Tuesday, January 15, 2013

Video: Unit Amal Pas Balun Duit Derma Ke ?


Video pendek dibawah ada ceritanya...




Jika ditanya kepada saya, mana yang lebih saya percaya antara unit amal Pas dengan orang yang sedang bercakap di atas pentas itu ?

Saya memilih untuk lebih mempercayai unit amal Pas.....

Anda bagaimana ???

25 comments:

Anonymous said...

Dia ni cara cakap pun keras tak berhemah. Badigol Bad!

Durio Ziberthinus said...

Satu untuk kau..dua untuk aku. Dua untuk kau...tiga untuk aku.Tiga untuk kau...empat untuk aku. Biasalah bro..belajar dari BN.

Anonymous said...

UMNO apa kes bro?

adun kaki penipu.
ahli parlimen kaki sapu.
ketua bahagian kaki rembat.

puluh2 ribu,ratus2 ribu,juta2..
masuk kandang pesalah sampai pengsan,baru ada akai...

semua dah kantoi.lagi nak tunjuk bagus..hahahaha.

crita pongpang ja RBF,heret masuk mahkamah la.

tp jangan x mengaku plak as owner blog.mencicit larik..hahahahaha

Anonymous said...

Macam la PAS hatta PKR serta DAP mulia sangat,

Memali punya tabung, lesap.. pak lebai yang lesapkan.. wahahaha, duit anak yatim pulak tu.

mana x3

Khohilal mana? Lesap 64 Juta.. sebab salah kira.. wahahahaha.

Woii..belahhlaa!

Kata orang, pak lebai yang lebih... kalau pak lebai dah buruk, LGBT dan DAP lagi la buruk..

hahahahahahahahah

Anonymous said...

makan harta anak yatim adalah haram, sebab itulah pas semakin hari semakin rosak sama ada dirosakkan oleh ahlinya sendiri, dirosakkan oleh rakan-rakan pr yang lain.

pas semakin kecundang.

di hadapan penyokong mereka laungkan 'Ugama! Ugama! Ugama!'

Di belakang penyokong, mereka
"gomo! gomo! gomo!'

Anonymous said...

ulang lagi kes memali.

sama mcm tuan blogger,jerit sana sini.

tp x bawak pi report polis,kalau bukti dah banyak sangat.awat diam??

takut ka?or sebab xnak mengaku owner blog?kahkahkahkah...


tahun ni,umno juara carta kena dakwa dan bersalah sebab rasuah.

utusan plak juara kena saman fitnah.

patut letak awal2 kat utusan tuh:
"Untuk Ahli Umno Sahaja"

kompom terus x laku...

kahkahkahkahkah...

Anonymous said...

anon January 15, 2013 at 11:08 AM..

aku rs ko ni bodoh kot.. xpalah memandangkan ko ni bodo aku try explain benda simple je untuk ko ye..
report dh lama dibuat oleh kelaurga2 mangsa memali, tapi yg btol2 problem ialah pemimpin2 PAS sendiri yg dok halang semua dokumen2 tu dr di siasat..
dulu anjing2 mcm ko dok tuduh umno pergunakan BPR(sprm) tp yg realitinya ramai pegawai2 SPRM sebenarnya dok qheja ngan Pakatan dajai mcm hangpa tu...
lg satu kbanyakan isu2 semasa ni dibangkitkan oleh BEKAS2 ahli Pakatan dajai hangpa sendiri jadi hangpa jawab la blk isu2 tu ngan bekas2 ahli hamgpa sendiri watpa nk kaitkan ngan UMNO plak, oh ya lupa plak aku penyokong2 Pakatan ni taraf mcm hanjeng kurap je kalu pemimpin2 Pakatan korang ckp mcm tu mcm tu gak korang ikut sebijik-bijik, mmg penyokong2 Pakatan ni bodo bebal nk mampus...
kesian la kat mak bapak korang dpt anak mcm nih....

Anonymous said...

marah sangat brader.

relax la.mak bapak pun nk dikaitkan.
pemikiran picisan.

topik dok kata unit amal balun duit derma..

aku balas balik org umno balun duit peruntukan.didapati bersalah.songlap sana sini.dah la kaya,songlap lagik..dah makin kaya.

xde masalah pun kalau kata nak report sprm.dari dok ceramah sana sini dok kata tabung memali kena songlap,baik RBF atau PAPAGOMO tolong wat laporan.bukti dah banyak katanya.buat la ikut prosedur.x kisah la cerita dari bekas2 ahli PAS ka,PKR ka..bukak cerita macam2,tapi yg naik mahkamah-org umno,kahkahkahkahkah!!!

nah,baca nih..kasik panas skit:

Mahkamah Tinggi di sini hari ini mengekalkan hukuman penjara enam tahun dan denda RM400,000 terhadap Ahli Parlimen Sabak Bernam, Datuk Abdul Rahman Bakri dan pembantunya Rosli Busro yang didapati bersalah atas lapan pertuduhan melakukan tuntutan palsu melibatkan RM80,000, empat tahun lepas.

