Friday, February 1, 2013

Anda Tahu AGU ? Apa Itu AGU ? Nak Tahu Sila Masuk....


8 comments:

Anonymous said...

"Tak ada masalah saya nak beri kerjasama. Saya dapat surat. Orang yang pos ke rumah saya. Jadi orang pejabat pos pun kena bekerjasama dengan mereka (polis)," kata Mahfuz
Hahaha biul btol....

Sudir said...

Jangan tambah huruf 'C' kat depan sudahlah, mau tersumbat hidung..

Anonymous said...

orag dah bertudung,dipaparkan gambar bukak aurat..

dulu tayang video lucah dkt blog.

RBF,tahniah la sbb tambah koleksi dosa.bukak lagi jalan utk rakan2 anda disini.
saham dosa anda paling besar sbb bukak jalan.

kalau x nak tambah koleksi dosa tuh,baik remove ja gamba2 terdedah aurat nih.

ingatan dari kawan2 jugak..

Anonymous said...

Masuk pas je trus dpt title ustaz & ustazah kan?untung nya msk pas confirm dpt title nie.confirm msk syurga gak ke?Pas kan parti maksum,xde cacat cela.

YAHYAKIPRAWI said...
This comment has been removed by the author.
DON MELAYU said...

kau tak tahu ke RBF yg PAS skrg ni sedang melakukan tranformasi bagi parti diorng...di mana ahli2 yang didapati masih lagi berpegang kpd asas PAS yg ulu iaitu perjuangan islam sudah tidak lagi relevan di dalam PAS ini krn PAS trpksa melakukan rombakan besar-besaran demi nak memenuhi kehendak DAP jadi ulama tidak lagi brguna kepada PAS..lepas ni majlis syura PAS akn dianggotai oleh artis2 yg telah lapuk dan dahagakan populariti...kau pun rbf kalau masuk PAS dapat gelaran Ustaz RBF,kau tak nak ke??sesiapa shj yg masuk PAS secara automatiknya akan bergelar ustaz@ustazah dan dijamin SORGA oleh PAS...

Anonymous said...

Dulu hukum cukur/nipiskan kening haram
Sekalang masuk pas, takde teguran.. Halam kot..?

wahahas.

Masuk pas jadi ustazah mee segera. Dibayar RM2500 se sesi pulak tu.

Ahkir zaman kot,

"Ulamak dipingirkan, artis dipuja'.

Anonymous said...

AgU dalam bahasa Iban.... tandas lahwok..atau jambqn taik kencing ..kahak ijau...memang parti tandaslah tu.....Agu ertinya jamban taik..