Tuesday, January 29, 2013

Nak Jaga Akaun FB Pun Tak Pandai Bagaimana Nak Jaga Negara ?


Semasa kita nak mengakhiri tahun 2012 kita dihiburkan dengan lawak DAP tersalah kira undi untuk pemilihan partinya......

Masuk pula tahun 2013, belum habis sebulan kita dihiburkan dengan lawak PKR yang mendakwa akaun FB Rafizi telah digodam oleh cyber tropper pro BN.....

Bagaimana nak perintah negara nak kira duit berbilion-bilion kalau kira undi yang beribu itu pun boleh salah ?

Bagaimana nak perintah negara nak jaga duit, aset dan keselamatan negara kalau akaun FB pun tak boleh dijaga sampai boleh kena godam ? 

Jadi lepas ni kalau DAP bercakap banyak lagi menghentam kerajaan, jawapan kita mudah ja....pi rah mabuk.....kira undi pun tak betul lagi mahu bercakap banyak.....pergi belajar membilang dulu.....

Begitu juga dengan PKR......pi rah sengkek.....nak jaga akaun FB pun tak boleh lagi nak temberang.....


11 comments:

Anonymous said...

password apa la dia pakai sampai mudah kena godam..

rafizilembu?
rafizi123?

wahahahaha...

Ke sendiri godam.

Anonymous said...

Sesekali tu tuhan nk tunjuk jugak. selalu sgt hack akaun org la ni kena kat btg idung sendiri.tu pun entah ye entah idak... tau lak marah. :)

Anonymous said...

Tak lama tuh. Tak ama hancur lah orang pkr seorang nih!

Anonymous said...

Bro,
Anda macam ketinggalan isu semasa yg sedang panas.
TQ

Anonymous said...

Passwordnya semua orang dah tau...

p/w: MOKHTAR..

Anonymous said...

cybertrooper mana la yg rajin hack tranungkite,malaysiakini..

rajin betul.banyak income tuh.

stakat FB tu apa la sgt.

DON MELAYU said...

hahahahahaha...dia sibuk sgt buat pendedahan2 palsu yg knonnya org lain menipu,itu smpai dia tak sempat nak jaga akaun dia sndri...dia pkai psword rafizilembuanwar...sembang jer lebih juak2 PR ni,nak buat keje, haram...!!

Anonymous said...

Pengkantoi yg selalu terkantoi..tak lain tak bukan....RAFIZI LEMMMMMMMMBUUUUUUUUUUUU (announcement mcm pengacara tinju)

Anonymous said...

buat niaga kecik2 udah la.. nak keje konpem takde majikan yng nak.. tak tau la kalo sanggup serah pungkok dan bini kat penaehat rm1...

Anonymous said...

senang je bagi alasan akaun kena hack..

nak perintah negara konon..

bayangkan kalau jadi kerajaan, bila negara diancam..senang2 je bagi alasan maklumat sulit kena hack..sistem pertahanan kena hack..jubor pun kena hack..

low quality punya pembangkang!

ninja said...

Sejak bila pula pembangkang ni ada kualiti ?....