Saturday, February 9, 2013

Video:Sekali Ceramah Derma Ratus Ribu Tapi Keluarga Memali Dapat RM 20 Sahaja


Kita dah baca buku beliau....

Kita dah baca banyak kenyataan-kenyataan beliau....

Sekarang mari kita dengar dari mulutnya sendiri apa yang berlaku.....

11 comments:

dad8home said...

Jawab jangan tak jawab. Kalau bab duit ni kena tanya mat sabu.... Takkan tok guru dan tok lebai PAStipu tak tahu hukum makan hasil anak yatim....

Anonymous said...

Teruknya cara PAS

Anonymous said...

Itulah doa yang depa dah dapat Allah nak tunjuk bukan org lain yg cerita bekas org kuat pas sendiri amacsm mat sabu jwplah kita pun nak dengar? ?? Hak anak yatim tu...

Anonymous said...

Xde nye nk jwb.. Diorg akan wt xtau je..benda cmni klu x kuar kt tv atau media2 lain,xkan org lain tau nye.. So skng ni,guna kan saluran yg ada n tunjuk kan benda2 cmni atau soalan2 yg xterjawab dri dulu..klu nk tggu kempen pru je nnti,xguna dh.. Sbb benda cmni,byk org2 kpg xtau... Tu klu nk menang la...

hangkedee said...

Pas memperalatkan Islam untuk keuntungan berpolitik.

kakbedah said...

erm.. nampak mcm byk yang masuk perut diorang tu dari dapat kpada yg lebih memerlukan.........zaman skang nie semuanya duit.. so klu x de duit semua x jadi.. sebab tue la ramai ahli PAS yg kaya raya....

Anonymous said...

petanda perut2 buncit pemakan hak anak yatim akan meletop.

Anonymous said...

berani depa makan duit orang sedekah untuk anak yatim

ninja said...

itu sebab PAS sangat takut dan anti akhbar utusan, tv 3 dan lain lain saluran ...maka diajarnya ahli ahli mereka agar membeci utusan dll media pro kertajaan agar tembelang mereka tidak diketahui ...

Anonymous said...

Jgn cerita tabung jer. Cerita lah pasal kes memali sekali.
Apa yg mahathir dn rais yatim buat dgn gerombolan askar dn polis tu.
Aku rasa klu tak ada pembunuhan dan tangkapan org islam, x adalah tabung tu pun. Dn cikgu non pn x dapatlah jual buku dia tu.
Kalau ada penyelewengan pn biarlah pdrm, sprm siasat. X yah lah pening2 kepala. Kita tumpukn bagaimne nk selamatkn negara untuk cucu cicit kite.

Anonymous said...

Anon 11:23pm
nak cerita pasal memali? tragedi memali tu berlaku sebab fatwa Haji Hadi mengkafirkan sesiapa saja yg bukan dari PAS, bukan setakat UMNO je... ABIM,TABLIGH dan lain2 jemaah selain PAS turut dikafirkan dan wajar diperangi... kalau Hj Hadi tak keluarkan fatwa tu, maka tiadalah tragedi memali,semarak,sauk dll...
p/s: masa tragedi memali ko dah lahir ke belum?