah mcm mana dengan jam omeganya???, mana anwar ada berani bersumpah????berani kerana benar takut kerana salah..

DON MELAYU said...

terbaik lah DS Rosmah..aku tahu rbf sumpah sape yang kau tunggu...sumpah anwar tak meliwat saiful??sumpah anwar tak kenal eskay??sumpah anwar dia bkn lelaki dalam video seks??sumpah jijah yg dia pgang jam omega anwar??haish...mana satu ni rbf..aku dah pening nak teka...tp smua sekali tak pernah dilafazkan oleh pembangkang..cayalah rosmah..!!

p/s:anwar dan jijah tengah bengang sambil hntukkan kepala rafizi lembu kat dinding...

kelly eng said...

Mcm ni lah klu org yg btl2 tak bersalah bkn mcm jijah tu berani ckp2 belakang je ce suruh angkat sumpah dan2 dia jadi pondan bg alasan mcm2.. Tgk pasal jam omega tu je lah sampai hari ni dia x pnh nak bersumpah pun.... Kenapa dia takut klu dia tu betul sgt... Hanya org yg bersalah je yg akan takut dan hanya org yg tak bersalah je yg akam berani mcm datin rosmah

Anonymous said...

Org yg tak bersalah mmg tak pernah takut mcm ds rosmah ni... Dia mmg berani n aku btl2 salut kat dia

kakbedah said...

aq x tau la nak cakap apa lagi kalau DS Rosmah sendiri yg berani bersumpah x pernah beli cincin tue... aq x tau macam mana fuckjatan boleh dapat cerita pasal isu nie... klu dah namanya org yg busuk hati.... semuanya boleh jadi.. anyway i salute u DS Rosmah sebab berani bersumpah walaupun tahu yg cerita pasal cincin nie x benar sama sekali.......

Anonymous said...

Lps ni klu pembangkang byk bunyi lagi... Aku tak tau nak kata apa lg lah... Dah sah2 rosmah berani sumpah...

bro yul said...

akhirnyer kebenaran terbukti jua orng yg x buat salah x kan takut untuk bersumpah...tahniah aku ucapakan pada rosmah beliau berani kerana benar...agak-agak nyer bila jijah omega nk bersumpah yg jam omega ada dlm simpanan nyer ye?????aku tertunggu-tunggu jugak...muahaha....

Anonymous said...

fuyoo..ini bermakna apa yg d katakan oleh pakatan harami hanyalah fitnah jahat semata-mata ke atas diri rosmah...tahniah rosmah kerana anda berani bersumpah...bila pulak kak wan dan anwar nk bersumpah ye?????hahaha...

Afiq KLtown said...

Allah maha besar dan maha mengetahui tahniah kepada Datin Rosmah kerana bersuara demi kemenangan hak sendiri, zaman sekaranh kita tak boleh berdiam diri pabila banyak fitnah yang dilemprkan bersuara, kita ada hak untik bersuara menyuarakan apa yg difitnah oleh mereka, semoga pihak pembangkang mendapat hidayah dan tidak.lagi suka menabur fitnah !! Tahniah datin rosmah !!

MIRA EDORA said...

TULAH PAKATAN SUKA BUAT FITNAH AJE PASAL ROSMAH SEKARANG BILA ROSMAH DAH BERSUMPAH YG DIA TAK PERNAH BELI CINCIN 24 JUTA APA PAKATAN PUNYA ORG NAK JAWAB N TUDUH DIA LAGI. MANA ANWAR TAK BACA KE ARTIKEL INI LAIN KALI JGN SUKA MENUDUH ORG MELULU AJE.

dol mat said...

Allah itu maha besar dan adil mana pergi anwar sekarang ini bila ds rosmah dah bersumpah yg dia tak pernah pun membeli atau mempunyai cincin berlian beharga 24 juta so apa yg harus kita buat pada pakatan ini yg suka menipu aje kerja drg ini.

Anonymous said...

kah kah kah kah...lawak..lawak..yg pencacai bodoh pun percaya...dah nama pun pencacai taik..tokey kata apapun..kuli angguk je..kah kah kah..

Anonymous said...

APA !..ANUAR CHINADOLL BERSUMPAH!!!!!!....OOOOO...DS ROSMAH..AKU MEMANG PERCAYA KALAU DS ROSMAH BERSUMPAH..BILA LAH SI GAY TUA TU NAK BERSUMPAH?..PENCACAI PAKATAN DAH TAK ADA ISU DAH NI...

Anonymous said...

anon 12:56AM
mana boleh anuwar china doll bersumpah.
dia tu kan kafir harbi mcm lahanat nik aziz tu.

Anonymous said...

kah kah kah kah...lawak..lawak..yg pencacai bodoh pun percaya...dah nama pun pencacai taik..tokey kata apapun..kuli angguk je..kah kah kah..

January 18, 2013 at 12:46 AM

EH? BUKAN PUAK2 PR KE YANG CAMTU?
JANGANKAN SUMPAH..POLIGRAF TAK NAK. DNA TAK NAK. DISOALJAWAB OLEH PEGUAMBELA PUN TAK NAK..APATAH LAGI NAK BERSUMPAH..AYOYO AMMA APPA..TEMBAK DIRI SENDIRI KA ANON BUSUK PENJILAT PR?
KAH KAH KAH

Anonymous said...