* Mahkamah Tinggi di sini hari ini mengekalkan hukuman penjara enam tahun dan denda RM400,000 terhadap Ahli Parlimen Sabak Bernam, Datuk Abdul Rahman Bakri dan pembantunya Rosli Busro yang didapati bersalah atas lapan pertuduhan melakukan tuntutan palsu melibatkan RM80,000, empat tahun lepas.

* KUALA LUMPUR: Ketua Bahagian UMNO Pandan, Abd Ghani Ismail, dihukum penjara lapan tahun dan denda hampir RM1 juta oleh Mahkamah Sesyen di sini, hari ini, selepas didapati bersalah atas 10 tuduhan menerima rasuah berjumlah RM193,512, enam tahun lalu.

songlap..songlap..songlap..songlap.

Melayu Terus Mundur,Sebab Ada Orang Melayu Penyamun Macam INI!!



anti bohmau said...

anon 11:58 AM,

takpa la terbukti rasuah bila dah diheret & dihukum di mahkamah. ini bermakna UMNO telus dlm menjalankan undang2 & ahli2nya ramai yg sokong undang2 diimplementasikan. bukan buat jahat tp pakat2 sorokkan mcm pas, pgayr & dap! rasuah jadi sedekah???? bila sprm siasat semuanya tak telus! simpan kira tak ada, akaun apa pun tarak...semua duit kutipan jd sedekah. mcm mana nak siasat kalu tak ada catatan keluar masuk duit tuh?????

cakap macamla pemimpin2 pr tu maksum!

org dah maklum anwar kaki rasuah...bini org jadi habuan!!

jgn jd hipokrit...nnt sama2 kt lihat kesudahan episod keboborokan puak2 yg jual kalimah Allah ni...

Anonymous said...

kihkihkihkih anti bohmau..

banyak la terbukti telus..tu baru anak2 ikan.

tak sabar rakyat jelata selangor nk tggu folo up kes ketua wanita umno selangor.dapat projek ratus juta,tp progress lembab gila.syarikat pengalaman pun suam2 kuku,dapat projek ratus juta.

lagik nak jadik juara kalimah Allah??stakat mana UMNO bina sahsiah org islam??55 tahun beb!!

tiap2 tahun ajar rakyat sambut tahun baru cara barat..kihkihkihkihkih.

bila PR buat program ilmiah dan agama sambut tahun baru,Org UMNO PANAS HATI....kihkihkihkihkih.


Org UMNO panas hati tgk rakyat solat ramai2 di dataran..kihkihkihkihkih.

last2,siap cakap,bukan kehadiran jadi ukuran kekuatan PR...kihkihkihkih.

Buat la program mendidik rakyat,terutamanya yg beragama islam.

sibuk jadik juara bela kalimah Allah,tapi org umno kaki karaoke dgn dangdut...kihkihkihkih..


JoN said...

anon 1:30

em org2 UMNO panas hati ke bila tngk lembu2 bodo tu solat x ikut kiblat??
aku yg bkn org UMNO ni pun nek heran fatwa pa la yg diaorg tu pakai smyang ikut suka je..
sebenaqnya pengundi atas pagar mcm kami ni mmg dh meluat gila ngan PR nih tambah2 plak tngk pnyokong2 PR ni dok meroyan x tentu pasal..
kalau dh nk kalah tu kalah la wei terima la hakikat jgn dok prsalahkan org len lg wei.. dh macam pondan plak aku tngk pencacai2 PR nih...

Anonymous said...

kihkihkih..

Tahniah Jon!anda salah sorang yg panas hati melihat org solat,hingga samakan mereka dengan lembu.
smpai isu kiblat pun anda gunakan.
Masya Allah.

berpuluh2 ribu mendengar kuliah ustaz azhar dan ulama dari syria anda nak andaikan sebagai apa pulak???

sila2..hinalah mereka2 yg menghadiri majlis ilmu.Tahnhiah!!

Anonymous said...

kihkihkih.....sendiri buat lawak sendiri gelak ke..konon bagus la..hehe

Anonymous said...

bodo gila bangsat pr ni.
dah solat di tempat sama tapi berlainan kiblat plak dah

55 tahun pas tak ajaq apa ke pasai kiblat?ke nuwar berahim marah?

ooo lupa...negeri diperintah niki ajih tu penuh dgn berhala buddha.padan la kiblat pun tak jumpa..err..mahafiraun kelantan tu nak pegang jawatan smpai mati ker

Anonymous said...

Tiap kali ada ceramah mesti ada derma!!! Esok lusa nak bikin jalanraya, hospital n etc takkanlah kena derma kot. Alasan derma kononnya untuk perjuangan parti n penceramah...baru dengar suara dah kena bayar free...esok lusa bawa lori dah kena bayar diri huhuhu...kesian pencacai PR ni tak sedar diri kena makan diri sendiri...

