Tuesday, February 5, 2013

Bantah Gangnam Tapi Sendiri Anjur Tarian Separuh Bogel


Dulu apa mereka tak kata pada kita waktu K Pop datang buat persembahan semasa sambutan himpunan belia di Putrajaya ?

Sekarang mereka dok bantah pula kehadiran penyanyi gangnam....

Yang diatas itu apa cerita ???

Kih....kih....kih....

Telan kahak hijau lah oiiiii.....

Tahukah anda di mana tarian separuh bogel diatas berlangsung ?

Di Kulim, negeri yang diperintah Pas....

Kah....kah...kah...kah....kah...kah....

Kita tunggu apa fatwa yang akan dikeluarkan pok nik dan hardy awang....

Salah Umno ke ?

16 comments:

Anonymous said...

Kalo ye hok mace neh abe Mad Sabur*t tentu xlekat bulu kat rengkong...licin....cume bau dia masih same..haring.....

Itu timb presiden PAS tuh....bakal pee em Malaysia lg hebat...china doll jadi tunggangan...

Anonymous said...

Putajaya punyer pasal, pok nik dgn hardy awang takde hal punyer la. Kalimah Allah pun boleh jual. Apsal bendera parti keadilan je? Mana bendera parti2 lain?

Anonymous said...

takpe kulim kat siam, ha ha ha

Jokiden said...

Tak pe Utz Azizan dah ubah peraturan.. dibenarkan berpakaian begitu dalam persembahan untuk sambutan tahun baru cina ni.

Anonymous said...

nanti depa kata kita kena utamakan bakat tempatan...k-pop ngan gangnam xbley pasai depa artis luar negara :p

Anonymous said...

PKR akan mengambil tindakan sekiranya tarian itu didapati tidak sesuai dan juga jika program berkenaan melibatkan parti"

APA PUNYA BANGANG LE.....PUNYA CAKAP....!!!!
SESUAI KE TARIAN ITU DAN LOGO PARTI APA YG TERTAMPANG. MAU KELENTONG LAGI.
HE..HEEEEEEEEEEEEEEEEE

BUANG SEMUA PAKAIAN PUN LAGI OK LAH!

Anonymous said...

Tak pe la..PR pun nak enjoy jugak..ajak sekali cai-cai pas tu yang baik hati bagi kalimah ALLAH sbb takut kat DAPIgs..biar cerah skit mata negoknye..

Anonymous said...

Pecacai PAS yg terlalu islamik kalau tengok betina mcm tu buat persembahan boleh kejang urat tak bergerak syok, tak tau malu lak siap leleh air liur macam anjing bulldog..

PAS pun perlu perubahan sealiran dgn DAP PKR yg slogannya BERUBAH (CHANGE).


Anonymous said...

Ala..
Bos dia kan, bini sendiri dah tabal sebagai anugerah tuhan..

jangan durhaka oooo.. lose lose.. eh dose dose

Anonymous said...

ni semua gambar edit RBF oi..
semua ni konspirasi nak jatuhkan anuwar berahim

PKR mana penah anjurkan tarian beronggeng macam ni sbb PKR dan PR umumnya parti sapa undi diorang masuk syorga

Anonymous said...

sibuk kutuk umno itu ini..tapi depa sendiri lagi teruk..

Anonymous said...

Wooi.. cai cai UMNGOK.. kami punya pasallah nak tarian bogel...kalau berdosa kami boleh minta ampun dari niik Ajis Ape...Kami ade peminpin yang boleh beri ape saja..UMNGOK ape adee..

Jual Ulama lebih untung dari jual Amoii doll....

Anonymous said...

hooiii orang2 PAS yang tolol....keluarlah dari PAS!!! kalau kamu masih ada akal!!!!

Anonymous said...

Lim Guan Eng setakat mencadangkan agar kerajaan membenarkan kalimah Allah dalam bible bahasa melayu. Dia sikit pun tak ugut kerajaan. Dia faham undang2 sebab itu dia nak minta kebenaran kerajaan dulu sebelum guna kalimah Allah dalam bible. Kerajaan pun tak jawab permintaan dia.

Yang peliknya tak pasal2 Hadi Awang dengan Nik Aziz pulak yang nak jadi juara. Pada hal Lim Guan Eng selepas buat cadangan itu terus senyap macam tu saja.

Kalau paderi besuara bagi pihak agama kristian, itu kita faham. Tapi bila ulamak bersuara bagi pihak agama kristian, ini yang kita pening lagi pelik.

Hadi Awang dan Nik Aziz ni "ulamak" sebelah mana sebanarnya ???

Anonymous said...

ustaz azizan kan dh kene beli dgn umno, ari tu dia pakai baju pemuda BN, bak kata khalid ismath, sial bin celaka... so secara otomatiknya ini semua salah umno... kah kah kah...

Anonymous said...

PGayR ni parti Islam ke?? Boleh pulak pemimpin dia dapat anugerah Islam, memang tak masuk langsung...