Saturday, April 6, 2013

Ketahui Kenapa Nik Aziz Umum Kekalkan Calon Pas Yang Moralnya Diragui

Tidak lama dulu kita pernah dikejutkan dengan berita seorang Adun Pas dari Kelantan yang ditangkap bersama isteri orang di dalam kabin kelas satu keretapi.

Yang membongkarkan perkara berkenaan adalah orang Pas sendiri yang dikenali dengan nama Saidi. Beliau menceritakan bagaimana beliau sendiri ke rumah Nik Aziz untuk memberitahu bahawa beliau dan suami kepada wanita yang dikatakan bersekududukkan dengan adun Pas itu menangkap pasangan berkenaan.


Perkara berkenaan telah kecoh diperkatakan oleh orang-orang Kelantan dan ramai yang mempercayainya kerana ianya didedahkan oleh orang Pas sendiri dan kebetulan dia pula yang tukang menangkapnya.

Tiba-tiba Sabtu lepas ketika merasmikan majlis pecah tanah stadium islam ala Pas di Selising , iaitu di kawasan adun berkenaan , tiba-tiba Nik Aziz mengumumkan orang berkenaan akan dicalonkan sekali lagi dalam PRU 13. Perkara itu mengejutkan banyak pihak kerana setakat hari ini hanya dia satu-satunya calon Pas di Kelantan yang telah disahkan.

Perkara tersebut menimbulkan kemarahan orang-orang Pas hingga mereka terpaksa mengadakan perbincangan pada malam 2 Mac yang lepas bagi membincangkan perkara berkenaan. Mereka tidak setuju dengan pencalonan tersebut kerana moral orang itu diragui dan beberapa masalah lain. Jika bantahan mereka tidak diterima Nik Aziz , maka mereka akan menaja calon bebas untuk berentap di kerusi berkenaan.




Bagi tukang tangkap khalwat yang mendedahkan perkara berkenaan , Saidi menyatakan tindakan Nik Aziz mengumumkan orang itu sebagai calon Dun Selising adalah untuk melindungi maruah Pas. Jika orang itu tidak dicalonkan maka orang ramai akan kata apa yang diperkatakan selama ini adalah benar dan Pas adalah parti yang teruk.

Lihat video dibawah...



Berita selanjutnya boleh dibaca di sini

Bangkai gajah mana boleh ditutup dengan daun pisang wahai Nik Aziz....

Lambat laun akan terbongkar jua...

Kita berharap dan sangat-sangat berharap supaya dia kekal dicalonkan. Sekurang-kurangnya satu kerusi (Dun Selising) dah hampir sah milik BN. 

5 comments:

Anonymous said...

tanda2 kejatuhan pas kelantan.. InsyaAllah ..akhirnya selepas 23 tahun N.Ajis kat atas terjun ke bawah..huhu

Anonymous said...

LEBIH CEPAT PAS MAMPOS LEBIH BAIK UNTUK UMAT ISLAM MALAYSIA.
PAS, PART AJARAN SESAT.
SYURGA NERAKA DITANGANPAS.
DULU ODOH, SEKARANG ODOH AND FOREVER BODOH.

usin said...

jeneral iblis sudah terlalu intim dgn nik aziz. kalau org mcm kita golongan marhain, presiden iblis hanya arahkan pecacai2 iblis jenis angkat najis sahaja utk menggoda. kalau dh imam besar 'sehebat' nik aziz, tentulah brigedier jeneral iblis yg ambil tugas. itu pasal la mulut nik aziz dh mcm mulut iblis... sori pok nik, ambo doh tak tahe nge demo. good bye..

Anonymous said...

Selising, buke situ jah..
Ghuchil panas jugak.. berebut kuasa dah, mugo tok guru dio pun gilo kuaso

The Seven Thing said...

yang tukang komen kt atas tu tahu ke bnd sebenar? ke dok hadap blog ni je?..sendiri tuduh sendiri komentar, sendiri kutuk sendiri hujah sendiri meroyan..cerdik ke? cuba selak tempurung tu sikit, jenguk2 dunia luar.....