Thursday, May 15, 2014

Beri Ceramah Mengenai Islam, Tun M Balun Peliwat Di Indonesia



Harimau mati meninggalkan belang
Anwar liwat tinggalkan 4cm di dalam

JAKARTA 14 Mei - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad membidas tindakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang memberikan ceramah mengenai tamadun dan nilai-nilai Islam di sebuah universiti di negara ini baru-baru ini.

Menurut Dr. Mahathir, beliau hairan bagaimana Anwar sanggup berbuat demikian sedangkan hakikatnya Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu berhadapan de­ngan masalah moral.

Kalau nak cakap pasal Islam mesti praktis sekurang-kurangnya tak buat yang dilarang oleh agama. Saya hairan kenapa diterima orang macam ini (Anwar) cakap pasal tajuk yang dia tak ada hak sama sekali," kata Dr. Mahathir dalam sidang akhbar selepas menerima anugerah doktor kehormat dari Universiti Islam Negeri Syarif Hidayatullah, di sini hari ini.

Pada masa sama, Dr. Mahathir juga hairan dengan tindakan penganjur yang sanggup mengundang orang seperti Anwar untuk me­nyampaikan ceramah agama.

Dr. Mahathir berkata, ramai dalam kalangan pemimpin yang bercakap mengenai Islam tetapi dari segi amalan dan cara hidup mereka berbeza dengan apa yang dituntut oleh agama.

Baru-baru ini, media Indonesia melaporkan Anwar diundang untuk menyampaikan ceramah ‘Executive Lecture’ dengan tajuk Islamic Va­lues and The Revival of Muslim Ummah di kampus Universiti Al Azhar Indonesia. -

Sumber:   UTUSAN ONLINE



Dunia akhir zaman beb….

Seorang peliwat yang hina dan keji hinggakan Nabi pun tak mengaku sebagai umat boleh lagi nak bagi syarahan atau mengajar orang lain pasal islam.

28 comments:

Anonymous said...

indons di Indonesia sebenarnya tertipu dgn muka ala ala innocent dan kepetahan berpidato bang non nih...mereka tak tahu sisi gelapnya yg gemar gerudi lubang bontot jantan jantan jambu tu....tu pasal dia di jemput bagi ceramah....

Anonymous said...

RBF,

DiMalaysia pun masih ramai yg tidak percaya Anwar adalah seorang peliwat ,malah didalam Umno sendiri pun ada,inikan pula di Indonesia.Anwar sudah melakunkan watak Islamiknya cukup lama di Indonesia dan di seluruh dunia,sukar utk di padamkan kalau tidak ada kerja bersungguh-sungguh.

Silapnya usaha kita berkaitan Anwar hanya sekadar utk memenangkan Umno,bukan utk memberi kesedaran yg menyeluruh bagi menjauhkan Islam dan umat Islam dari terpedaya kepada hasutan Dajjal.Kalau niat kita utk membela Islam dan menyelamatkan umat Islam dari terpesong oleh individu munafik dan kotor,usaha kita misti tidak terhentai bila habisnya piliharaya .Usaha untuk menyedarkan umat misti di teruskan.Banyak keburukan dan kemusnahan kepada ugama dan bangsa kalau ianya kita biarkan.Anggaplah kerja ini sebagai perjuangan utk ugama juga,bukian hanya utk Umno.

Jangan menganggap isu Anwar adalah perkara kecil yg hanya berkisar kepada seorang individu.Dajjal yg menghasut juga hanya seorang individu,tapi Nabi telah lama memberi ingatan mengenai nya.Walau pun orang berkaitan bukanlah Dajjal,tapi lihatlah ciri-ciri dajjal,supaya umat tidak terpedaya dgn nya.

Anonymous said...

kalau tanya budak2 abim yang dah dewasa lagi lah diorang tak percaya dia tu peliwat, kalau budak abim tu kena sendiri liwat pun dia masih tak percaya anuar liwat dia.

Anonymous said...

BUDAK BUAK ABIM NI TAKLAH CERDIK SANGAT...
ANTARA FANTASY DAN REALITY.
SESUNGGUHNYA YANG BENAR ITU ADALAH PAHIT...
KITA KAN ADA AKAL ANUGERAH TUHAN, BUKAN ALJUBS ANUGERAHNTUHAN..

Anonymous said...

