Thursday, February 14, 2013

Deepak: Mastermind Tetap Anwar

Sekali lagi khidmat penjual karpet, Deepak Jaikishan yang sedang tertekan dengan masalah tuntutan hutang beratus juta ringgit dari institusi kewangan dimanfaatkan oleh jentera propaganda PR untuk memanaskan kembali ceritera mengenai Altantuya.

Kian dekat musim pilihan raya, ada sahaja propaganda murahan dan fitnah adu domba akan bergentanyangan kerana sudah menjadi tabie pemimpin dan penyokong PR untuk mencari keuntungan politik melalui kaedah sedemikian rupa.

Kali ini, PR melalui Deepak melontarkan satu lagi propaganda versi baru kononnya Razak Baginda mengalami masalah mati pucuk, dengan demikian mustahil untuk teman wanitanya yang merupakan model dari Mongolia, Altantuya mengandung.

Seperti mana umum ketahui, PR seboleh mungkin cuba mengaitkan kematian Altantuya dengan Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak dan isterinya. Kononnya PM mempunyai hubungan sulit dengan Altantuya sehingga menyebabkan wanita itu mengandung kemudian terbabit mengarahkan pembunuhan model Mongolia itu untuk menyembunyikan kes tersebut.

Maksud tersirat melalui dakwaan terbaru Deepak itu jelas menghala ke arah membantu jentera propaganda PR yang masih cuba membina persepsi bahawa anak yang berada dalam kandungan Altantuya semasa wanita itu dibunuh ada kaitan dengan Dato' Seri Najib Tun Razak.

Orang lain yang sedap-sedap, tak pasal-pasal PM pula yang kena getah nangkanya. Walhal hakikatnya PM langsung tidak mengenali siapa Altantunya, malah Dato' Seri Najib sendiri sudah beberapa kali mengangkat sumpah di dalam masjid dengan menyebut "Wallahi, Wabillahi, Wataallahi" menafikan penglibatannya.



Dalam Islam sumpah sedemikian sah di sisi syarak dan sekiranya sumpah itu adalah palsu tentunya dalam jangka waktu seawal 40 hari atau dua bulan ataupun selewat-lewatnya satu tahun laknat daripada Allah s.w.t pastinya telah menimpa PM.

Dalam versi yang lain pula, isteri PM, Datin Seri Rosmah Mansur difitnah kononnya telah terlibat secara langsung melepaskan tembakan ke arah perut Altantuya sementara satu versi lagi mendakwa Datin Seri Rosmah turut berada lokasi pembunuhan di Empangan Tasik Subang, Puncak Alam untuk menyaksikan sendiri Altantuya diletupkan dengan bom C4.

Sedangkan ketika kejadian berlaku, Datin Seri Rosmah berda di majlis berbuka puasa bersama anak yatim di Kuala Lumpur, sama sekali bertentangan dengan fitnah yang disebarkan oleh PR dan jentera propaganda mereka.

Hakikatnya, pembunuh sebenar sudah pun dikenal pasti dan kedua-dua suspek pula disahkan telah bertindak di luar batasan apabila berlaku salah faham dengan arahan Razak Baginda. Tiada kaitan dengan PM malah tiada kaitan langsung dengan Datin Seri Rosmah.

Sebaliknya bekas pemimpin PKR yang juga adalah bekas peguam Anwar Ibrahim yakni Zulkifli Noordin pernah mendedahkan yang Ketua Umum PKR itu pernah meminta tertuduh iaitu Sirul dan Azilah membuat pengakuan palsu bahawa Dato' Seri Najib yang bertanggungjawab mengarahkan pembunuhan Altantuya.



Jelas sekali kemunculan terbaru Deepak dengan versi terkini berkaitan isu Altantuya sebenarnya hanyalah garapan semula kisah sensasi itu untuk dimanipulasikan sempena PRU 13 yan kian hampir.

Bezanya cubaan terbaru ini hanya menyebabkan khalayak umum semakin sangsi dengan kredibiliti Deepak yang sebelum nya sudah tercalar berikutan terdedah konspirasinya dengan beberapa pemimpin PKR untuk memfitnah PM.

Lebih menambah kesangsian umum apabila Deepak dengan agak yakin bercerita mengenai kegagalan fungsi yang kononnya dialami Razak Baginda. Fakta klinikal menunjukkan jarang benar seseorang lelaki sanggup berkongsi rahsia kegagalan fungsi kemaluannya dengan orang lain.

Biasanya hanya isteri, rakan seksualnya (gay? pelacur? kekasih gelap?) dan yang pastinya doktor pakar sahaja yang mengetahui sama ada seseorang lelaki itu mati pucuk atau sebaliknya.

Deepak bukannya isteri Razak Baginda, bukan juga teman wanita Razak malah bukan juga doktor pakar kepada Razak Baginda. Atau sebenarnya, Deepak adalah rakan seksual gay kepada Razak Baginda ? disebabkan itu Deepak dapat mengetahui sama ada kemaluan Razak Baginda mati pucuk atau tidak.

Atau sebenarnya Deepak yang menghadapi masalah mati pucuk memandangkan statusnya yang terus membujang hingga kini ? sedangkan Razak Baginda dan isterinya sudah sah memiliki seorang anak hasil dari perkahwinan mereka.

Persoalan ini menanti jawapan dari Deepak dan kita harap jentera propaganda PR tidak sampai kepeningan untuk mencari alasan lain atau mencipta versi terbaru pula kelak.

Apapun, dalam bak mencipta kisah fiksyen, fitnah adu domba dan cerita sensasi tak menjejak bumi nyata memang diakui kelebihan PR, tapi kot iya pun fikirlah logiknya juga, memanjang saja versi bercanggah satu sama lain.


