Saturday, April 27, 2013

Lihat Gambar Ini dan Nyatakan Pendapat Anda

Bukit Mertajam, Pulau Pinang
Meroyan teruk beb...

Kalau tak dapat berjaya boleh jadi gila gamaknya....

23 comments:

Anonymous said...

Tiga mangkok ayun..

Anonymous said...

yg kiri sekali anak nyonya penang, muka iras chua jui meng!

Anonymous said...

kalo tak berjaya sohih frust menonggeng lol

bzz said...

Mental... mental aku tengok gambar nih.
Tapi, yg dalam gambar tu lagi mental tahap 16 September

Anonymous said...

baca pesanan Umat Terakhir

Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html

-posman-

Anonymous said...

Harapan (wakil) Rakyat...

Anonymous said...

Minta pihak yang buat bill board ini di tangkap sebab menyebarkan maklumat palsu yang bertentangan dengan sistem pilihanraya kita dan demokrasi yang kita amalkan.

Juga laporkan pada SPR. Mana ada kertas undi untuk mengundi PM Malaysia. Najib bertanding untuk MP bukan untuk PM. Begitu juga Anwar bertanding untuk MP.

Rakyat Malaysia tidak pernah ada hak untuk mengundi PM. PM di calonkan oleh MP-MP kepada yang di Pertuan Agung untuk di perkenankan.

Begitu juga dengan Ketua Menteri. Rakyat tidak pernah ada hak undi mengundi Ketua Menteri. Ketua Menteri di calonkan oleh Adun-adun.

MALAYSIA bukan bukan macam USA yang memilih PRESIDEN mereka sendiri secara lansung. Kita bersistem Raja Berperlembagaan.

Walaubagaimana pun billborad ni betul pada gambar ADUN. Rakyat memang berhak mengundi ADUN.

Anonymous said...

Ketiga-tiga CALON tersebut GILA KUASA hehehe

Anonymous said...

HARAP ORG PENANG JANGAN TERPEDAYA LAGI . CUKUP , CUKUP SUDAH ...CUKUP SAMPAI DI SINI SAJA ..........

Anonymous said...

Piglet tengah tu yg aku paling tak tahan. Rasis, malaun, dajal, pembawa sial pada orang melayu.

Anonymous said...

Mirip Chua Jui Meng? Jangan-jangan yg dalam video membalun China Dollo tu clone "Chua Jui Meng" tak? Seiras, seakan-akan, mirip, pelanduk dua serupa "Chua Jui Meng" Hai ya Mr X Minister of Unhealthy... U better check with Nuar.. Who knows u might be implicated latter on ma,,,

Anonymous said...

Perghhhh, gila x gila namanya ni. Desperado betulll

Anonymous said...

Ingatan untuk mana-mana ahli politik PR yg lain..jawatan PM Malaysia dan KM Pulau Pinang hanya Anwar dan Guan Eng yg punya. Yang lain jangan mimpi la...Kah.kah kah

Anonymous said...

Pakatan Harapkan Rakyat





Rakyat

Anonymous said...

gambar anuar tahun bila tu ... satu malaysia letak gambar cam tu berbeza dengan muka dia sekarang muka berserabut je... gambar pun die nak tipu

jijan mali said...

The three stooges of Pakatan Rasuah...They are getting desperate. They should tell the rakyat why we must vote you in...nothing is free in this world what...except the sky juice and the air we breath...for now..

Anonymous said...

Setelah saya merenung dan menganalisis dengan tekun gambar tersebut maka dapatlah saya membuat kesimpulan seperti berikut :
Begini, saya akan jelaskan gambar tersebut mengikut persamaanya dan kelainannya

Harap semua dah bersedia dengan pensil dan kertas ya supaya tips tips ini dapat diingati apabila tiba hari mengundi nanti

Apakah kelainan dan persamaan ketiga2 abdul di dalam gambar itu !!

1.ketiga tiga nya teramatlah perasan...seekor perasan nak jadi pm yg seekor lagi nak sambung kontrak jadi km lagi seekor nak jadi yb

2.yg sebelah kiri sekali kita tahu dia dah sunat tapi dua yg kanan masih kulup...ah ah jgn ketawakan mereka hormat sikit

3.ketiga tiga mereka hidung berlubang...cuma yg berbeza yg kiri sekali sungguhpun hidung berlubang tapi dia cukup pakar menghidu lubang...sudah banyak lubang yg telah diterokanya....ah ah jangan ketawakan dia..maintain !! jangan kurang ajar