Adalah hairan kenapa Indonesia mengundang pengarah cerita liwat,Kuti Haramjadah Anjing Barua, yg kebetulan nya jadi Bapa kepada Perasuah Indon iaitu Suharto

Anonymous said...

Mahathir adalah pembunuh, perasuah, all in one , anjing ini sepatutnya jawap mengenai Pembunuhan Mei13, Memali dan banyak lagi pembunuhan yg ditutup rapat2.

air LOMBONG satu.. ais kasi kurang ye said...

Yang tak percaya anwar tu PELIWAT adalah macai2 dia... bila ke mahkamah nak beri keterangan bersumpah pun dia takut. Kalau tak meliwat, takkan nak takut disoalbalas punye... boleh fikir dengan mudah la....

Berapa saksi alibi yang anwar bawa ke mahkamah?? Berapa ramai yang dia panggil untuk kes pembelaan dia?? Seorang pun takde la....

air LOMBONG satu.. ais kasi kurang ye said...

Anonymous said...
Adalah hairan kenapa Indonesia mengundang pengarah cerita liwat,Kuti Haramjadah Anjing Barua, yg kebetulan nya jadi Bapa kepada Perasuah Indon iaitu Suharto

May 15, 2014 at 10:49 AM

--------------------------------

Buat ANUS 10:49am, jika mahathir adalah pengarah, Mat sabu yang beri gelaran Al-Juburi pada anwar PELIWAT tu pegang jawatan ape pulak??? BARUA HARAM JADAH KE???

Anonymous said...

xda yg perlu dherankan skrng ni , smuanya wang. slalunya penganjur bayar penceramah, ^u ulang, i saman^ demi menaikkan image diri, x palah kluar wang sndiri demi menarik lebih ramai penyokong ^Pempin Kelintong Rakyat^ naik juga nama hingga mantan pm buat teguran. saham pun naik, broo..kahkahkah

True Malaysian said...

Takde ape yg perlu dihairankan apabila Anuwar menjaja cerita yg dia ni mangsa mainan politik MSIA. Bila asyik dok jaja cerita ini satu dunia, lama2 org percaya sbb Anuwar ni xde cerita lain. Lagipun org2 yg percaya cerita pun jenis2 ni gak ... laki boleh pompuan pun boleh. Semua kasi hentam. Yg penting bagi kerajaan MSIA, keadilan perlu diperjuangkan utk Saiful Bukhari

Ariana Sofiyya said...

apa nak pelik dengan indonesia yang membenarkan pasangan berlainan agama boleh berkahwin tanpa masuk islam.

yang peliknya apabila puak pas yang kata perjuangkan islam tapi boleh tunduk dan taat pada kaki chinadoll.

Anonymous said...

Ini lah dia kalau hati dah tutup kerana taksub, dengki , fitnah dan amarah maka syaitan menampakan burukan ini macam betul.Akal pertimbangan dibuang.Macam mana sekali pun allah tunjuk kebenaran kepada kita hati tetap tertutup oleh tipu daya syaitan. maka tunggu saat kebinasaan.

Anonymous said...

See u in hell

Anonymous said...

saya amat bersetuju dgn anom may 15:9:49..memang benar bagai dikata..UMNO khasnya dan BN yg khusus..seharusnya kena buat macam si nuar peliwat buat...jaja setiap masa setiap hari, setiap minggu dan setiap bulan supaya timbal balas yg sama...ini tidak..masa pilihanraya kecil ke..PRU ke baru nak buat penerangan..setahu saya UMNO ni ramai ahli ahlinya tapi kenapa malas sangat untuk usaha membersihkan tomahan si dajal ni...tapi kalu nak projek untuk masuk kantung cepat pulak...kalau lah usaha usaha masih ditahap kini...insyaallah saya pun nak tumpang berdoa agar cepat cepat lah UMNO khasnya dan BN amnya jatuh dan kita ganti dgn pemerintah yg baru ataupun PKR jadi pemerintah sebab usaha mereka tak pernah berhenti untuk menjatuhkan BN...BN DAH LALAI DAN TAK RELEVAN lagi.

Anonymous said...

Sememangnya Karpal dan Mat Sabu cepat2 membesarkan cerita liwat dengan ikut MahaAnjing Madir Mohd, kerana benci pada Anwar suatu ketika dulu, tapi kesal kemudiannya.

Anonymous said...

