Wednesday, March 6, 2013

Siapa Dalang Di Sabah ? Biar Gambar dan Video Ini Berbicara...

Nur Misuari mengunjungi Jamalul Kiram III dirumahnya di Bandar Taguig, Manila untuk memberi sokongan kepada Jamalul Kiram III menghantar askar-askarnya menceroboh Sabah.

Sumber gambar : inquirer.net

Siapakah orang yang mengadakan pertemuan dengan Nur Misuari beberapa bulan lepas ? Apa yang mereka bincangkan ?

Sekarang lihat video dibawah ini pula.....


22 comments:

Anonymous said...

U Ulang, I Saman U!

Anonymous said...

quote "CAN I FUCK U TODAY?"

Anonymous said...

did misuari serve him currypuff?

Anonymous said...

al Jubori sial.

Tanya sama pokok apa sebab lentok,
nanti jawab pokok, atas ada berok.

Tanya sama Nuar apa pasal lentok,nanti jawab Nuar kote ku bengkok.

Anonymous said...

sebabkan sikap tamak, manusia hina ini telah memberikan bayangan apa yang berlaku pada hari ini...bangga sungguh berdendang lagu seperti itu...manalah semangat cinta akan negara...semakin meluat!!!!

Anonymous said...

tanya sama nuar...mana jam omega
tanya sama nuar...mana rambut palsu
tanya sama nuar...mana janji mu


U ulang I saman u

Anonymous said...

ANUwar Jubor..

kerakusan tahap infinitimu utk mnjadi piieem Malaysia amat mnjijikkan ...sehingga ko sgp mnggunakan cara yg terhina asalkan cita2 mu tercapai..

Ko langsong xpedulikan nasib insan yg terkorban akibat kebobrokan nafsu SYAITANmu..

Dimanakah nilai kemanusiaanmu wahai ANUwar...bukan setakat bangsa dan negara sgp ko perjudikan demi cita2mu tapi AGAMA yg tercinta ini pon sanggup ko gadaikan ....

Apakah ko masih berfikiran spt seorg manusia atau sudah hilang kemanusiaanmu wahai ANUwar...

Kalo masih ada secebis keIMANan di hatimu sbg seorg Islam ...berfikirla sejenak apa yg ko lakukan ini akan hny memusnahkan agama, bangsa dan negara...

AZBR7

Anonymous said...

Orang ini kah yg nak jadi PM. Ohhh tidakkk... Malunya aku kalau org ini jadi PM aku.

Anonymous said...

memang malu...nanti kat laman web lucah ada video PM pulak???

Anonymous said...

ANON 434 k 437
SIAPA YANG CAKAP TU......ORANG YANG SAMA KE ?
TST. TST. TST.

Anonymous said...

U Tongeng, I Sebat U

Anonymous said...

Cilako ko Nuar, hidup tak serupa manusia, mati masuk kubur biar ko kena sebat. Cita-cita nak jadi PM sampai isteri kehilangan suami, anak kehilangan ayah. Aku tak mengaku ko bangsa melayu, yg ku tahu ko memang bangsat.

manjung said...

yang pak2 hangguk yang dok sorak2 tu pun sama macam berok ANUwar jubor juga...

Anonymous said...

Orang2 yg bersorak tu tak tahu kah AnWAR bukan Melayu tulin. Darah DNA Mr.Y adalah darah India. Dia tak kan tolong bangsa Melayu kita. Caya lah. Ramai kawan2nya telah meninggalkan nya kerana dia hanya fikir diri sendiri.

Anonymous said...

Tanya sama nuar apa sebab goyang nanti jawab nuwar omega hilang.tanya sama nuwar apa pasai cepat letih nanti jawab nuwar aku dah kena AIDS.

mat13 said...

eheheh aku kenal dengan mamat ni....Ni kan pelakon porno China Doll tu kan........alamak dia gelek cun lah heheheheh sudah goyang ka...abang nuar

Anonymous said...

kata la apa pun. satu stadium sembahyang hajat kat dia demi membebaskan dia dari hukuman meliwat. atau Tuhan saja nak lepaskan dia supaya dia mendapat balasan lebih dahsyat di akhirat.

Anonymous said...

TANYA SAMA NUAR KENAPA BATANG BENGKOK..NANTI JAWAB NUAR SEBARANG JOLOK...
TAnYA SAMA BANG NON KENAPA LARI LARI
NANTI JAWAB BANNGGGG NNOOOONNNN SAJA REHAT RUMAH TURKI..KOLOKKKK..KOLOKKK
TANYA SAMA JIJAH KENAPA KATIL GOYANG GOYANG
NANTI JAWAB JIJAH SEPAT KENA PANGGANG
TANYA SAMA JIJAH..MANA JAM OMEGA NANTI JAWAB JIJAH ..DAH KENA SUAKAAA

Anonymous said...

tanya pd anuwar apa sebab goyang, nanti jawab anuwar aku la pertualang.......kahkah kah!!!! dia ingat, dia 1 org juga pndai bikin ini senikata lagu:- kata nallakaruppan pakar bab beli rambut palsu DSAI di Mumbai....LOL

Anonymous said...

cantik awek tgh tu..isteri muda misuari ker?..patutlah cerita ttg Misuari ini seorang yang pluralis liberal dan sukakan wanita cantik

Anonymous said...

Aku tak akan ampunkan si Anuar kaki main juboq tu ampai bila2. Macam tu punya orang pun ulamak serabut Pas boleh terima untuk diangkat jadi PM.

Anwar tu adalah rakan sebilik Hadi Awang dalam syurga ciptaan Nik Aziz diakhirat nanti. Tahan kah jubuq Hadi Awang dengan tusukan kote si Anwar tu, ya lah dah duduk sebilik dalam syurga.

Anonymous said...

siapa perempuan sebelah nur musuari tu......