Wednesday, January 16, 2013

MOF Sahkan Parti Ajaran Setan Guna Dokumen Palsu

Minggu lepas saya telah menulis tentang sifat kesetanan parti ajaran setan menggunakan dokumen palsu untuk memfitnah. 

Lihat di sini

Semalam Kementerian Kewangan tampil mengesahkan memang dokumen itu adalah dokumen palsu dan telah ada laporan polis yang dibuat terhadap perkara itu pada tahun 2012.


21 comments:

Anonymous said...

Saman HAPRAKah!
Saman Nizar!

Anonymous said...

PAS boleh mati kebulur kalau tak menipu.

Anonymous said...

Haramkah kata dibayar pada 1990, zaman 90-an tu zaman Nuar jadi Menteri kewangan.. acu tanya dia.. ke dia yang bolot duit tu?

Anonymous said...

PAS zaman sekarang dah pandai menipu,banyak belajar dgn Pi Gay Arrr.

Bungkus Phakatan LGBT

Anonymous said...

hARAKah

mabuk dan memabukkan!!!

Anonymous said...

NGO-NGO bila nak saman pulak??

Persatuan Bekas dan Warisan Buruh Paksa ke Burma 1942-1946 (PBP) pun takkan duduk diam kene kelentong hidup-hidup dengan berok lambai ni??? Saman la RM207 billion terhadap Nijar pulak, untung-untung boleh kasi RM6juta/orang pada waris kamu... amacam berani ke PBP...???

Anonymous said...

saman jangan tak saman..

Anonymous said...

nizar yg buat PC kan? bodo bebenor dia tu ye..

Anonymous said...

Kjaan pon jgn trlalu defensive...dah ada bukti pembohongan rekayasa Ngok Nizar neh apalagi...saman saja la...sbb selagi xde tindakan apa2 mrk, puak pakatan haram JADAH ini akan terus mnyalak tntang isu ini sehinggakn mangkok2 jamban yg BANGANG akan percaya fitnah rekayasa mrk spt kes scorpene/altantuya di kaitkan dng DSN n DSR...

Anonymous said...

harakah = arak kah

sama pendapat mcmanon 10.54 diatas

mabuk lagi memabukkan

Anonymous said...

kihkihkih...

harakah kena hantam.
tapi utusan yg asyik kalah saman fitnah..

kihkihkih.

blogger2 umno nak kena heret pi mahkamah,tp x mengaku blog dia punya..
kihkihkihkihkih....

Anonymous said...

apa? anwar tarik balik saman terhadap khairy?

why? why?

takpelah..

bilalah agaknya dia nak sama sk pulak ye? lambat sangat ni...cepat lah sikit bang nuar..saman sk cepat..

Anonymous said...

Kihkihkihkih...

Utusan Malaysia menjadi akhbar pertama di Malaysia yang paling banyak disaman, kedua Utusan Malaysia paling banyak kalah dalam kes tuntutan saman dan ketiga, berjaya menjadi akhbar paling banyak kena minta maaf untuk mengelak bayar tuntutan saman.

paper kesayangan parti UMNO..kihkihkihkih.

paper paling x laku kat kedai2 runcit...kihkihkihkih..

hidup segan mati x mahu...paper dgn parti,sama jek...kihkihkih

Cencaluk said...

Hei.... ngok anon 12.26 siapa kata Utusan tak laku ka.au tak masakan sampai ada yng curi edisi hari ahad. Harakah tu aku rasa klau tak ada cerita fitnah mesti jadi kertas kesat pangsai LGE. Jangan lupa semua kekalahan yang utusan terima itu atas sebab kebebasan bersuara yang diwar-warkan oleh si gay tuat.

Sekurang-kurangnya Utusan adalah media cetak yang paling sucsses tak macam haramkah media penfitnah yang paling efisyen bagi pembangkang.

Anonymous said...

Si Nizar nk alih kn crite psl tanah kt kelantan tu la..xkan xprasan..tgk la skng,cite psl ngah dan ngeh jdi syp..tu la taktik diorg..apela xfhm2 lg

Anonymous said...

kihkihkihkih..

utusan paling sukses???kihkihkih..
http://www.selangordaily.com/?p=931 (blogger umno nih)

kekalahan saman utusan=kebebasan bersuara??kihkihkihkih..

buat homework skit.utusan jadik mangsa fitnah2 yg kluar dari mulut pemimpin umno.apa yg keluar,utusan kena publish.dgn harapan nak jadik jaguh isu2 tertentu.

kebebasan bersuara mcmana pun,akal kena letak atas dulu.bukan main tulis,sumbat dalam paper.kihkihkihkih..

selamatkan utusan dari bankrap.selamatkan utusan dari jadi mangsa bungkus nasi lemak,bungkus sayur2...kihkihkihkih.