Rosmah memang tak pernah beli sendiri cincin itu sebab berani bersumpah.
Semua orang bagi kat dia, dari seluar kecik (yg saiz XXXL) sampai la... semua pemberian ikhlas yang diterima dengan tapak tangan comelnya jua ;-)

Dhanyaraam said...

berani kerana benar..tahniah datin..kerana berani bersumpah ..bukaan mcm si peliwat tegar tu... dna tak nak bagi..sumpah tak nak...saman pun tak nak

kejora malam said...

memang patut pun bersuara selama nie diam je pakatan semakin melampau menabur fitnah..
jangan jadi macam anuar juburi tu hanya diam je sial tu angkat sumpah pun tak berani..
aku rasa happy kerana akhirnya DSR keluar menjawab..

Abang Iman said...

bukan senang nak sumpah atas nama Allah...kalu tak benar kita akan terima balanya....tetapi Datin Seri Rosmah telah bersumpah...ini menunjukkan beliau benar dan tidak bersalah....

Anonymous said...

Orang yang ratinal tidak akan mudah untuk percaya kepada sebarang fitnah. Sebagai seorang muslim pula kita selalu diingatkan supaya 'memeriksa' sebarang berita kerana dibimbangi berita itu datang dari orang yang FASIK.

DiMalaysia ini kecenderungan menerima fitnah dan menyebarkannya telah menjadi budaya terutama dikalangan pembangkang dan penyokong2 pembangkang diatas satu matlamat iaitu membena persepsi buruk keatas kepimpinan BN. Dalam isu DS Rosamah yang 'membeli' cicncin berharga rm24 juta. Logik kah? Tetapi mengapa masih ada orang yang percaya? Apa pun jika benar DS Rosmah telah membuat kejutan dengan sumpah pada malam yang diberkati (malam Jumaat) maka mereka yang memulakan cerita ini mesti berani membalas sumpah tersebut jika mereka bukan dari golongan orang yang FASIK. Sesungguhnya Allah sentiasa bersama orang2 yang benar. Wallahualam.

mtk

mawar hitam said...

haaa tgklah tu..skrg DS Rosmah sudah bersumpah pun yg beliau tidak memiliki pon cincin tersebut.. apa lg yg korg nak ha pembangkang!!! dgn pakatan bodoh nie mmg tak blh senyap and bagi muka kat depa..!! cuba tgk suruh si nuar juburi tu bersumpah, berani ke tak dia haa???? mst tak pny lah!!

sonu nigam said...

salute sama rosmah,rosmah dah angkat sumpah pasal isu cincin tu.
macam2 fitnah yg lilemparkan pada rosmah mengenai isu cincin ni,akhirnya semua fitnah tu dah terjawab dgn supah yg dibuat rosmah.
ce cer sikit wahai anjing2 pakatan,si penderma lendir tu berani ke angkat sumpah.
mane berani nk angkat sumpah bile salah,alau x salah sure dah angkat sumpah cam rosmah.
dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

SOLOMON KING said...

segala persoalan yang bermain di fikiran sudah terjawab dan terungkai..cincin yg bernilai 24jt seperti gempar gempurkan oleh pembangkang hanya fitnah dan permainan politik untk memperbodoh rakyat tp segala kebenaran sudah tjwb.. Allah maha besar dan maha mengetahui tahniah kepada Datin Rosmah kerana bersuara demi kemenangan hak sendiri, zaman sekaranh kita tak boleh berdiam diri pabila banyak fitnah yang dilemprkan bersuara, kita ada hak untik bersuara menyuarakan apa yg difitnah oleh mereka, semoga pihak pembangkang mendapat hidayah dan tidak.lagi suka menabur fitnah !!

THambi Deydey said...

saya berharap yang suka buat fitnah ni bertobatlah jangalah suka buat fitnah bila kau semua nak minta maaf dosa dengan Allah boleh bertobat dosa denagan manusia selagi orang difitnah ta memaafkan alamat neraka lah taampat nya.

Mereng Meron said...

Rosmah x takot pun bler org wat fitnah psl die sbb die tahu yg apa fitnah yg dilontarkan oleh PR adalah smua tipu belaka dan penipuan nie smua telah trjawab dan lps nie mula la PR akan main blik isu Roti 1 malaysia curi duit rakyat buat roti...otulah die pakatan rakyat untuk anda....bodoh bahlul thp infinity ahahah....lps tuh ade hati nk jd pemimpin? hak tuihh

Anonymous said...

hidup najib...saman Deepak.
Deepak dedahkan macam2,malukan najib dan rosmah.sampai skang PM kita senyap.

PM tgh pening kot..kesian PM

suaralensa said...

pakatan rakayat dan FITNAH tidak dapat dipisahkan. 1Malaysia TOLAK FITNAH!!!

Badut Rakyat said...

Datin Seri Rosmah dah bersumpah tu anwar ibrahim bila lagi ??? buat kesalahan tapi canang 1 malaysia tak bersalah dan bla,bla,bla.apa cerita ni ??? macam ni ke nak jadi PM ??? dah banyak fitnah kat Datin Seri Rosmah,tapi beliau tabah dan relax jerr,kalau anwar ibrahim,menggelabah sampai tanya wartawan dari mana,nampak sangat takut.RENUNG-RENUNGKAN

Anonymous said...

Kalau si kote bengkok tu bersumpah atas nama ALLAH pasti ALLAH terus panah petir kat dia.hangus terus.sbb dah byk sgt menipu.pegi mekah pun x berani.umo da 66.tkut ALLAH turun bala time tu jugak ler tu....