Artikel sumbangan Beruang Biru


Apa-apa hal sekali pun dalam kes Deepak ini mastermind utamanya adalah Anwar Ibrahim. Lihat kembali video rakaman curi Papa Gomo dua bulan lepas....

23 comments:

Anonymous said...

Penipuan demi penipuan yang dilakukan oleh PKR diketuai oleh mat liwat mana perlukan logik. Yang penting ada yang percaya.

Anonymous said...

Bila mmbaca citer Deepak neh wat aq teringatkan ayat neh..

Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.
(Al-Hujuraat 49:6)

Jokiden said...

Mana Razak Baginda ni.. Bila dia nak saman Deepak ni kerana menjatuhkan 'kemaluannya' di khalayak umum..

Anonymous said...

Saman jangan tak saman malu la Razak...saman pembelit tu lebih dari pukul ular.....

Anonymous said...

Macam mana Deefuck tau Razak baginda mati pucuk?? Deefuck pernah liwat Razak Baginda ke??

Dey, deefuck kasi laporan doktor la bagi support ko punye statement, bukan cari Dr. Al-juburi, dia tu bukan doktor, pakar ekonomi pun bukan... hanya sampah yang digilap oleh Tun M je suatu ketika dulu...

Anonymous said...

Penyokong PR ni bodoh sebenarnya...bila Deepak tu cakap tanpa bukti percaya...bila video dengan china doll tak percaya pulak...video Anwar naik lif dgn Eskay dengan jelas dan terang menunjukkan ketua Pembangkang tu...Anwar sampai sekarang tak jawab video naik lif tu...jam omega tak tunjuk pun...tak nak bersumpah padahal ada pemimpin PAS yang besumpah apabila diri dituduh???

Anonymous said...

Bila DSAI nak saman Datuk Eskay????

Anonymous said...

jgn panggil datuk serilah....meluat aku dengo....mulai sekarg jgn panggil DSAI...dia x layak guna pangkat tu...kan dia yg memerlekehkan kurnia sultan ni.....panggil nuar berangan dah ler....

Anonymous said...

tgk gambar kat atas tu pun dah boleh agak bahawa ini semua cerita rekaan yang politically motivated..hanya orang bodoh je percaya kata2 dia tu.

Badut Rakyat said...
This comment has been removed by the author.
Badut Rakyat said...

semua ini hanya rekaan jerrrr tak ada yang betulnya.lihat sendiri apa yang deepak kata sebelum ini.deepak percaya dalam video itu adalah anwar ibrahim.apa makna semua nya ini ??? mungkin anda faham !!!

RENUNG-RENUNGKAN

BOB MALAYA said...

wau.. tak habis-habis si deepak nie..sanggup melakukkan apa saja sehingga menjadi pak turut PR,,bila dah kaki belit,kaki tipu siapa lagi nak percaya deepak..si deepak nie sudah basi dan busuk bagi rakyat

kelly eng said...

Deepak dgn anwar ni sama je..kaki belit..pagi ckp lain mlm ckp lain sapa yg percaya kt drg dia pun sama bagang mcm drg gak

kak bedah said...

Biasalah deepak ni dah over sgt belit org pun dah menyampah kat dia..klu lah aq jumpa deepak ni aq akn jentik telur dia ssmpai jd puteh

Dhanyaraam Chinathamby said...

Hanya orang bodoh akan percaya cakap Deepfuck ni.. penyokong Pakatan haprak pula akan percaya semua apa yg dikatakan oleh Deepfuck... tapi bila ditunjuk video, dia cakap perut tak sama.

kakbedah said...

lagi2 mamat keling sial nie cuba nak pusing cerita... lepas PM dan rosmah x layan dia lagi bertambah banyak cerita yg dia reka semata2 nak duit... woi keling pukimak...ko ingat kitorang rakyat malaysia nie dgn mudah ke nak percaya cerita2 dongeng babi dan anjing yg ko buat tu?????

Afiq KLtown said...

Alamak.. tak abes lagi ke cerita sipenjual karpet ni?? Apa lagi la deefuck ni nak, aku memang dari dulu dah agak, anwar gunakan mamat bodoh ni untuk membuat propaganda menjatuhkan kredibiliti perdana menteri kita, pada aku mamat ni sangat lozer dan terlampau lurus, senang dibeli dan apa yang keluar dari mulut dia adalah skrip daripada si dajal mata satu anwar ibrahim !!

DON MELAYU said...

kenapalah bila membabitkan PR msti ad sahaja pasal seks...pemimpin no 1 peliwat,ahli dia gay..haiyya!!woi deepak mna kau tahu si razak baginda tu mati pucuk??kau da test barang dia ke??mana best dia pnya ngan anwar punya beb??deepak mengharapkan dengan pendedahan berterusan yg dia buat ni akan mndapat perhatian anwar sekaligus dapat merasa persetubuhan dengan anwar krn razak baginda sudah mati pucuk...tak gitu deepak??muahahahaha...

PAPA GOMO said...

kau pun tak cerita sebenar siapa yang BELA Deepak selama ni? Cerita lah demi kebenaran yang rakyat nak tahu.

Anonymous said...

betul tak layak langsung guna gelaran tu. pengkhianat negara

mahadzira said...

salam bro, pendedahan yg baik. teruskan

Anonymous said...

Memang patut pihak kerajaan ada pembangkang .. supaya pihak kerajaan tidak leka dgn agenda politiknya yang tersendiri.

Anonymous said...

macamana dgn ucapan Bala malam tadi di Chinese Assembly Hall KL..?

Mohon komen, tuan RBF..