Saturday, January 12, 2013

Lihat Bagaimana Pencacai Penjilat Dibodohkan....



Tatkala satu lantai di Hotel Hilton KL Sentral bilik-biliknya dikhuskan untuk  PKR dan PAS termasuk didiami oleh Anwar Ibrahim dan Hadi, di bawah penjilat-penjilatnya sanggup jadi abdi tidur atas simen di kaki lima.

Kah...kah...kah....kah....

Siang malam mengutuk BN zalim, sekarang siapa yang zalim ? Siapa yang bodoh ?

6 comments:

Anonymous said...

KEH KEH KEH...Pengikut Mat Sabu kelabu asap mcm ketuanya...kah kah kah..

Anonymous said...

dlam akta kebebasan bersuara Malaysia, polis perlu facilitate tempat utk org nak bersuara....so perkara tidur atas jln ni memang tak patut...polis kena beri tempat tidur selain makan minum mereka juga perlu di beri seperti mana dalm demo bersih dulu....siap ada jamuan nasik lagi....

Anonymous said...

Yang ni antara tak sempat nak mintak elaun demo dari PKR dan PAS. Kalau dapat elaun demo, dapat la tido kat hotel beralaskan tilam empuk-empuk sikit......

Anonymous said...

Anon 11:36 AM

La..dlm akta kebebasan bersuara tuh sbnrnya bkn polis yg kene sediakn penginapan wat BABI2 Demo tapi Mntri KDN ataupon PM...

Peserta2 DEMO wajib di sediakan penginapan brtaraf 5 binatang eh silap 5 bintang..sesuai dgn taraf keBABIan mrk..

ekekekekekkekekekekkekekek

Anonymous said...

Penginapan 5 binatang...????

Kah kah kah kah kah kah... aku setuju 112%....!!!!

Anonymous said...

ni semua mat sengkek, mat gian, mat dan minah LGBT, penganggur takde keje..bla bla bla

sebab tu ada masa buat semua ni. dapat pulak upah. so buat je la.

tengokla penyokong2 PR nih..low class...