Monday, March 4, 2013

Jenazah Sarjan Aziz Disembahyangkan Di Surau IPD Semporna



Jenazah Sarjan Aziz Sarikun kini berada di surau perumahan IPD Semporna untuk disembahyangkan.

Marilah kita sama-sama sedekahkan Al Fatihah dan mendoakan agar rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat orang-orang beriman.

Allahyarham Sarjan Aziz meninggalkan seorang balu dan empat orang anak. Allahyarham berasal dari Johor. 

Dipetik dari laporan khas Utusan Online

7 comments:

Anonymous said...

Semoga roh nya dirahmati Allah...kerajaan jgn lupa beri kenaikan pangkat kepada yg terkorban,biar sama adil dan nasib keluarga para pejuang terbela..

Anonymous said...

Al-Fatihah buat Allahyarham Sarjan Aziz semoga roh arwah dicucuri rahmatNya

Anonymous said...

Lepas ni kesultanan melaka lak nk wt cmni ker... Hehe

Anonymous said...

Bangkitlah kita tentang petualang bangsa dan negara si mat liwat a.k.a bapak lanun sulu..

Anonymous said...

baru jer treler anuar melintas sri negeri ayr keroh . berkonvoi..kg mana la anua nak kencing tu


gambar punya besar..tak malu

Anak Lenggong said...

wei anum sial 5.04pm..ko ingat ni bahan jenaka ke..sial dan celaka tul ko..mana cina tian chua celaka tu tangkap suruh dia pegi lahad datu tu kalau dikata soal keselamatan dan mati tu cuma konspirasi..mana pemimpin PAS, PKR Dap..kalau penjenayah yang ditembak polis..bukan main tunjuk diaorang punya simpati..himpu kan laa tentera berbaju merah yang dok jadi samseng jalanan tu pergi buat jihat ..

Anonymous said...

Standard Operating Prosedure (SOP) baru untuk kenaikan pangkat dalam pasukan PDRM.

Konstable nak ke Kopral kenaikan otomatik.

Kopral nak ke Sarjan kena sanggup mati dulu.

Inspektor nak ke Assistant Superintenden kena sanggup mati dulu.

Assistant Superintenden ke Superintenden kena sanggup mati dulu.

Ini adalah Janji Ditepati Najib kepada anggota PDRM. Tapi itu bukan lah Manifesto BN untuk PRU13.