Mahkamah Malaysia adalah mahkamah untuk melindungi haramjadah2 UMNO yg berasuah. Kalau Mahkamah monyet Msia menjatuhkan hukuman 10 kali pun ke atas Anwar org tak akan percaya Anwar tu peliwat kerana UMNO pernah membunuh org2 kampong beramai ramai. Haramjadah Laknatullah UMNO ni.

Anonymous said...

Nenek penulis ada lihat Anwar meliwat..................

Anonymous said...

Nalakaruppan ada melihat anwar meliwat dan berzina.... macai taraf anjing pr apa yang tau..????

Anonymous said...

Benarkah Ada Insiden Bergaduh Kecil di dalam kereta?

Siapa tak kenal dengan keluarga pertama Segambut. Semua benda boleh berlakon dan dilakonkan. Semua benda boleh dipaparkan 180 darjah berbeza dengan apa sebenarnya kejadian yang berlaku.

Khabar angin di PKR HQ, sebenarnya ada sesi MEROYAN yang berlaku di dalam kenderaan Ketua Umum PKR. Ini bukan sosek-sosek orang UMNO. Ini berdasarkan khabar yang meniti di whatsapp group PKR HQ.

Menurut kata seorang rakan yang sangat rapat dengan Kak Wan, ada sesi jerit-menjerit, maki hamun dan sebagainya di dalam kereta beberapa minit sebelum kejadian berlaku. Khabarnya, ia bermula dengan kekecewaan Kak Wan apabila tidak ada tabiat yang berubah walaupun hampir menjejakkan kaki ke penjara. Tabiat apa? Wallahu’Alam.

Antara dialog yang diucapkan, ‘sudah sudahlah tu…penjara dah menunggu. tabiat lama masih dibuat. tidak ingat anak dan cucu?’.

Seterusnya ada adegan tepuk tampar yang berlaku di dalam kereta - sebelum pemandu turut terganggu dengan keadaan itu.

Ini satu mesej yang berlegar di dalam whatsapp group 9/10 orang ini. Kalau betul tidak ada apa yang berlaku, eloklah.

Kita harap Kak Wan @ Presiden PKR dapat meneruskan hidup dengan tenang walaupun Kekanda berada di dalam. Sabarlah. Ini tabiat zaman sekolah yang tidak akan mampu diubah

Anonymous said...

Bersusah payah Tun M kutip al jubs ditepi jalan semoga berubah menjadi baik dan tak kacau keamanan negara... tapi akhirnya apa yang al jubs dah buat pada Tun M...al jubs telah mengkhianati keprcayaan Tun M...
dan sekarang negara menjadi huru hara akibat al jubs.

Anonymous said...

Status Ayahanda MahaAnjing ini telah menurun jadi Pariah tepi jalan buat Orang Ramai, sejurus shj makluk ini mula jaja cerita liwat yg tak masuk akal dan tidak mempunyai sebarang bukti kukuh, bukti bergambar hanya dari kaki2 betina cam Thamby Chik yg direka pakai wang rakyat. Sekarang Haramjadah ini hanya dijemput ke Djibouti , Zimbabwe, Congo dsbnya sebab ada pemimpin yg setaraf dengan Mamak Haram ini di sana. Madir Mihamad - orang yg tak erti malu, Bangkai Hidup.

Anonymous said...

Kata LAWAN TETAP LAWAN, tapi dalam kandang tertuduh hanya baca teks je MAHA PELIWAT tu.....

kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

AL JUBURI ADALAH GELARAN YG DI BAGI OLEH MAD SABU DLM DEWAN.
DAN KARPAL SINGH KATA.ANUWAR HARUS BERTAUBAT.
TAKYAH TAUBATLAH.
DOK DLM PENJARA SG BULOH LAGI BAEK.

Anonymous said...

Macai...aku kerat telinga aku klu anwar berani bersumpah laknat dia tak pernah meliwat saiful....

manjung said...

Hanya RBA haramjadah anjing makan Babi yang tak percaya anuWar meliwat sebab RBA pun kaki meliwat...

Anonymous said...

berani bubuh nama kasi kuar arr.. dgn no tel sekali.. belakang taruk baik punya depan kalu mcm air batu..

Anonymous said...

anuar ni,org masih Percy lg.matlamat balas dendam.tu je.

Anonymous said...

la...bagi ceramah hal2 islam pun salah. Tun sepatutnya tak judge salah org. tun pun boleh berceramah pasal islam. tak baik admin api2kan org buat baik.siapalah manusia tak ada dosa yang boleh halang org buat baik?