Anonymous said...

Iyalah pemimpin PR ni Zuhud...takde rasuah, bersih, alim>>>walhal semuanya main wayang..tak heranlah kalu ketuanya pun raja wayang 'porno". Duk kutuk2 UMNO, tak sedar pemimpin2 PR adalah bekas dari UMNO. NI yang dikatakan makan tahi sendiri. Sebelum nak kutuk orang lain baik tengok cermin tu dulu, kang tak pasal2 cermin tu boleh cakap "muka tak tahu malu"...

Anonymous said...

unit amal pas...hmmm diorang nak keje ke kalu xde duit?? nama AMAL PAS..memang ngam ngan nama.. Unit Amal Pungut Apa Sahaja hehehehe..

Anonymous said...

Durio Ziberthinus said...

Satu untuk kau..dua untuk aku. Dua untuk kau...tiga untuk aku.Tiga untuk kau...empat untuk aku. Biasalah bro..belajar dari BN....
Baguslah ada gak kan faedahnya belajar dari BN..satu untuk diri sendiri tiga untuk rakyat..nilah dinamakan cukai untuk negara...ada faham.

Anonymous said...

Dah ada 4 negeri pun masih lagi nak kutip derma...kalu dah memerintah negara kutip derma kat siapa lak?? Rakyat, or PR best friend YAHUDI?

Anonymous said...


lagik nak jadik juara kalimah Allah??stakat mana UMNO bina sahsiah org islam??55 tahun beb!!
55 tahun beribu ribu masjid didirikan dan diperbaiki. Beribu-ribu orang melayu dihantar ke negara Arab untuk belajar agama. Dekat sekolah ada pendidikan Islam...kat TV ada siaran berkaitan Agama "Hal Ehwal Islam'..boleh dengar azan dalam TV. ni mesti kes tak pernah tengok TV Malaysia ni

tiap2 tahun ajar rakyat sambut tahun baru cara barat..kihkihkihkihkih. bila PR buat program ilmiah dan agama sambut tahun baru,Org UMNO PANAS HATI....kihkihkihkihkih.
Tak ke bodoh statement..nilah orang cakap mengutuk diri sendiri..cuba baca balik apa yang ditulis tu..masa tahun baru tu buat program ilmiah n agama menyambut tahun baru MASIHI..takke ke barua idea ni..

Anonymous said...

Nak tahu tak kenapa masuk Pas sama macam masuk Syurga?? Ni mesti nak tahukan>>>>>> jeng, jeng, jeng, jawapannya mudah sahaja...esok lusa kalu dalam kubur kena tanya malaikat sebab apa kamu buat dosa dan angkara durjana...dengan selamabanya menjawab UMNO hehehehe, maka msuklah ia kedalam syurga yang dinamakan PAS.

Anonymous said...

lagik nak jadik juara kalimah Allah??stakat mana UMNO bina sahsiah org islam??55 tahun beb!!
Kat sana malaikat tanya ke, ko ni orang UMNO ke PAS? Kalu kat negara bukan Islam takde program agama, ko masih ikut Islam ke?

Anonymous said...

Dah 5 tahun kerajaan PR memerintah 4 negeri, (kalu kat kelantan dah 20 tahun lebih) cuba beritahu apa kemajuan Islam yang dibawa oleh negeri2 yang diperintah PR? Sembang gebang lebih jak...dah ramai ke penganut DAP masuk Islam..dah ramai ke anak muda Islam pi masjid..dah ramai ke anak muda Islam hafal Al-Quran..banyak ke masjid yang dibina...jawapan paling bangang yang aku pernah dengar >>>UMNO n kerajaan pusat tak hulur bantuan. Esok lusa nak memerintah negara nak minta bantuan kat siapa lak? Oklah kita anggaplah kerajaan pusat tak hulur bantuan..tapi adakah perlu bantuan akidah, ajaran agama Islam, masjid pun nak kena bantuan kerajaan pusat ke?

Anonymous said...


patut letak awal2 kat utusan tuh:
"Untuk Ahli Umno Sahaja"

kompom terus x laku...

Ni mesti tak pernah tengok Datuk Hadi n Datuk Nik Ajis baca Utusan..hmmm patutlah terus x laku..kesian.

Anonymous said...

kenapa sambutan tahun baru tu yg ajak ustaz azhar idrus tak jemput niki ajih dan nuwar berahim skali?

niki ajih kan kata bole kawan dengan setan.nuwar berahim plak kan kantoi video lucah dan liwat dia.
Nabi sndiri pun tak penah ckp bole kawan dgn setan tetiba niki ajih ni mandai plak kata.dia pun nak jdi berhala gak ker

mana nak tau terbuka pintu hati depa bila dgr kuliah ust azhar idrus tu...

tak gitu bangsat PR?