Thursday, February 7, 2013

Video: Kafirkan Bapa Sendiri Gara-Gara Taksub Dengan Pas



Siapa yang nak tanggung semua itu ?

Berapa ramai lagi yang mengkafirkan orang islam lain selama ini yang telah meninggal dunia dan tak sempat minta maaf ?

Semuanya kerana sebuah parti dajal yang bernama PAS....

9 comments:

Anonymous said...

blogger2 pun byk buat tuduhan fitnah macam2..
siap siarkan video lucah lagi.

ramai yg tengok.

sanggup blogger tanggung azab?

Nauzubillah

Anonymous said...

ANON 2:10PM OOOII..

BLOGGER MANA YANG HANG MAKSUDKAN? BLOGGER PRO BN KE BLOGGER PRO PR?

SETAHU AKU, BLOGGER PRO PR YANG PALING BANYAK KANTOI MEMFITNAH..

Anonymous said...

Harun Din kata Kufur bersekongkol dengan pihak yang mahu benarkan nama Allah diberi kepada Kristian. Mereka tu ialah PKR, DAP dan PAS.

Maknanya sokong PAS kufur lah..

Nauzubillah.

Anonymous said...

Ntah la skng ape nk jdi,yg pelik2 tu la org suka skng ni.. Pas dh tentu2 sesat tpi nape x ambil tindakan.. Cuba yg ckp tu org2 biasa,mcm ayah pin ke,dh tentu2 kene tgkap.. Ketua2 agama pun cm syp je,padahal dh terang2 salah,cuba pggil n tanya..xpun kasi sound sket..politik pun politik la,klu x smpai kiamat la citer ni xabis2...

Anonymous said...

blogger mana yg suka tayang video lucah anon 2.32pm??

blogger PR banyak fitnah??
tapi Utusan yang paling banyak kantoi kena bayar saman fitnah.paper rasmi parti UMNO.

kesian ahli umno.slalu baca berita fitnah.merebak sampai ke blog.

Mohd Khairul Bin Hamim said...

Camner ko nak tau betul ataupun tidak kalau tak tgk....sy tgk psl sy nak tau betul atau tidak...sy tak sokong secara membabi buta....

Anonymous said...

Kalau Hadi ada ingat pasal dosa tentulah dia akan " mencemar duli " menyeru para pengikut dia yang selama ini telah tersalah terima amanat dia sampai jadi haru biru keluarga, haru biru kejiranan, haru biru kepercayaan agama. Sudah tentu dia akan bawa mereka balik ke jalan yang diredhai oleh Allah swt.

Tapi Hadi nampaknya ego dengan gelaran Tuan Guru yang pengikut berikan. Biar lah dia sorang2 sesat. Orang melayu khasnya penyokong Pas yang dah sedar, terima lah kami dikalangan penyokong Umno sebagai saudara seislam sebagai mana kamu menerima rakyat Pelastin yang tak pernah kamu bersua muka pun.

Wahai sahabat ku orang2 Pas, ingatlah bahawa tuhan kita adalah sama iaitu Allah swt iaitu tuhan yang menyampaikan firmannya bahawa " hanya islam satu2nya agama yang aku redha ". Tidak pernah Allah berfirman dalam mana2 6666 ayat yang terdapat dalam quran bahawa " kristian juga agama yang aku redha ".

Kembali lah bersama dengan Umno membina kekuatan ummah. Baca lah Utusan hari ini, di Kedah berpuluh maahad tahfiz diberi bantuan kewangan RM50 ribu setiap maahad oleh kerajaan pusat pimpinan Umno. Adakah itu sebagai bukti Umno tolak islam ? Guna lah aqal yang waras untuk mempercayai dan menerima setiap yang diluahkan oleh para "ulamak" Pas. Mereka boleh jadi ulamak dan boleh juga jadi ular dalam semak ... waspada.

Anonymous said...

anon 3.31pm

alhamdulillah..akhirnya jenguk jugak maahad tahfiz.banyak maahad tahfiz dalam keadaan daif,terutama di luar bandar.berpuluh tahun dah.

tahniah kepada pembayar cukai2 kerajaan.

Anonymous said...

anon February 7, 2013 at 2:51 PM
Pernah tgk tak gambar Hj Hadi n Nik Aziz baca Utusan? elehhhhh...HARAKAH n KEADILAN DAILY tak pernah kena samankah?