Saturday, January 12, 2013

Terang-Terang Mereka Langgar Perjanjian Dengan Polis

Ini dah terang-terang melanggar syarat yang ditetapkan oleh polis dan akta perhimpunan aman. Kanak-kanak tidak boleh dibawa dalam perhimpunan.....








7 comments:

Anonymous said...

kenapa la bodoh sangat mak bapak diorang ni....sedih....memang macam sial!

Otak geliga said...

AMARAN pertama dah keluar....AMARAN2 lain bila nak keluar?.....penguatkuasaan kita bincang lain hari..lalalala

Anonymous said...

dia orang mana tau hormat undang2,polis pun cakap je tiada tindakan,macam bersih hari tu keluar nama beratus2 lps tu senjap je tiada apa2 tindakan

Anonymous said...

Mak bapak bebudak nih mmg bangang dan kurang ajar..tak reti hormat undang2..

Anonymous said...

Semenyih apa cerita? Xcover ke?

Anonymous said...

kesian gambar budak pula yg muncul, patut ambil gambar mangkuk tandas makbapak budak tu sekali, tayang besar2 merata tempat baru betuii..

To Live Again said...

Melentur buluh biar dari rebungnya..mmg sial puak2 PR ni brain wash budak2 kecik smpai mcm 2..syukur mak ayah aku tak bodoh dn bahalol mcm mak bapak diaorg..