Anonymous said...

Saudara RBF.

Terima kasih kerana muat turun surat2 yang berkaitan. Saya yang berkerja dalam bahagian perkeranian disebuah jabatan kerajaan persekutuan, melihat bentuk surat dan melihat beberapa kesalahan dalam surat itu, sudah tahu bahawa insan yang mencipta surat itu " tak cukup pro ". Nak menipu tapi tak pandai. Dalam bahasa mudah, dia ni tak pernah bekerja dengan jabatan kerajaan.

Sebab itu ketua penerbitan Harakah yang saya yakin tak pernah kerja dengan kerajaan persekuuan boleh percaya surat itu adalah surat asli Kementerian Kewangan. Tapi ketua penerbitan tu pernah kerja dengan kerajaan persekutuan tentu dia akan semak surat itu dan berkata, " ko bior betul Mamat, kalau nak tipu pun bior lah orang percaya, yang ko bagi dekat aku ni hampeh ".

Kesimpulannya ::: Nak kenal keaslian sesuatu surat pun mereka (Pas) tak mampu, macam mana mereka mampu nak kenal yang mana kawan islam dan yang mana musuh islam.

Akibatnya ::: Orang yang sama2 mengucap dua kalimah syahadah, yang sama2 sembahyang berjemaah dengan mereka dalam mesjid yang sama, mereka kata " itu lah musuh islam ". Manakala orang yang tak pernah mengucap dua kalimah syahadah, tak pernah bersembahyang dalam mesjid melainkan dalam gereja dan tokong, mereka " ini lah dia kawan islam yang kita cari selama ini ".

Maaasyaalaaaaaaah. " Ya Allah kau buka lah pintu hati mereka orang2 Pas agar dapat mengenali mana satu musuh islam mana satu kawan islam ".

Hj Mansuh

Anonymous said...

Sebelum keluar dari blog ini, biar lah Pak Aji nyatakan penerimaan Pak Aji terhadap tiga " ulamak " besor Pas selepas isu kalimah Allah berjaya di sejukkan dengan pengakuan " terlanjur " oleh Nik Aziz, Hadi Awang dan Nasrudin Hasan.

Walau pun mereka bertiga dah mengaku " terlanjur " namun Pak Aji dah tak boleh terima balik mereka dengan status sebagai ulamak seperti keadaan sebelum.

Hatta kalau mereka datang kepada Pak Aji memberitahu, " arak adalah haram dalam islam kerana ianya memabukkan ", kalau Pak Aji tengah minum arak pada masa itu, Pak Aji tak akan berhenti melainkan selepas Pak Aji berjumpa minta nasihat daripada para ustaz atau ulamak atau mufti yang mengatakan " haram bagi orang bukan islam menggunakan kalimah Allah dalam gereja atau kitab agama mereka ".

Kerana apa Pak Aji tak mahu pakai cakap mereka bertiga ??? Kerana mereka bertiga ini Nik Aziz, Hadi Awang dan Nasrudin Hasan adalah " ulamak " yang pernah mengatakan " tidak haram bagi orang bukan islam menggunakan kalimah Allah ".

Pada Pak Aji, taraf mereka bertiga tu adalah sama saja macam Pak Aji, entah2 mereka lebih teruk lagi daripada Pak Aji. Siapa mereka nak beritahu Pak Aji arak itu haram ????

Hj Mansuh

Anonymous said...

same gak la mcm paper pembangkang....main tulis je...nasib xde yg nk saman...atas kebebasan bersuara...

Alifnajmi said...

Pelik... dah terang2an menipu dgn dokumen palsu tp masih ada cai2 yg membela.
Dah takde org lain ke dlm PAS nak dijadikan pemimpin?
Ahaks!!

Anonymous said...

Memalsukan kepala surat rasmi adalah satu kesalahan. Ditambah pula jika kandungan 'surat rasmi' itu merupakan satu prnipuan dan lebih berat jika ia merupakan fitnah. Apa lagi yang ditunggu? Lapuran polis khabarnya telah dibuat. Ambil tindakan segera. Ini soal RM207 bilion bukan rm27. Kerajaan Jepun pula kene membersihkan nama mereka kerana telah diseret dalam penipuan dan fitnah ini. Wallahualam.

mtk