4.Dua orang memakai cermin mata manakala yg satu tidak..kenapa...sebab semasa adengan rancak di dalam bilik hotel tersebut tanpa disedari dia telah terhenyak cermin mata tersebut..pecah berderai langsung takleh repair....apek kedai cermin mata pun menggeleng gelengkn kepala ketika cuba nak repair cermin mata tu

5.Tubuh ketiga2nya boleh tahan agak tegap tiada tanda kebuncitan tapi sayang salah seorang dari mereka memiliki zakar berbentuk separuh bulatan......ah ah sy taknak bgtau siapa...biarlah ia menjadi rahsia

6.jika ujian bau mulut dilakukan keatas ketiga tiga orang ini...lengkungan poligraf akan menunjukkan yg orang di sebelah kiri memiliki tahap mulut busuk yang melampau dan yg tengah juga keputusan poligraf hampir sama manakala yg hujung kanan agak sederhana

Sekian analisis saya .....ingat bila nampak je muka abdul tiga orang ni kat kertas undi nanti jangan pangkah tapi contengkan muka mereka dulu dengan dakwat hitam yang ada kat jari telunjuk tu...selamat mengundi

Anonymous said...

Yg tk tahan gambar pertama tuh...pergghhh...tk penah la seumur hidup aku tgk banner pilihanraya mcm nie...muka tk malu punyer nuar..aku berdoa agar PM ku bkn seorang PELIWAT, PENZINA...

Anonymous said...

Muka lelaki pertama tu sama macam muka dalam video la...........

Anonymous said...

Lagi Artis terkenal tanahair menyokong BN -------> ohbulan-pilihanrayaku

Anonymous said...


Muka org kiri sekli serupa la dalam gambar2 rajagoyang..

tokgaru said...

Blog Papagomo melaporkan semasa berceramah di Kampong Abdullah, di Segamat, Johor ..... Anwar Ibrahim minta doa supaya Tun Mahathir mati.

Ish ish ... tak baik doa macam tu. Orang islam yang pro Umno tak disuruh berdoa macam tu, dan tak pernah lagi ada orang islam pro Umno berdoa semacam itu. Doa macam tu selalunya dibuat oleh orang islam pro Pas/PKR.

Pas contohnya, pernah berdoa kat Allah minta Najib pecah perut, pernah doa kat Allah minta Umno KO. Ada Najib dah pecah perut ? Ada Umno dah KO ? Tidak, bukan ...

Itu maknanya Allah tak berkenan dengan doa2 pelik macam tu. Kalau Allah berkenan dah lama Najib pecah perut, dah lama Umno berkubur.

Meh pakat ramai2 ikut saya berdoa,

" Ya Allah tuhan sekalian alam. Kami mohon kau berikan hidayah kepada pemimpin islam kami dari Umno, Pas dan PKR supaya sama2 bermuafakat menjaga agama mu, menjaga kebajikan bangsa kami dan menjaga keselamatan negara kami. Ya Allah, kau jadikan negara kami sebuah negara yang aman dan sejahtera, kau jadikan kami seluruh rakyat negara ini hidup dalam keadaan harmoni diantara satu sama lain walau pun kami berbeza bangsa, berbeza bahasa, berbeza kebudayaan dan berlainan agama. Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim, kau jadikan tanggal malam 5hb Mei 2013 bersamaan 24hb Jamadilakhir 1434 dan hari2 selepas itu sama keadaan seperti hari2 yang pernah kami lalui sebelumnya. Ya Allah, jangan lah kau hukum kami seperti mana kau hukum saudara seagama kami di beberapa negara di timur tengah hanya kerana mereka engkar terhadap seruan perpaduan oleh mu. Ya Allah, dengar lah rayuan kami, terima lah rintian kami, kami tak mungkin akan dapat melaksanakan perintah mu dengan sempurna, kami tak mungkin akan dapat menjaga agama mu dengan sebaik2nya, jika sekiranya negara kami ini dalam keadaan huru hara. Amin, Ya Rabbulalamin "

Setiap anda yang membaca posting saya ini, ertinya anda turut bersama saya berdoa. Mudah2an ramai yang membaca sambil berdoa. Jika 13 juta pengundi membaca doa ini, insyallah, Allah akan beri petunjuk untuk SELAMATKAN KITA dan NEGARA KITA.

Anonymous said...

Indahnya jika kita semua dapat bertaut dan bersatu kembali....kita boleh fokus pada kemajuan bangsa dan wawasan yg lebih besar daripada hari2 mencarut dan memfitnah...takut2 kifarahnya terkena balik pada kita lambat laun...itulah yg sedang terjadi pada paspkr sekarang