Saturday, February 2, 2013

Video:Che Alwi Pecah Lubang Haji Hadi Kutuk Nik Aziz



5 comments:

Anonymous said...

Itu pasallah sesetengah orang ada beranggapan bahawa Dajjal telah pun turun sebagai tanda dunia sudah penghujung zaman!!

Dajjal dikatakan telah turun!! dimana? di Pulau Melaka.

Anonymous said...

"Tak ada masalah saya nak beri kerjasama. Saya dapat surat. Orang yang pos ke rumah saya. Jadi orang pejabat pos pun kena bekerjasama dengan mereka (polis)," kata Mahfuz

Haahaha biul punye org...

Anonymous said...

Tiada siapa disini yang berani mempersoalkan perkara ini... Kalau benar Anwar tu kononnya nak Islam, kenapa tubuhkan parti PKR? Acu fikir jab halni...

Anonymous said...

Semua orang melayu sedar dan mengaku bahawa Nik Aziz ni sebenarnya adalah penghalang besar kepada perpaduan melayu. PRU 13 nanti janan lupa ajar dia cukup2.

Orang tua ni betul2 peralatkan islam untuk kepentingan kuasa politik dia. Dia nak jadi MB sampai mati.

Anonymous said...

Fatwa HARAM UNDI UMNO oleh Nik Aziz.

Kalau masih ada orang melayu duk pakai dan terima fatwa macam ni, elok sangat lah kalau ada yang gelar mereka sebagai MAHA BENGAP.

Kalau nak ikut logik, Nik Aziz tu islam pun tak terima dia dah sebab dia kata Allah juga tuhan orang kristian, kristian pun tak boleh nak terima dia sebab tak ikhlas nak berjuang untuk kristian.

Senang cakap Nik Aziz ni Islam Tidak Kristian Pun Tidak.