Saturday, January 12, 2013

Lagi Gambar Sekitar




8 comments:

Anonymous said...

rbf, aku baru je lalu tadi
yang paling menyirap aku tengok jalan sebelum jumpa masjid negara tu penuh flyer atas jalan.

tulis justice for chin peng.
memang sah geng PR termasuk pas pakat sokong komunis

jalan yg turun bertentangan dewan bahasa tu ada flyer gambar khomeini.

memang sah syiah dan komunis menjadi idaman hati geng anjing pr

Anonymous said...

Dah sempurna dah, pakai kepiah seluar pendek (muka mcm cina), apron bendera dap (nak buka gerai jual sukun agaknya...hehehe)... beruk pun ader??? Memang terbaiklah... (x taula klau agak2 tuan dia saja bawak nk sindir deme2 yg dtg kot). Geng pulak mcm2 ~ hijau ader, oren ader, merah ader, pelangi belang2 pun ader!!! Huhuhu.... mmg satu Malaysia la... mcm rojak pesemboq. Tak taulah nk kater ape... berhimpun xder motif. Nk tnjuk kuat jerla...

Anonymous said...

kalau ada himpunan sejuta umat untuk menyelamatkan Kalimah ALLAH, rasanya puak Islam Melayu ni pegi tak

Anonymous said...

himpunan sejuta umat selamatkan Kalimah Allah konfirm muka ex-zoo ni semua tak gi.

himpunan komunis dan syiah selamatkan anuar shamsidar lebih utama....Sa'at kehancoran pas dan semakin hampirr..!!!

gen2felda

Anonymous said...

Agak2 nya beruk pun AMK ranting mana ya?

Anonymous said...

perhimpunan najib di semenyih lagik gempak?
xdak sapa2 org umno cover ke perhimpunan nih..

najib bersungguh2 nk bela ekonomi kaum india...caya lah!!!

eh,dah dkt 55 tahun BN perintah,ekonomi kaum india teruk lagi ke?

harap2 esok lusa najib bubar parlimen..pasti semenyih bersama BN!!!

Anonymous said...

perhhh.. nampak sangat kena jual oleh dapig pakcik makcik kepiah dan bertudung tu. harapan dap dorang ni..

Anonymous said...

Sakit hati tengok melayu pakai topi yang ada lambang bintang. Itu lambang komunis. Bodoh sungguh melayu nih. Agaknya mereka bodoh kerana berguru dengan Hadi Awang dan Nik Aziz.

Sami hindu lebih mulia disisi Allah daripada ulamak Pas kerana sami hindu tak mahu kalimah Allah digunakan dalam kuil hindu. Sami hindu mengiktiraf Allah adalah tuhan orang islam sedangkan para ulamak Pas mengakui Allah adalah tuhan kepada semua agama.

Kata ulamak Pas, hanya orang Umno saja yang tidak dibenarkan bertuhankan Allah kerana pada mereka orang Umno adalah Kafir.

Memanglah Allah kami hanya untuk orang islam saja, manakala Allah orang Pas boleh share share dengan orang agama lain. Entah2 Allah orang Pas ni MADE IN KELANTAN tak ?

Hj Mansuh