Saturday, January 12, 2013

Kezuhudan MB Kelantan


Berapa harga nombor pendaftaran ni ?

19 comments:

malayoo mudah lupa said...

Ini lah mentri besar yg paling merendah diri,mkn nasik bungkus je pakai kete pun kete murah je....bagus la mentri besar ni

pemerhati said...

sgt zuhud nya MB ni.bagus..makn hirup kuah masuk blog..zuhud..ini lah kezuhudan seorg mb dinegeri ter mundur kat m'sia

Anonymous said...

Solat pun atas rumput jah..hikhik

Anonymous said...

Take beer! long live N.ajis!!

Anonymous said...

berapa rega kereta tu ye?

Anonymous said...

masa nik aziz mula2 jd MB dulu..dia sanggup potong gaji dia sdiri.

Anonymous said...

ini lah jadinya bila mengata orang lain kena kat muka sendiri...

Anonymous said...

aku pelik lah, pi sertai himpunan blh pulak sihat walafiat, tapi di kelantan ada ke tinjau masalah rakyat spt bekalan air bersih dan pi tgk apa jadi dgn ladang rakyat di gua musang tu? Kalau ke KL blh sampai, takkan ke gua musang tak blh pi? pemimpin yg baik akan sentiasa melihat sendiri masalah rakyat spt saidina umar al khatab.

Anonymous said...

PAS kaki penipu

nizbzam said...

eh bukan ke dia naik kambing jer...ni sapa punya.

Anonymous said...

Prangai camneh wat aq tambah meluat dgn PAS...kalo puok depa kemain lagi dok puji..belanja mewah gedabak pon kire sesuai tapi kalo UMNO/BN semua salah...

Hinggakan org tua neh rasuah ooopss ..sedekah pon kire halal..sedekah tanah pada cina DAPig tuh...seluas putrajaya....patotla bole guna vellfire..mnyk cibai...

Anonymous said...

Kerajaan yang beli, naik jer lah.!

Anonymous said...

kalau dah manusia tu.. ada nafsu belako samo jalah pok nik tu..oooberat kato orang bulih dia pun 2x5 jaa.

Anonymous said...

Berapa harga kereta ni ?

Anonymous said...

Duit kerajaan negeri, terpulang kepada nik aziz samada dia nk pakai kereta lama atau tak.. kalau dia kononnya zuhud..dia akan tolak dari meluluskan pembelian kereta tersebut termasuk nombor, dia mungkin kata 'saya pakai proton iswara merdeka je lah'.... Sebuah lagi kereta mewah dia bernombor D 1, juga duit kerajaan negeri (duit rakyat la bang).

Nombor D1 tidak dibida kerana nombor tersebut mungkin milik perseorangan. Ada kemungkinan dia guna duit perbendaharaan negeri yang diluluskan untuk kegunaan membeli no D 1.

Jika Sultan johor beli nombor guna duit Istana dan duit itu dapat kepada perbendaharaan negara utk kegunaan rakyat,adakah nik aziz pula guna duit perbendaharaan negeri dan masuk ke poket orang perseorangan?

waullahu 'alam.

abe ja said...

kita bersangka baik,dia ambik kereta besar tu supaya dia senang solat kat dalam tu.kiranya masjid bergerak la.

kuikuikui

Anonymous said...

..hehe.. tu pasal la moosidol takmo resign walau pun dah terlalu tua.. hubbud dunya rupanya keramat idop segan mati takmo ni.. taqbir!..

Anonymous said...

kalau umno semua salah pakai ini tak boleh itu tak boleh..dia orang ulama politik semua boleh ..menyampah aku tengok ulama mcm ni....

Anonymous said...

WSN95... Nombor ni nombor tender.. Harga tender mulai RM3000...